Home Theater

Heb je een PLAYBAR of PLAYBASE, stel hier je vragen en deel je ervaring met de Home theater setup.

Populaire onderwerpen:

Volumeregeling icm Samsung QLED QE49Q7FAM
Beantwoord

Ik heb van de week een Sonons Playbar, 2 PLAY1 en Sub aangesloten op mijn Samsung TV. Samsung maakt gebruik van een Connect Box waar alle bekabeling van randapparatuur op wordt aangesloten. De Playbar...

Kan men tegelijkertijd muziek afspelen op SONOS Beam en Amazon Echo Dot en/of Google Home ?
Vraag

Mijn Beam staat in de woonkamer. Prachtig spul. Via mijn PC bestuur ik de playlist van de muziek. Is het mogelijk dat die muziek wordt afgespeeld via Beam, maar ook tegelijkertijd via een Amazon Echo...

Geluid Beam start pas 15 sec na TV op
Vraag

ALs ik mijn LG smart-tv opstart , krijg ik beeld en pas 15 seconden later krijg ik geluid uit de Sonos Beam . Beam aangesloten op HDMI2-ARC. Dit komt wel vervelend over.

Tv kijken via beamer en geluid via sonos; is dit technisch mogelijk?
Vraag

Momenteel kijk ik tv via de beamer en gaat het geluid via de jvc versterker/boxen. Nu wil graag naar de volgende situatie en vraag ik me af of dat mogelijk is technisch gezien. Tv kijken gaat via de...

Surround vanaf PS4 via Samsung UE46D8000
Vraag

Ik heb mijn PS4 via een HDMI-switch naar mijn Samsung UE46D8000. Dan via HDMi/ARC naar de Beam die een Sub en twee Ones als 5.1 aanstuurt. De PS4 is ingesteld op “Bitstream (Dolby)”. Bij de TV kan ik...

geen geluid via tv, maar wel via spotify
Vraag

Hoi allen, Ik heb de optische kabel naar mijn tv en dan doet het geluid het niet. Alleen als ik de optische kabel naar mijn ziggobox doe, dan werkt het wel. Maar dan zit ik met het probleem dat ik va...

Draadloze koptelefoon naast Beam/Playbar/Playbase
Vraag

Ik overweeg een Sonos systeem aan te schaffen, maar heb nog een vraag over de aansluiting. Op dit moment heb ik een Ziggo decoder, Sony Cinema Set en Samsung TV. De TV is verbonden met home cinema s...

Sonos Beam, Philips TV 55POS9002 & Telenet Digicorder levert lip-sync problemen
Beantwoord

Lip-sync problemen blijft toch maar iets vervelend. Mijn Surround omgeving (Beam met 2 Play One's) werkt perfect in samenwerking met de Apple TV en bijvoorbeeld Netflix. Netflix levert dan ook netjes...

Sonos one Surround werkt niet, tenzij volume knop word ingedrukt op de speaker
Vraag

Ik heb een Beam en daarop twee one's aangesloten als surround. Nu werkt mijn rechter surround geluid altijd, maar mijn linker valt de weg ( geluid gaat gewoon uit ). Nu is de fix voor dit door op de l...

Sonos geluid klinkt niet over tv, playstation, netflix, etc.
Vraag

Sonos geluid klinkt niet over tv, playstation, netflix, etc. Alleen bij muziek zonder beeld over de app klinkt er geluid. Dit probleem heeft zich al vaker voorgedaan. Stekker uit/aan heb ik gedaan. Op...

Sony tv wel op playbar niet op surround met play1
Vraag

Hallo, vreemde situatie ik heb een sony, KD-49XD8077 deze krijg ik wel gekoppeld aan mij soundbar bij gewoon tv kijken. Echter gaan sonos play1 speakers niet mee in het geluid. Hoe kan dat? En hoe los...

Sonos Beam verliest constant verbinding met TV
Vraag

Sinds een week trotse eigenaar van de Sonos Beam, zeer tevreden over het geluid, de app en de beleving. Helaas minder tevreden over de koppeling met de TV (Samsung JU7000 aangesloten via HDMI ARC). Na...

