Vraag hulp en praat over je Sonos Connect, Connect:AMP, Sonos AMP en configuraties met Sonance-architectuur of je eigen luidsprekers en componenten.
Meest recente
Coonect aangesloten via tulpstekkers op verstrekker en daarin Bose 151 speakers. Er komt heel zacht geluid uit de speakers. Alle mogelijke combinatie getest. Maar alles werkt. Speakers, kabels, versterker. Dus het moet de Sonos Connect zijn. Graag advies/hulp
Hallo, ik wil graag een cd/blue ray device aansluiten op m’n SonoS, Ik weet hoe dat moet maar ben benieuwd of iemand een specifiek product echt kan aan raden?
Sommige van mijn Sonos-speakers tonen geen volumeschuif in de app en het maakt me gek. Audio speelt gewoon af en groeperen werkt, maar ik kan voor sommige speakers het volume niet regelen. Uiteindelijk blijft er altijd maar één volumeschuif over, terwijl de rest verdwijnt. Dit gebeurt op al mijn apparaten; ze tonen zelfs dezelfde volumeschuiven die dan grijs zijn.Wat ik al geprobeerd heb: Alle speakers zitten op hetzelfde 5GHz-netwerk, dezelfde access point AP-isolatie en client-isolatie uitgeschakeld – geen verschil Wi-Fi band steering uitgezet – geen verschil Gespeeld met IGMP-snooping-instellingen op mijn switches – nog steeds kapot Geen multicast rate limiting geconfigureerd Speakers hebben statische IP-adressen Wireshark laat zien dat alle speakers met elkaar communiceren, zowel via IGMP als SSDP. Zelfs de speakers die geen volumeschuif tonen. Het enige dat werkt is mijn router opnieuw opstarten, maar zelfs dan komt het probleem altijd terug. Ik gebruik TP-Link Omada AP’
Lampje op de port blijft groen aan. Aan en uit gezet maar helpt niet. Wat kan ik doen?
Als ik de Port inschakel gaat het volume van alle speakers naar 1. Kan ik dit veranderen?
Graag vraag ik jullie tips en adviezen betreffende de SONOS BOOST wel of niet te gebruiken. huidige situatie: wij wonen in een appartement met in de woonkamer SONOS ARC ULTRA met twee SONOS ERA 300 en SUB 4. Slaapkamer BEAM GEN2 met twee Symfonisk IKEA lampen (met volgens mij SONOS PLAY1 hierin ? ) de BEAM GEN2 wordt nog vervangen door een ARC en SUB MINI.nog een SONOS FIVE in de Keuken en een SONOS ONE in de badkamer.nu hadden we de SONOS BOOST er bij gekocht om het signaal te versterken, maar krijgen nu het idee dat de BOOST de verbinding tussen de ARC ULTRA en de twee SONOS ERA 300 verstoord. wat raden jullie hier nu aan?
Mijn opstelling van Sonos is een AMP 1 met een platendraaier aangesloten met 2 externe luidsprekers .Heb nu aan de AMP 1 een externe subwoofer aangesloten , deze werkt maar niet bij de selectie “lijingang”. kan dit ?
Graag zou ik LP’s af kunnen spelen op mijn huidige Sonos systeem. Momenteel heb ik alleen twee Sonos SL speakers. Welke apparatuur zou ik nog aan moeten schaffen. Voldoe ik hiermee;Sonos Era 100T1 BR Project platenspeler Dank vast voor de reactie!!!
Hi everyone,I’ve been working with Sonos Level 2 Support on this issue (case 08040466), but I wanted to check if anyone here has found a working solution for this situation.Device details Model: Sonos Connect:Amp (C100) – second-hand unit Serial number: 5C-AA-FD-E2-2C-A0 Software version: 78.1-52020 (S2 16.1.1) Hardware version: 1.17.3.1-2.1 Accessible locally on port 1400 Internal pages responding: /status/zp and /support/review Shows: StubReason: secreg QuarantineReason: – Added to my Sonos system, but playback is blocked until the update and secure registration complete. What I’ve tried so far Multiple update attempts through different isolated networks: iPhone hotspot → Mac internet sharing → TP-Link C1200 router → Connect:Amp via Ethernet Also tested on ZTE Wifi Silbo, Linksys mesh + Starlink (bypass mode) The update starts normally but fails at the end with Error 27 (also Error 1013 on macOS). The Connect:Amp clearly has internet access (download start
Graag wil ik mijn oud systeem vervangen door recente amp en nieuwe boxen, heb ondertussen ook een Move. Wanneer ik inlog zie ik al mijn speakers en bridge maar ik zie nergens mijn oude connect Amp. Graag wil ik deze ook retoursturen om zo aan een discount van 15% of 30% te geraken. Hoe kan ik mijn connect AMP toevoegen?
Ik heb een Sonos S1 systeem en voor mijn muziekbibliotheek verwijs ik naar mijn NAS (Synology DS109). Inmiddels heeft de NAS het begeven en heb ik een nieuwe aangeschaft (Synology BeeStation). Nu loop ik er tegen aan dat het Sonos S1 systeem niet de hogere SMB versies ondersteund (vanaf SMBv2.02 of SMB v3). Hoe kan dit worden opgelost?
Ik wil mijn oude Connect:amp (gen 1) upgraden zodat ik mijn systeem helemaal op de Sonos app heb. Maar wat is de vervanger voor dit component? Is dat de AMP ? Of heb ik voldoende aan de netwerkstreamer ?
