Skip to main content
Vraag

Joe radio werkt plots niet meer

• May 16, 2026
  • 7 reacties
  • 59 Bekeken

sinds dit weekend lijken Joe radio en Qmusic Belgie niet meer beschikbaar. Hoe kan ik deze radio stations opnieuw ontvangen?

7 Reacties

• Novice
  • May 16, 2026

Hier hetzelfde probleem, al zoveel geprobeerd en krijgen het niet opgelost 🤦‍♀️

• Auteur
  • Novice
  • May 16, 2026

zou blijkbaar iets kunnen te maken hebben met DNS server maar ben hier expert in deze materie. Ik ben bovendien Telenet gebruiker waar de DNS server instellingen niet kunnen worden gewijzigd. Hopelijk kan ons iemand uit de community helpen?

106rallye
  • May 16, 2026

@Woka47 Wat heb je al geprobeerd? ​@jan.bonte Waarom denk jij dat het om DNS-instellingen zou gaan? Gebruiken jullie allebei TuneIn?

Ik zit in Nederland en heb via TuneIn keuze tussen JOE Nederland en JOE Easy. Beide werken.Als ik zoek bij Sonos Radio zie ik nog meer JOE stations. Daarvan heb ik JOE België geprobeerd en die werkt ook. Je zou dus eens een andere muziekservice kunnen proberen.

• Auteur
  • Novice
  • May 16, 2026

ja, ik heb Tune In alsook Sonos radio geprobeerd (beide werken niet voor Joe, Q Music). De opmerking van DNS is gebaseerd op een reactie die ik las in de community van enkele jaren geleden. Ik kan geen enkele Joe zender meer beluisteren. Andere zenders zoals MNM (radio 2 Belgie) en vele andere werken wel. Het is precies alsof alle zenders die tot DPG media behoren niet meer te beluisteren vallen (vanuit Belgie dan toch). Ik zal zeker niet beginnen sleutelen aan DNS server (alvast bedankt voor deze tip). Bedankt voor alle extra input. 

• Novice
  • May 16, 2026

Ik heb hetzelfde al gedaan als Jan, ook radio player toegevoegd en via daar geprobeerd, zonder succes. De app er al is afgesmeten en er terug opgezet. Wij zitten bij Orange.

Wij hebben de tv al opgezet op radio en dan laten afspelen op onze box buiten ook om toch maar Joe te kunnen luisteren, wij wonen ook in België. 

Geen idee waar we terecht kunnen met onze vraag. 

• Auteur
  • Novice
  • May 16, 2026

ik heb rechtstreeks op PC via Tune-In wel connectie met Joe. Ik gebruikte hiervoor volgende URL 

https://tunein.com/radio/JOE-Belgi%C3%AB-1034-s25741/

Via Sonos helaas niet (meer) sinds enkele dagen

106rallye
  • May 16, 2026

Misschien eens bellen met Sonos dan? Of eventueel contact zoeken met TuneIn?