Weet je niet waar je vraag thuishoort? Vraag het hier, en we verplaatsen het naar de juiste locatie.
Meest recente
De afgelopen weken heb ik problemen met het beluisteren van FIP op Radio France. 2 Jaar geleden verdween FIP van TuneIn en ben ik de Radio France service gaan gebruiken. Dit werkte altijd naar behoren, echter de laatste weken werd het slechter en viel het station af en toe weg. Daarop heb ik de service verwijderd en wilde die opnieuw toevoegen...echter met gevolg dat ik de Radio France niet meer kan toevoegen en nu FIP helemaal niet meer kan afspelen. Is dit bekend of weet iemand een oplossing?
Wanneer komt Sonos in het Nederlands,nu google niet meer werkt.ALEXA is alleen in het Engels en Frans.ofmoet ik de boel maar weg doen
Ik heb een vraag aan dit Sonos Forum.Ik heb een Beam (Gen 1)Deze wil ik uitbreiden, met het liefst , 2 speakers op accu, waarmee ik stereo vullende geluid creeër voor muziek en voor tv geluid dan de functie als "achter" speakers.Het hoeft dan niet perse surround te zijn.Wie kan mij een goede setup adviseren.Alvast dank voor de informatie.Robert
Wat heb ik: sonos One (gen2) + sonos beam (gen2) en TV samsung QE32Q5OA. Muziek afspelen via de app is geen probleem. Speelt op zowel one als beam tegelijk. mijn vraag nu is: hoe kan ik Tv programma’s beluisteren tegelijk op mijn beam ( wat nu al gebeurd) maar ook op mijne One box? heb ik daar een extra box of verbinding voor nodig?
Koppelen Sonos One, van de 3 kan ik er 2 op de wifi krijgen maar de 3e lukt niet. War kan dit aan liggen en hoe op te lossen?
Hallo hier op het sonos forumik heb een vraag ik heb nu een normale arc maar wil de ultra arc nu lees ik hier en daar dat er nogal problemen zijn met de ultra arc .hoe zijn de ervaringen van de ultra arc gebruikers tot nu toe.
Loopt deze accu niét leeg wanneer de box niet gebruikt wordt ( heb 2 moves die altijd leeg lopen en de Roam doet dat ook )Mvrgr lex burki
My ikea tablelamp fails to update, keeps getting errorcode 30.
Ik doe een poging om mijn netwerk te updaten. Ik heb een nieuwe router van Ziggo ontvangen en aangezien ik steeds radiozenders heb die even stilvallen om vervolgens weer verder te spelen en dit de enige factor is die recent is aangepast zocht ik het probleem hier.Dus netwerk updaten → Doorgaan → wordt voorbereid is dan de melding, en daarna krijg ik een lijst met producten met de mededeling: “ laten we de wifi instellingen op Sonos-systeem 1 updaten. Dan komt dan je lijst met producten. Connect, Play:1, Sonos Arc, Play:3, Playbar, Sub, Play:1, Play:1. Ik klik dan op doorgaan en krijg dan de melding dat hij de Arc niet kan vinden. Dat is toch vreemd, ik kijk naar de fysieke speaker en hij noemt hem zelf in de lijst. De speaker is bekabeld aangesloten en de wifi staat aan. Wat doen we nu?
Welke boxen kan ik het best aanschaffen voor de woonkamer? Bijv. Five of 2 keer Era 100?
Radio zender valt weg voor een aantal seconden en komt daarna weer terug en dan gebeurt het ook nog af en toe dat het alleen nog op de beam doet. Moet dan eerst een andere zender op zetten om te zorgen dat de surround speakers weer doen. Moet het system geupdate worden ? Eerste beam generatie
Ik wil mijn cd speler, die onderdeel uitmaakt van een cd/tuner combinatie, aansluiten op de sonos Amp. Deze cd/tuner combinatie kent alleen en analoge input. Hoe kan ik een en ander toch aansluiten op de AMP? Bij voorbaat hartelijk dank. Ad
Sinds de laatste update ziet de sonos app mijn systeem niet meer. Op de iphone is er geen enkel probleem. Ik gebruik geen vpn. Als ik mijn telefoon herstart dan werkt het 1 keer. Als ik het dan nog een keer probeer dan krijg ik weer de melding: geen producten gevonden op Zijn er meer mensen die hier last van hebben, of beter die een oplossing hebben? Samsung s26 ultra
Ik heb een Sonos Beam met lg televisie. Werkt goed. Maar als ik lg bluetooth earplugs aansluit gaat het geluid geluid weer naar de Beam terug en ontkoppelen de earplugs. Als ik de beam loskoppel, dan werkt het wel. Met de tv instellingen is het niet te verhelpen. Iemand een idee?Arelex
Ik merk op dat wanneer ik de Move2 van de lader afhaal en de muziek na een tijd stopzet, ik hem daarna niet meer kan opstarten noch via de app of touch bovenaan, hij staat dan ook niet meer vermeld in de app met de specifiek daarvoor aangemaakt ruimte. Dit kan pas weer terug als hij op de lader staat. Accu lijkt mij OK, staat dan bv nog op 93% en dus meer dan voldoende geladen. Iemand advies of idem probleem met oplossing?
