Weet je niet waar je vraag thuishoort? Vraag het hier, en we verplaatsen het naar de juiste locatie.
Meest recente
Hoe kan ik mijn alarm uit de sluimerstand halen?Waarom weigert deze alarm-stand regelmatig?Kan ik ergens een simpel stappenplan vinden van dit onderwerp? bij voorbaat hartelijk dank G.
Geen content via roam. Dit was ook met play 1. Maar play1 is gelukt. Roam niet. Kan wel de muziek kiezen via de Apple Watch. Via de app dus niet, staat wel de muziek die je gekozen hebt, maar speelt geen content af. Kan geen verbinding krijgen. Rest van de apparaten wel. Zie op njet toegangscherm wel de muziek an de roam en kan deze ook regelen. Is sinds de update gekomen en heb ook ingeschakeld voor de snellere navigatie die nog off komtwie weet een oplossing hiervoor. Of is het wachten op de nieuwe updates?
Hi iedereen, Sinds afgelopen woensdag maakt ons systeem thuis om de zoveel minuten een geluid maken, ik heb van alles geprobeerd zoals restten etc. Maar niks helpt, weet iemand wat dit kan zijn. Het klinkt als plududu 😅
Hallo,we hebben een sonos playbar die we aan willen sluiten op de tv. Nu hebben we een HDMI arc kabel met een koppelstuk naar optische kabel aangesloten. Helaas vindt de sonos nog steeds niet de tv. Heeft er iemand een tip hoe deze wel werkend te krijgen? Dank.
Kan ik gebruiks code op mijn move plaatsen
Als ik de radio wil afspelen via de playbase, hoor ik ineens harde knallen met tussenpozen van een paar seconden.
Goedemiddag,Google assistent verdwijnt zeer binnenkort. Komt Gemini daarvoor in de plaats? Gr. Frank
In de handleiding van de Era 300 staat voor het plaatsen aan de muur, dat je de bovenkant van de speaker naar onder moet richten, als de afstand tot het plafond minder dan 0,6 meter is,Zie print screen hieronde. Dan is het Dolby Atmos effect toch weg? Normaal staat de bovenkant van de speaker naar het plafond gericht voor het effect dat dolby Atmos geluid van bovenkomt. Als je nu de bovenkant van de speaker naar de vloer richt is gaat dat effect toch verloren? Kan iemand dit uitleggen?
Ik heb problemen met de vertraging tussen de tv en het geluid uit de Beam, je ziet op tv al iemand praten en iets later komt het geluid uit de Beam, is dit op tr lossen?
Ben ik de enige die er last van heeft dat Sonos Roam regelmatig opnieuw aangemeld moet worden in de sonos app?Kan dat structureel opgelost worden ?
Muziek start telkens op Sonos via Airplay van iPhone maar stopt direct na 1 seconde. Via iMac is er geen probleem.
Tijdens het tv-kijken met mijn Samsung-tv en Sonos Playbar ontstond er kortsluiting. Sindsdien werkt de Playbar helemaal niet meer: er branden geen lampjes en het apparaat reageert nergens op.Ik heb het netsnoer al vervangen, maar dat heeft niet geholpen.Wat kan ik nog doen om dit probleem op te lossen?
Tot afgelopen weekend had ik een perfect werken Sonos systeem. Echter gisteren begonnen de problemen. Gisteren kreeg de Sonos app geen verbinding meer met mijn Sonos One en Sonos SL. Router resetten, beide Ones resetten heeft tot nu toe niets opgeleverd. De app zegt dat de verbinding met de Ones is verbroken en ziet ze niet. Wel herkent de app de Ones als deze opgestart wordenVandaag krijg ik met geen mogelijkheid geluid uit beide Sonos Eras. De app ziet ze, alleen speelt niets af. Wat wel werkt, zoals hoort: de Sonos Beam en Roam 2, ook samen. De app staat op een S26 Ultra, deze is up-to-date. Ook op mijn iPad en vrouws iPhone werken beide speakers niet. Wat zijn de opties?
Ik krijg geen verbinding meer met mijn sub gen 1 op mijn netwerk
We hebben een sonos play soundbar en subwoofer en play1 Als we Netflix streamen hebben we geen enkel probleem, echter bij Disney en Prime hapert het geluid zelfs als ik pcm en alleen stereo selecteer We hebben een Samsung tv en Ziggo next mini
Ik krijg op mijn Macbook een melding dat de Sonos app binnenkort niet meer werkt omdat het nog een Intell gebaseerde app is. Komt er nog een update hiervoor? Zo niet; wat is het dan het alternatief om Sonos te blijven gebruiken op mijn Macbook?
