Skip to main content
Vraag

oneffenheid/bult op Sonos Arc Ultra behuizing

• May 7, 2026
  • 5 reacties
  • 61 Bekeken

Hallo allemaal,

Vandaag viel me in het licht op dat er op de behuizing een bultje/oneffenheid zit.

het is me niet eerder opgevallen en je kan het ook voelen. 

Er is niks gebroken/gescheurd/gedeukd of beschadigd. Hij werkt ook verder prima.

Heeft iemand anders dit ook? (Zie foto’s)

zelf denk ik dat het een schroef van de behuizing is als de Teardown op Youtube bekijk.

5 Reacties

• Auteur
  • Novice
  • May 7, 2026

Update

Contact gehad via de chat met level 1 support.

Na beoordelen van de foto’s en meerdere vragen beantwoorden. Is er een case van gemaakt en moet telefonisch contact opnemen met level 2 technicus.

Dus even afwachten.

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • May 7, 2026

Heb je hem nieuw gekocht of is het een refurbished artikel?

• Auteur
  • Novice
  • May 7, 2026

Nieuw gekocht met black friday 2025.

Hij werkt verder prima. Merk wel dat die kant aan de achterkant een stuk warmer is.

tv en arc ultra komen niet in aanraking met zonlicht.

Hij wordt ook goed stofvrij gehouden en ook de ventilatiegleuven aan de achterzijde.

• Auteur
  • Novice
  • May 7, 2026

Het is lastig te zien op foto.
Echter denk ik dat mogelijk door het nieuwe design komt van de Arc Ultra t.ov. de Arc.

De oude Sonos Arc werd over bijna de hele lengtw ondersteund. Arc Ultra is maar gedeelte ondersteuning aanwezig. Hier komt er zwaartekracht op de uiteindes en gaan iets doorhangen.

het is minimaal, maar het is wel precies waar de schroeven zitten van de Atmos drivers.

Op een teardown foto op Internet zie je ook waar de voetvan de arc ultra aan de onderkant stopt.

Daar begint ook de eerste schroef van de atmos driver.

106rallye

Maar dan zou het aan beide zijden te zien zijn?

Je hebt nog garantie,