Geluid uit One speakers bij gebruik TV niet hoorbaar
Vraag

Geachte allen, Bij deze een vraag; sinds gister bezit ik een tweetal Sones One speakers die ik probeer te installeren als dolby surround speakers in aanvulling op mijn Beam. Wanneer ik TV kijk, hoor...

Hoge pieptoon uit playbar
Beantwoord

Hallo, Ik ben eergisteren terug gekomen van vakantie en nu ik de Sonos playbar weer heb aangezet komt er een hoge pieptoon uit. Ik heb hem al gereset dat werkte niet. Ook heb ik alle stekker en gelu...

Playbar aan Telenet digicorder of toch TV?
Vraag

Hoi, vorige week een playbar gekocht (ter vervanging van mijn Harman Kardon AVR 145 en JBL surround speakers). Eerder had ik al 2 Play 1 (eentje in de keuken en eentje in de eetkamer – leren kennen ti...

Instellen afstandbediening Samsung Qled 55Q9F
Vraag

Weet iemand hoe ik mijn afstandbediening van mijn nieuwe tv kan instellen voor het volume via de playbar? Ik moet dit nu via de telefoon doen en dit lijkt me niet nodig. Ik lees wel iets via de site,...

Samsung UE43LS03NAS met de Sonos Beam probleem
Vraag

Ik heb een Samsung UE48JU7000 tv en onlangs een Sonos Beam gekocht, via de Sonosapp heb ik de beam geïnstalleerd en aangesloten dmv de HDMI-ARC poort op de tv. Na de installatie werkte alles perfect....

Geluid tv op beam
Beantwoord

Zojuist de Beam binnen gekregen, helemaal geïnstalleerd etc. geen probleem. Nu wil ik mijn tv geluid ook via mijn Beam laten lopen, alleen zegt de app van Sonos dat de adapter (die standaard erbij gel...

Sonos One als Surround Speaker
Vraag

Beste sonos-gebruikers, momenteel heb ik drie sonos one speakers waarvan ik er momenteel twee gebruik in stereopaar in de zithoek en één in de keuken. Heel leuk effect geeft dat. Ik overweeg de aank...

Sonos Bram, LGUH850V en KPN box
Beantwoord

Ik heb inmiddels alles gedaan... Simplink staat aan, audio output op optisch/hdmi/adv, HDMI in juiste ingang en nog krijg ik 0 geluid. Radio werkt wel, maar dit drijft mij tot wanhoop :-( help!

Play verplaatsen
Vraag

Beste, Ik heb een vraagje. Ik heb een beam in de woonkamer en een one in de keuken en een one in de slaapkamer. Nu kijk ik soms een film, kan ik dan de one's naar de woonkamer verhuizen en ze aan de...

Play 1 hapert
Vraag

Beste ik heb sinds kort een beam met daarbij 1 play 1, de beam doet het perfect maar de play 1 hapert bij het spelen met de playstation.

Geluid van de surround valt vaak een fractie uit.
Vraag

Zoals de titel al een beetje aangeeft, valt het geluid van mijn surround vaak en dan ook maar een fractie uit. (dit deed het systeem in het begin overigens niet) Soms gebeurt dit 10 x binnen 5 minuten...

Beam + play5 (gen1)
Vraag

Ik heb net een beam gekocht voor onder de tv, wil deze pairen (surroundgeluid) met me Play 5 ( gen 1 ) .. daarvoor moet ik er dus 1 bijhalen ( niet erg ! ) Nu is me vraag : Maakt het uit of ik een P...

play1 speakers niet te koppelen of toe te voegen met playbar als surround systeem
Beantwoord

Alle reset manieren geprobeerd. Alle updates gedaan. De play1 speakers zijn wel zichtbaar om toe te voegen maar na de indrukken van de knoppen plus en play op de speaker elke keer weer foutmelding. Sy...

Badges

• Badge
    gewoondemax heeft de badge Bijna Beroemd verdiend.
  • Badge
    Frank V.B. heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    ep1968 heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    Phugaerts heeft de badge Bijna Beroemd verdiend.
  • Badge
    joopgran heeft de badge Meet & greet verdiend.
Alle badges weergeven

Meeste likes

Wat gebeurt er?

4,084
Topics
16,368
Reacties
160,209
Leden