Vraag hulp en praat over je Sonos Ace.
Meest recente
Ik ben van plan een Sonos ace te kopen. Ik heb een Sonos arc, is het mogelijk dat mijn vrouw het geluid van de tv/film via de arc krijg en ik via de Sonos ace. Of is het geluid op de arc altijd uit wanneer je de ace gebruikt.
Hoe kan ik muziek afspelen via mijn sonos ace vanuit muziekbibliotheek die op de PC staat
My Sonos Ace headphones’ noise cancellation button does not switch between modes button wants to starts Bixby. Who? Anders how do I reconfigure thuis back? In the app I see the cancellation modes, button not how to reconfigure away from starting apps like Bixby.
Kan men met 2 hoofttelefoons ñaar hetzelfde programma kijken en luisteren?
Ik krijg mijn sonos ace niet getund wie weet hoe ik dit voor mekaar kan krijgen.
Als ik een sonos ace koptelefoon wil gebruiken stopt dan het geluid van de beam? Of is het mogelijk om tegelijkertijd het geluid van de tv te horen uit de ace en de beam zodat mijn huisgenoot de tv kan horen van de beam en ikzelf van de ace koptelefoon?
Ik heb zojuist een Sonos Ace gekocht. Een absolute miskoop. Blijkt helemaal niet te kunnen koppelen met de Sonos app. Waardeloos
Ik kan de Ace niet toevoegen op mijn OnePlus telefoon. Op de Samsung van mij. vrouw lukt het wel.Weet iemand hier wat meer van ?
Goedeavond allen.Heb sindskort een beam gen 2 aangeschaft maar nu probeer ik mijn sony koptelefoon te koppelen maar ik krijg het niet voor elkaar. Rechtstreeks met mijn tv lukt ook niet omdat hij de hele tijd wordt weggedrukt en mijn tv automatisch het geluid via de sonos laat afspelen. Is er iemand die hier en oplossing voor heeft een is het überhaupt mogelijk om mijn sony te koppelen met sonos beam.Gr.ralph
Goedemiddag, Ik heb hier inmiddels wel iets gelezen, maar wil het toch even vragen:Is het nu echt zo dat ik mijn vinyl (draaitafel op de port aangesloten) niet kan beluisteren met de Sonos Ace? Als dit het geval is (had natuurlijk eerst moeten onderzoeken of het werkte) heb ik dus eigenlijk een simpele BT koptelefoon, die qua kwaliteit i.m.o. ver achterblijft op mijn Sony 1000XM en Apple AirPods Max. Zou het echt waardeloos vinden. groeten Sietse
Ik heb een kamer met o.a. een Arc en TV en de andere kamer met o.a.een Beam Gen2 en TV.Kunnen we met twee Aces overschakelen naar ieder de eigen TV? Dus 1 naar de Arc en 1 naar de Beam?
Vandaag een ace gekocht, in de sonos app opgenomen.maar ik krijg geen verbinding met de beam…..en ik heb hem in principe alleen daarvoor aangeschaft is hier al een oplossing voor?
HalloIk heb een samsung galaxy s24+Ik wil graag viia mijn sonos ace overschakelen naar de tv maar ik zie dat het er niet bij staatKan het alleen bij iphone?Of komt er nog een update voor?
Edit: sorry, ik had niet door dat dit het Nederlandstalige forum was.Featureverzoek: Voeg Sonos Ace-verbindingstatus toe aan APIHallo,Ik merkte dat de Sonos-app laat zien wanneer mijn Sonos Ace-hoofdtelefoon is verbonden met mijn Beam-soundbar. Maar deze verbindingsstatus lijkt niet beschikbaar in de Sonos API, wat handig zou zijn voor gebruik in Home Assistant of andere integraties.Als de app al functies zoals nachtmodus, spraakversterking en surround-status kan rapporteren, zou de API deze Ace-verbinding toch ook als een sensor kunnen behandelen? Net zoals batterijapparaten hun batterijniveau rapporteren, zou de Beam “Ace verbonden” of “Ace niet verbonden” kunnen aangeven.Dit zou handig zijn voor automatiseringen, zoals het aanpassen van afspeelzones of het versturen van notificaties op basis van de status van de hoofdtelefoon. Zijn er plannen om deze data beschikbaar te maken in de API, of is deze functie al eens overwogen?Bedankt.
