Stel een vraag

Weet je niet zeker waar je je vraag moet stellen? Stel je vraag hier.

Populaire onderwerpen:

Beam met TV
Vraag

Ik heb net de Beam binnen, muziek streaming is perfect en top geluid. Nu de TV aangesloten op HDMI_ARC echter is Mn decoder/ontvanger aangesloten op HDMI 2 op de TV, resultaat is dat ik geen TV geluid...

Autonome speaker (met batterij)
Vraag

Bestaat er een autonome sonos speaker als tafelmodel zoals bose, beam, ... ?

Play5 niet meer op WiFi
Vraag

Ik heb in een kamer 2 x play5 gen1; sub; Play 3. 1 van de play 5 werkt niet meer. Niet op WiFi en niet bekabeld. Als ik hem toe wil voegen lijkt de app hem ogenschijnlijk wel te herkennen, maar ik zie...

SONOS op ARRIS TG2492LG-ZG
Vraag

Ik ben onlangs naar Ziggo overgestapt. Voorheen had ik al mijn SONOS players via een bridge met mijn (ASUS) router gekoppeld en dit werkte prima. Na de overstap leek alles goed te werken, maar de (iph...

Airplay “geen verbinding mogelijk met ...”
Vraag

Sinds laatste update naar sonos 9.0 werk airplay 2 prima met mijn playbase en play5, maar zodra ik deze speakers toevoeg in de Apple Home (woning) app houden ze ermee op. Ik krijg dan steeds de meldi...

Bridge
Vraag

Mijn bridge lijkt niet meer te werken. Sonos werkt alleen nog als ik een speaker of mijn connect met kabel aan de router verbindt. Anders niet. Heb ik nieuwe bridge of Booster nodig of kan ik dit prob...

sonos playbar werkt niet

sonos playbar blijft wit lamp branden. heb reset ook geprobeerd andere stopcontact geprobeerd maar lukt nog steeds niet

AirPlay en GarageBand
Vraag

Hallo. Ik ben helemaal blij met de update en de AirPlay-mogelijkheid. Die werkt met de meeste apps, maar niet met GarageBand. Iemand enig idee hoe dat kan?

Meerdere kamers
Vraag

Ik probeer al een tijdje 2 kamers aan elkaar te koppelen. Mijn tv speelt af op de playbar, sub en 2 play3 speakers, dit werkt super!! Ook de serre 2 play1 speakers gaat perfect!! Maar als we in de se...

Playbar en Beam
Vraag

Ik heb een playbar met sub en play 3 voor in de huiskamer, nu wil ik een beam met play 1 voor mijn slaapkamer, kan dat. zit dat elkaar niet in de weg.

Samsung compatible met Sonos
Vraag

Ik heb een Samsung UE32F6510 SSXXN. Ik wil een Sonos playbar aanschaffen maar begrijp dat niet alle TV aangesloten kunnen, ook al heeft de smart TV een Optical out aansluiting. Kan iemand mij garander...

Play 1
Vraag

Ik heb 7 dagen geleden mijn 2 sonos play 1 boxen thuis bezorgd gekregen, waarvan 1 niet goed functioneert. Ik hoor constant een ongewenste bas toon opkomen. Na 4 x opnieuw instellen krijg ik dit er al...

Homekit
Vraag

werkt automatisering voor HomeKit met sonos one. Ik wil graag dat er muziek wordt afgespeeld zodra ik thuis kom?? Lukt me alleen niet

Afspelen van .wav bestanden
Vraag

Na de eerste jaren bijna 100% tevreden te zijn geweest met het gebruiksgemak van de SONOS Connect en de bijbehorende app´s, is er na de recente update van enkele weken geleden (april/juni 2018) een en...

volume regeling LG OLED via playbar en airplay2
Vraag

Hallo allemaal, Zojuist de update sonos airplay 2 geïnstalleerd. Heb een playbar met daaraan gekoppeld optisch mijn OLED LG smart tv. Dit alles in een groep samen met een Play 5 (met airplay onderste...

Hoge pieptoon uit playbar
Vraag

Hallo, Ik ben eergisteren terug gekomen van vakantie en nu ik de Sonos playbar weer heb aangezet komt er een hoge pieptoon uit. Ik heb hem al gereset dat werkte niet. Ook heb ik alle stekker en gelu...

AirPlay
Beantwoord

Hi, ik heb een Sonos Systeem met 2x een play 1, 1x een play 5 en een bridge. Nu is er vandaag een update geweest op mijn telefoon waardoor de bediening niet meer beschikbaar is in het vergrendel scher...

8.6 update werkt niet en daarna kom ik in een loop terecht - kan mijn Sonos niet gebruiken op mijn feest vandaag
Vraag

vandaag mijn Sonos gestart en kreeg de vraag om te updaten naar 8.6. netjes de stapjes gevolgd maar de update geeft een foutmelding. vervolgens kom je weer terug op het zelfde scherm dat je vertelt da...

Linksys Velop: Play:1 en Play:3 willen niet meer installeren
Vraag

Hallo! Ik heb een Sonos Boost, Playbar, 2 play:1 die als surround functioneren en in de keuken een Play:3. Ik heb sinds donderdag een linksys Velop mes routersysteem. Snelheid en bereik is geweldig...

Volume playbar regelen met Ziggo Remote
Vraag

Goedemorgen, ik heb een ziggo Horizon box met Remote en kan daar TV Sony ook mee bedienen. TV gekoppeld aan playbar met optische kabel. Maar voor volumeregeling moet ik steeds de iPod of IPhone gebru...

sonos account
Vraag

Hallo, ik heb al een tijdje Sonos maar had nog nooit een account aangemaakt. Onlangs kreeg ik de melding dat ik een Sonos account moest aanmaken om verder te kunnen werken met Sonos. Heb dit nu tot 2...

Playbar start niet op
Vraag

Beste, Mijn Playbar werkt totaal niet meer. Het indicatielampje werkt niet meer en de Playbar is ook niet meer zichtbaar in de sonos app. De kabel geeft door na meting op het snoer. Heb ook de kabel...

Play:1 verschillende kamers
Vraag

Ik heb de playbar, de SUB en 2x play:1, deze zijn tezamen gekoppeld aan 1 kamer. Nu vroeg ik mij af of ik 1 van de play:1 speakers ook los aan een 2e kamer kan toewijzen. Deze speaker neem ik vaak lo...

Airplay 2 speakers van derden aansturen met sonos app
Vraag

Kun je nu of straks met een sonos one ook andere speakers van derden die airplay 2 ondersteunen (apple tv4) bedienen. Met bedienen bedoel ik: songs kiezen, vorige, volgende, en geluid harder en zachte...

Uitbreiding Sonos in tuin
Vraag

Ik ben heel tevreden met ons huidige Sonos systeem; in de woonkamer een Playbar, Sub en 2 Play:1's, in de keuken een Play:3, in de slaapkamer een Play:3 en in de badkamer een Play:1. Op de overloop ha...

Badges

• Badge
    ArjanLansink heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    HermJ heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    Indifat heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    ttompost heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    steekelenburg heeft de badge Meet & greet verdiend.
Alle badges weergeven

Meeste likes

Wat gebeurt er?

3,316
Topics
13,415
Reacties
158,633
Leden