Gisteren de platenspeler los moeten maken van de port die via de wifi het geluid zond naar de arc. Alleen nu krijg ik geen geluid van de port naar de arc. De platenspeler is Pro - ject T1 Photo SB. En heeft een interne voorversterker. Heel vreemd dat na het verwijderen en weer aansluiten van de platenspeler er nu geen geluid meer is. Kan iemand me helpen?
Hallo. ik ben nieuw op dit forum, dus weet niet of hier al een topic over is. Maar ik heb nú zo’n 2 weken de arc ultra in bezit. En ben al naar meerdere elektronica winkels gegaan zonder succes. Het probleem is dat de arc via spotify, en de sonos app perfect geluid levert. Hard maar ook veel diepte en bas. Maar zodra ik iets via me tv aan zet of forum streaming kast, moet ik echt goed luisteren of het geluid dan ook via de sonos komt en niet via de tv. Ik heb verschillende setting op de tv al geprobeerd helaas zijn er niet enorm veel mogelijkheden. Nu gaf een verkoper aan duurdere hdmi kabel, al lijkt me dit sterk aangezien ik de originele heb gebruikt van sonos. Een andere gaf aan dat mijn philips tv uit 2020 alleen arc hdmi poorten heeft en geen earc en ik dus een nieuwe tv nodig heb. Waar ik me deels in kan vinden maar dit verschil is echt dramatisch. Hier voor had ik een jbl 9.1 en hierbij bleef het geluid uit de tv of via bluetooth hetzelfde en had ik dus totaalgeen problemen
I received a message from Administrator_Adrian inviting me to claim an Apple iPad Air 11 from the Sonos.com team. Has anyone else received a similar message?
De Sony bravia 3 (s30) schakel t het geluid vaak niet aan naar de Sonos Arc.Wanneer wij radio luister en daarna de tv aan schakelt de sonos niet om.Van alles al geprobeerd, kabels vervangen, instellingen wijzigen, maar geen resultaat.Wie heeft hetzelfde probleem of nog beter een oplossing.
Hallo,Ik heb een Sonos Beam aan mijn televisie hangen. Ik heb hiernaast meerdere Symfonisk boekenplanken aangesloten. Voordat de Beam er tussen hing had ik op alles slaapkamers mooi geluid. Sinds de Beam er tussen hangt valt op 1 slaapkamer de radio al door weg of kan die de content niet laden. Ik heb ondertussen er een boost tussen gezet en Sonos zijn eigen netwerk laten maken. Ook heb ik speakers van slaapkamers omgeruild. Maar nog steeds hetzelfde probleem. Hebben jullie deze ervaring ook of hebben jullie oplossingen?
Ik heb 2 systemen en wil mijn apparaten allemaal in 1 systeem. Ze zitten op hetzelfde wifi netwerkMaar “dit systeem vergeten” werkt niet en er is geen optie om uit een systeem mijn aparaten te verwijderen.
Heb Samsung 65 S95F Oled gekocht,,heb mijn Arc Systeem weer aangesloten, arc-bar, 2x era 300, plus sub. Het geluid op tv is ineens heel zacht, veel zachter dan bij mijn oude tv Samsung(curved, 12 jaar oud)Heb alles al geprobeerd, maar op de gewone kanalen is het geluid nog niet de helft van wat eerst wasWel op Netflix , daar is het geluid wel zoals het was, geweldig !! Gewoon muziek ook geweldig via SonosWat kan ik doen, heb alle instellingen gezet zoals het hoort, verandert niet
Ik heb een nieuwe tcl tv en daarbij een sonos ray via optische kabel. Het geluid doet het goed maar de sonos reageert slecht op alle afstand bedieningen die ik inmiddels gekoppeld heb. Via de sonos app moet je 3x drukken, ik moet wel 100x drukken en met wat gelukt zegt hij dan gekoppeld. Als ik vervolgens het geluid wil aanpassen zegt de tv dat de "audio uitvoer via optische vezels ondersteunt geen volumeregeling." De sonos ray reageert slecht of eigenlijk bijna niet op de afstand bediening. Heb tcl en kpn afstandbedieningen gekoppeld maar probleem blijft.… Wie heeft de oplossing?
Ik heb mijn muziek op een Nas Synology staan. Alles werkt in principe prima. Behalve dat ik mijn geimporteerde afspeellijsten niet kan starten via de sonos-app op de iphone. (En laat dat nou de functie zijn die ik het meeste gebruik) Starten via de sonos-app op mijn laptop lukt wel. Eenmaal gestart (via de laptop) kan ik de muziek wel stoppen, vooruitspoelen, etc. via de iphone. Op de iphone zie ik wel de geimporteerde afspeellijsten staan. Alle muziek via de overige functies (via “genre”, “artiest”, “album” etc. ) starten via de iphone lukt wel.Ik heb voor mijn gevoel alles geprobeerd: app verwijderd, verbinding met muziekbibliotheek verwijderd, muziekbibliotheek opnieuw gescand etc.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.