Goedemiddag allemaal.Binnnenkort ga ik verhuizen naar een aanzienlijk grotere woning dan nu. Hier zou ik graag een multi audio systeem willen aanschaffen, maar voordat ik dit doe zit ik met enkele vragen. Ik vertel even kort wat ik zou willen per ruimte, hoe groot die ruimte is, wat daar al gepland is en welke uitzonderingen er zijn. Hopelijk kunnen jullie mij dan vertellen wat het beste is en wat er mogelijk is en wat ik nodig heb :). iets met bomen en bos.Entertainment kamer.40m2. Hier komt sowieso een platenkast met platenspeler van Pro-ject, 2 vloerstaande speakers van Dali, een Marantz 70s versterker, een voorversterker van Pro-ject, een beamer (met arc, smart android, normal throw) en een projectie scherm. Hier zou ik willen; een surround system van Sonos die los te bedienen valt maar evt ook te koppelen met alle overige speakers in de andere ruimten. Het surround system zou ik graag los willen verbinden met de beamer zonder verlies van surround.Uitzonderingen; De vinyl opstellin
Hallo allemaal,Ik gebruik momenteel een Sonos Beam samen met twee Era 100-speakers als surrounds en ben erg tevreden met de set.Mijn zitpositie is echter iets uit het midden, waardoor de rechter surroundspeaker voor mij duidelijk luider klinkt dan de linker. Ik heb Trueplay al uitgevoerd met een iPhone en mijn zitplek daarbij ingesteld, maar het verschil blijft merkbaar omdat ik dichter bij de rechter speaker zit.Mijn vraag is daarom:Is er ergens een mogelijkheid om de balans tussen de linker en rechter surroundspeaker apart aan te passen?Voor zover ik kan zien is er momenteel alleen een algemene surroundvolume-instelling beschikbaar in de Sonos-app.Als dit nog niet mogelijk is, zou een links/rechts-balansregeling voor surrounds een erg nuttige toevoeging zijn voor gebruikers met een zitpositie die niet perfect in het midden ligt.Misschien hebben andere gebruikers hier ook ervaring mee of een oplossing voor gevonden?Alvast bedankt!Vriendelijke groeten,Vincenzo
Waarom is de 913 error nog steeds niet gefixt?
Als ik vraag aan google bv 'Hee google' speel sky radio Dan krijg ik als antwoord, Sorry ik kan dit niet doen op dit apparaat. Weet iemand waar dit aan kan liggen, alvast bedankt voor je antwoord
Hallo allemaal, mijn Sonos One geeft al enige tijd foutcode 1066 er is een fout voor bij het controleren op updates en ik krijg hem niet meer zichtbaar op mij Spotify of Sonos app. Ik heb hem al geprobeerd te resetten maar het helpt niet. Hoe kan ik de update weer afronden?
Hallo,Ik ben deze week na 7 jaar trouwe Denon (HEOS) eigenaar te zijn geweest overgestapt op Sonos. Mensen om mij heen zweerde bij Sonos, dus vol overtuiging kocht ik een hele rits speakers na het beluisterd te hebben in de winkel. Nu ik alles heb staan valt het me een beetje tegen. Omdat Denon niet echt geïnvesteerd heeft in nieuwe modellen liep de HEOS Bar wat achter qua surrounds etc. Geen Atmos ondersteuning, sommige films gaven vaag geluid door verouderde codecs en zovoorts.In de woonkamer heb ik de Sonos Arc ultra onder de TV neer gezet, met als surrounds de ERA 100's en eerst 1 sub en inmiddels 2 subs (gen 4). Bij Atmos films via Netflix heb ik nauwelijks tot niet het gevoel dat er meer dan 5.1 is. Ik hoor het geluid achter me en voor me, maar mis compleet die extra dimensie. De upfiring volume van de Arc staat inmiddels op 10, toch hoor ik nog steeds niets van boven.Ook had ik de ERA 300 gekocht en deze als test achter me gezet links en rechts, ook daar niet echt het gevoel dat
Ik heb geen gebruik van een afstandsbediening ingeschakeld op het Sonos systeem, boost en Connect.plotseling reageert het Sonos systeem op de afstandsbediening van de amino ontvanger. Als ik de ontvanger aan zet gaat het volledige Sonos. De bediening via I Pad. Geeft aan : kan het systeem niet bereiken.Na enige tijd lijkt het zijzelf te resetten.hoe kan ik dit voorkomen?
De sonos arc ultra staat niet meer op de app.kan hem niet meer bedienen
In europees onderzoek naar deze verboden stof Bisfenol a (bpa) in koptelefoons is Sonos Ace niet getest. Zit deze stof in Sonos Ace ?
Goedeavond, Ik wil van mijn bol.com bonnen de Sonos era300 wit kopen. Ik wacht al maanden maar ze blijven ,"out of stock" bij bol.com.Levert Sonos nog wel aan bol en hoe lang moet ik dan nog wachten?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.