Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Ik heb een Sonos S5 gekregen maar ik krijg deze niet compatibel met mijn S2 app. Is daar een mogelijkheid voor of kan ik hier inderdaad niets mee. Ik wil deze niet op een aparte S1 app.
Ik heb een oude setje Sonos 5 speakers. Eerste generatie. Deze deden het altijd als stereo-paar. Sinds enige tijd doet echter nog één speaker zijn werk. De tweede is er niet meer aan te koppelen tot stereo-paar. Ik zou zelfs een 'gedrade verbinding' tussen de twee speakers acceptabel vinden (Hoofdtelefoonuitgang van de één in de aux ingang van de ander), maar ook die verbinding krijg ik niet tot stand. Iemand suggesties?
Goedendag iedereen,Ik heb het volgende probleem:Ik heb een router (ziggo) wifi wordt versterkt met een Deco M4.Op de Deco M4 draait mij 2x play 5 gen 1 boxen, en mijn play bar.Ik draai dit alles op de S1 app op mijn iphone 12 werkt prima.Nu heb ik een derde play 5 gen1 gekocht, en ik heb deze thuis gereset.Ik probeer van alles bekabeld op de router (ziggo), bekabeld op de Deco M4, in de app S1 “toevoegen apparaat”, draadloos toevoegen, weer resetten. Als ik hem reset dan op een gegeven moment vindt ie hem wel maar kan hem niet toevoegen. Maar "het” toevoegen aan mijn prima draaiende boxenlukt gewoon niet ik denk dat ik nu 6 uur bezig ben. HELP HELP
Hello all,Individually I can add my arc, sub and two surround speakers in the app. I can join the sub and surround speakers no problem. When i try to add any of these devices to the group where the arc is they get lost and only are able to be used after a factory reset. This way I can't setup my home cinema setup. It had worked when I bought it but somewhere along the way I noticed the satellites were no longer working and have been struggling ever since. Please any advice here is welcome.
Ik wil mijn Era 100 installeren, maar deze blijft staan op “er wordt verbinding gemaakt met je Era 100”.Het groene lampje blijft knipperen en ik krijg vooraf nog een geluidssignaal, maar dan blijf ik deze melding zien.
True play op mijn Beam Gen 2 getest. geeft steeds aan dat er teveel geluid is in de omgeving, maar het is doodstil. Hoe kan dat???dus niet mogelijk om deze te installeren.
Installed era 100 but apprently in different `system`. How can I remove this system and re-add era 100 to existing system?
My device (ikea symfonisk) is connected well to my router (fritzbox 7590 AX), no disconnects. I can turn on/off the status led on the speaker using the Sonos app.I see the speaker in the Spotify app, when I try to connect in Spotify the connection fails.Not possible to play Sonos radio using the appWhen I check for a firmware update I receive an error 800 (Sonos product can't reach the Sonos servers to check for updates)It was working well for 3 years+ It is possible to play local stored music on the device The problem is the same for all users in the house (different mobile phones) No parent control or internet block active in the router No IP conflict Mobile and speaker connect on the same router (not a mesh access point) Same issue when the device is connected with cable direct on my router Factory reset of the speaker, no solution Forget device in the router and reconnect, no solution Anyone an idea what could be the problem?
Beste mensen, ik heb een L vormige kamer, in het korte deel van de L staat links mijn televisie en rechts zit ik, de Beam staat bij de TV voet en Sub ernaast en de One SL links en rechts achter me.Ik ben heel tevreden over het geluid zoals ik zit in de opstelling als ik TV kijk, in lange deel van de L zit mijn keuken en ook eettafel, als ik daar ben dan zou ik het om prijs stellen om daar ook geluid te hebben.Is het mogelijk om bij mijn setup er nog 2 keer de One SL bij te nemen en die in de beide hoeken van lange deel van de L te plaatsen? Moet ik dan een set nemen (L+R) of regelt de app dat allemaal zelf?Ik zit dus om het kamervullend te krijgen te denken aan totaal 4 keer de One SL op te stellen.
Sonos 1 werkt niet meer na een nieuwe wifi aansluiting (glasvezel).
Na de laatste update van de sonos2 app valt bij mij muziek weg die ik afspeel via de Sonos appik heb alles gereset en opnieuw aangesloten helaas geen positief resultaat wanneer ik muziek afspeel via AirPlay dan valt demuziek niet wegvoor mijn gevoel komt het door de laatste update daarvoor geen problemen gehad Ben benieuwd naar de reactie van Sonos
Hallo, ik gebruik 2 era 300 stereo voor muziek. Geen tv. Ik wil uitbreiden met een sub. De sub gen 3 vind ik letterlijk te groot. Kan je uitbreiden met een sub mini en heeft dat zin ? Iemand ervaring mee ?
Ik wil de beam gen 2 en one SL aansluiten aan de TV, maar dan niet als surround set, maar als 1 box die een gelijk geluid geeft. Kan die 2 in 1 groep zetten, maar kan nergens vinden hoe ik die dan via de TV kan afspelen. Is dit mogelijk?