Mijn Connect amp wordt er constant uitgegooid. Deze staan in surround configuratie. Ik werk nog altijd met het oude S1. Staan niet in wifi maar met ethernetkabel. Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Ik kan recent aangekochte Port niet installeren op S1 controller (die op laptop draait). Groen led knippert, maar systeem herkent dit niet. Diverse malen geprobeerd. Iemand een oplossing? Dank je wel
Goedemorgen mij is de laatste dagen opgevallen dat het gedrag van met name de SoNoS Boost geweldig is veranderd. De SoNoS Boost presteed het om maar liefst 6.000 NTP requests te doen om blijkbaar de tijd te registreren waatbij de 7 speakers dit regelmatig maar met redelijk grote intervallen doen Boost 6.000 NTP requests de overige apparaten ca 350 NTP verzoeken doen in 24 uur. Lijkt mij een beetje overdreven om gemiddeld iedere 7-10 seconden een NTP request te doen. denk dat dat het goed en wenselijk is dat dit aangepast word. Iemand een idee, hoe dit kenbaar te maken, ik vermoed dat iemand een typo heeft gemaakt in de firmware een intervan van 30 minuten is redelijk maar ook albijna overdreven :)
Ik wil in m'n toilet een Sonos ceiling speaker plaatsen. Is het mogelijk om een enkele ceiling speaker te plaatsen en deze mono geluid af te laten spelen? Ik zie namelijk dat Sonos ze alleen maar als set verkoopt.
Sinds vorige week heb ik problemen met de Sonos connect.Eerst verloor de connect regelmatig de toegang tot internet (play button knipperde oranje of rood).Ik heb de connect volledig gereset en opnieuw toegevoegd aan mijn netwerk en dit probleem was verholpen.Nu heb ik het probleem dat hij telkens maar een paar seconden speelt en dan valt de muziek steeds uit.Ik kan het nummer of radiostation opnieuw opzetten en dan speelt hij terug voor enkele seconden.Ik heb via verschillende manieren geprobeerd om muziek af te spelen: app op gsm, via pc, via kabel en de lijningang.Maar alles resulteert in hetzelfde: slechts enkele seconden muziek.Heeft er iemand een idee wat er aan de hand is en hoe ik het kan verhelpen?
Ik heb nu al enige tijd een platenspeler (https://www.sonos.com/nl-nl/shop/pro-ject-t1-phono-sb-turntable) alleen blijft het volume wel een vervelend ding. In de instelling staat deze op "Volume van bron → Niveau 10 Hoog" en dan nog moet het volume van de speaker wel twee keer zo hoog worden gezet als bij elke willekeurige andere bron. Dus bij schakelen naar bijvoorbeeld radio staat het volume mega hard.is hier een oplossing voor van Sonos??
Na een frustrerende ochtend pogen mijn Sonos Port werkend krijgen klop ik toch maar hier aan. Ik heb al genoeg topics gelezen met soortgelijke vragen, een aantal Youtube filmpjes gekeken maar ik kom er maar niet uit.Ik heb enkele jaren geleden mijn versterker met losse componenten eruit gedaan (naar zolder) en heb destijds twee Sonos One (gen 2) aangeschaft. Die draaien inmiddels enkele jaren prima op Spotify. Ik miste echter weer de fysieke cd's/ lp's en heb dus een Port gekocht om deze weer af te kunnen spelen via mijn Sonos One speakers. Alles staat bij ons in 1 ruimte; de woonkamer.De Port is inmiddels aangesloten en zou functionerend moeten zijn. Ik heb echter inmiddels twee versterkers én verschillende componenten (cd-speler/ platenspeler) geprobeerd maar krijg geen geluid op mijn One's.De Port 'In' zit aangesloten op de versterker zijn Tape (REC). De platenspeler is 'gewoon' verbonden met de Phono van de versterker, Cd op Cd etc. Help?Edit; ook Port 'In' aangesloten op Tape Play
Nieuw accespoint geinstalleerd en kan geen enkele sonos box meer vinden.
Hey,Bij het installeren van een nieuwe NAS, waar de muziek op staat, is de NAS-naam veranderd. De meeste afspeellijsten werken nog, enkele niet.in het kort de situatie:De muziek staat op mijn NAS met de naam Diskstation2 Mijn vorige NAS had de naam Diskstation_2 De meeste afspeellijsten werken zoals het hoort. Er zijn echter enkel afspeellijsten die weigeren. De oorzaak zit in het pad waarnaar deze afspeellijsten kijken, zij kijken naar Diskstation_2 in plaats van naar Diskstation2. zoals in onderstaand logfile is te lezenMaandag, 16 December 2024 - 18:19 Amsterdam, Berlijn, Bern, RomeKan '05) V.A. - Pat Boone - The First Noel.mp3' niet afspelen. Toegang tot //DISKSTATION_2/Muziek geweigerd.Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?
Hallo, ik wil mijn Marantz cr611 aansluiten op een Sonos Five. Ik heb hiervoor een RCA kabel naar 3,5 gebruikt en de app ziet wel dat de lijnaansluiting is aangesloten maar ik krijg geen geluid. Iemand ideeën? Alvast bedankt!
HoiIk heb een port gekocht om het geluid van mijn denon 3200 door te geven aan mijn Sonos netwerk.Als ik het geluid op 100 zet hoor ik in de verte iets, maar krijg het niet op een normaal niveau.Heb al wat gespeeld met de input levels (1/10) maar alleen bij 10 hoor ik iets.Als ik een iPad op de lijn in zet via de koptelefoon aansluiting doet hij het wel Iemand een een idee hoe ik dit op kan lossen op de port of de denon?Alvast bedankt
Hoe kan ik zien welke Sonos Connect ik heb (Gen 1 of Gen2)?NB: Het serienummer van mijn Sonos Connect begint met1806
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.