Hallo, ben pas in het bezit van de Sonos Ace koptelefoon en vind het wel heel jammer dat het niet mogelijk is om deze zoals een speaker te selecteren om zo via de Sonos App muziek te streamen op het ecosysteem. Het is net super handig dat op deze App verschillende diensten (zoals Spotify, favoriete radiozenders, iTunes…) gecentraliseerd kunnen worden om zo snel te bedienen via de Arc naar de boxen maar niet naar de Ace. Heeft iemand info of dit in de nabije toekomst wel door Sonos mogelijk zal worden gemaakt?
Beste, Ik heb een Sonos systeem met een playbar, die ook verbonden is met connect om zo een platenspeler te koppelen aan het Sonos systeem. Nu zou ik graag een Sonos Ace koptelefoon aankopen, om deze dan ook te koppelen aan mijn Sonos systeem. En ook deze te laten afspelen via mijn platenspeler, zodat ik kan bepalen naar wat ik luister met de Sonos Ace koptelefoon en zodat de anderen personen ook kunnen verder genieten van hun muziek via het Sonos systeem.Na wat info te vragen bij verkooppunten en jullie dienst is de Sonos Ace koptelefoon niet te koppelen aan mijn systeem. Is deze info juist? Zoja, is er een andere oplossing of zijn jullie aan oplossing aan het zoeken?Met vriendelijke groeten,Vandemaele Ward
Komen er binnenkort ook oordopjes op de markt die je kan koppelen aan de sonos speakers one en roam ipv een koptelefoon
Mogelijk is deze vraag al tig keer beantwoord, maar ik kon het antwoord op mijn specifieke variant van deze vraag niet vinden.Zou ik het geluid van mijn Victrola Stream Carbon op een Sonos Ace kunnen krijgen als ik het geluid van de Victrola naar mijn Sonos ARC stream? Of werkt de Sonos Ace echt alleen op geluid dat via de HDMI ingang van de Sonos ARC binnenkomt?
I am considering a sonos ACE, however…. I have a question, I am fully aware that it seems that the soundbars for audioswap need wifi enabled…. In general all my sonos speakers are wired. Some are utilizing my unifi WIFI, which works great. Not using sonosnet, due to several reasons, mainly interference with my home wifi ssids and channels My question, do we need sonosnet for ace audio swap or does it also work with standard wifi? Am i able to connect to other soundbars in my house (one at a time obviously) is there on the roadmap to swap other audio sources then HDMI BTW I tried enabling wifi on one of my soundbars, however couldnt disable afterwards, due to some bugs in the app…. needed to power off soundbar after wifi change to make it hold…. i dont wanna start that discussion :P
Hello, I have a Sonos Ace headphone. I use it to connect to my phone, which works fine. I also use it to connect with the wire to my pc, which is where the issue comes in: I wear the headphones, connected to my pc, all working fine, when suddenly the sound cut off and the headphone doesnt seem connected to the pc anymore - the white light shuts off and restart/reconnect doesnt work. I tried different cords and even PC's, doesnt work anymore.The strange other effect is the wear detection doesnt work anymore: its turned on, but when I take the headphones off now, the music doesnt stop / mute (the headphone still works when bluetooth with my phone), just not the wear detection :/.Both symptoms happened at once. I tried cleaning the two small sensors, doesnt solve it. It happened while I was in a sauna. Yes, I know, but Ive been doing it for years with other headphones and there has never been an issue. Again; these headphones still work great with my phone, so its not as if they ar
ik probeer mijn ace te koppelen met windows pc, die ziet alleen microfoon, maar niet geluid afspelen. ik heb blue toth van mij telefoon al uitgeschakeld, van mij jabro ook, dus zou die mijn ace moeten zien, maar dat krijg ik niet voor elkaarkan iemand mij helpen?
Als ik mijn Sonos Ace heb gekoppeld met mijn Macbook Air en dan mij telefoon gebruik (de Ace is met beide devices ge-paired), dan switched de Ace niet automatisch naar mijn telefoon. Ik moet hem dan handmatig connecten, en dan later ook weer terug handmatig naar mijn Macbook. Dat zou toch automatisch moeten kunnen? Wat moet ik daarvoor doen?
Ik vraag me af hoe ik het beste mijn sonos koptelefoon kan koppelen met de sonos playbase
Graag zou ik willen weten of het mogelijk is om meer dan een Sonos ace gelijktijdig is te koppelen aan de Sonos arc soundbar.
Kan de ace ook gebruikt worden met de beam gen 1 ?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.