Ik krijg de laatste dagen verschillende mailtjes van Sonos met reclame/aanbieding voor de One SL (waar ik ook belangstelling voor had) met 25% ‘korting’, maar als je doorklikt, blijkt Sonos de One SL niet op voorraad heeft. Vind ik een beetje mal. Staat ook niet bij wanneer weer wel op voorraad of zoals dat vaak bij webshops gebeurt een vakje dat je kunt aanvinken met de opmerking ‘informeer mij wanneer dit artikel weer leverbaar is’. Beetje behoorlijk irri vind ik dit.Enfin, toen ik de speaker googelde kwam ik ‘m net tegen bij Expert voor precies dezelfde prijs van 149 euro. Inmiddels gekocht.
Allen, Ik word gek.... Installeren Move 2 lukt niet. Momenteel in gebruik:- Play:5- Play:1 (2x)- Beam- Connect- S1 app Installeren Move 2 lukt alleen via S2, dus gedownload. En in S2 meldt ie doodleuk:."Open de Sonos S1 Controller om dit systeem te bedienen of updaten.Installeer een nieuw systeem met de Sonos S2-app. Alle producten moeten compatibel zijn met S2". Hoe the... krijg ik de Move 2 nu aan de praat???
Goedemiddag,ik vroeg mij af of de achterkant van de sonos era 300 speaker speling hoort te zitten.Als je van bovenaf kijkt zie je dat het in het midden vast zit tegen de kast maar links en rechts zie je een spleet en dan zijkant midden zit het weer vast tegen de kast aan. hoort dit zo? Ik heb 2 sonsos era 300 en beide speakers hebben dit.
Ik kan sinds kort mijn Sonos one boxen,3 stuks, alleen nog aanzetten via de Sonos app! Wie weet hoe dit is op re lossen zodat ik de Sonos one kan aanzetten middels de toets boven op.
vorig weekend sonos one gebruikt op feestje van een vriendin bij haar thuis.Het koppelen op haar netwerk ging zeer vlot.Nu terug thuis, krijg ik de sonos niet meer op mijn netwerk gekoppeld.Ik krijg de boodschap dat ik mijn routerinstellingen moet aanpassen. Boodschap van Sonos verbindt met 2.4G netwerk en de nieuwere ook met 5G. Alleen ze waren gekoppeld. Ik volg alle stappen in de app, maar blijf in rondjes draaien.Wat heb ik te doenIn instellingen kan ik niet naar mijn account gaan of het systeem, dit is uitgegrijsd
Hallo,Ik heb 2 One (gen 2) en een Move in verschillende kamers staan. ‘s Ochtends zou ik graag overall dezelfde radio als alarm willen afspelen, maar het lukt me niet om gegroepeerde kamers te selecteren.Noch via kamers, noch systeem alarm.Iemand tips?
Is er een verlengde stroomkabel (3,5 m) beschikbaar voor de Era 100 zoals voor de One.En als deze nog niet beschikbaar is, komt deze nog?
Beste, Ik stuurde onderstaand bericht naar Tink, de website waar we een sonos product bestelden. Zij verwezen me door naar jullir klantenservice. December 9, 14:32 GMTNaam: Floor orderNo: ********* Bericht: Er komt geen geluid uit de box, er is ook geen deftige connectie met de app. Er werd reeds contact opgenomen met de leverancier en dit blijkt een veelvoorkomend probleem te zijn waarvoor ze nog geen oplossing zien. Daarom willen we dit product graag retourneren want het werkt niet naar behoren. Het gaat over 'Sonos Era 100' met artikelnummer. 220054-01Kunnen.jullie mij verder helpen aub?Groeten,Floor MOD EDIT: Gecensureerd OrderNo
Ik heb een playbar en 2 play 3 gereset vandaag.De playbar en 1 play 3 lukte, de 2e play 3 blijft oranje knipperen.Zowel bedraad als niet bedraad.Hij wordt wel in de app gezien om te installeren maar speelt geen geluid af en reageert ook niet als je de mute knop moet indrukken om te communiceren.Deze setup heeft jaren gedraaid, totdat de set werd vervangen voor arc met era300 en sub.Ben al de hele dag aan het spitten maar kom er niet meer uit.Is er een oplossing voor om hem weer werkend te krijgen.
Bij het afspelen van muziek op de playbar met Deezer valt het geluid naar enkele seconden weg. En bij opnieuw op play of het nummer opnieuw te starten doet de muziek het wel weer ??
Wij zijn opzoek naar wat het wachtwoord is op de webpagina van een sonos speaker.Op <<SonosIP>>:1400/region.htm kan je de regio veranderen. Maar om die regio te veranderen moet je een wachtwoord ingeven. wij hebben namelijk geen weet van ergens ooit een wachtwoord in te geven behalve voor het aanmaken van het account.Welk wachtwoord moet hier ingegeven worden? iemand die het weet?
Sinds kort reageert het statuslampje van mijn Sonos Ray niet meer.Als ik met de afstandsbediening van de tv het geluid harder of zachter doe knippert het lampje niet (geluid gaat wel gewoon harder of zachter) en bij volume uit wordt het statuslampje niet groen. Terwijl de rest van de set in de woonkamer (Sub Mini en 2x One) wel groen worden.Ook met bediening met de toetsen op de Ray zelf veranderd het statuslampje niet van kleur. Iemand een idee waar dit aan kan liggen en wat ik hieraan kan doen? Het is natuurlijk niet een super groot probleem, maar het lastige is dat de Ray als enige in mijn zichtveld staat als ik tv kijk en ik dus over de leuning van de bank moet kijken of er toevallig net geen geluid in de film zit of dat het geluid uit staat. En ik kan dus ook niet zien of de Ray reageert op de afstandsbediening.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.