Beantwoord

Sonos One SL

  • 29 December 2023
  • 29 reacties
  • 186 Bekeken

Badge

Geen zin om te searchen :) : ik heb een Sonos ONE SL (super tevreden mee) en wil een tweede speaker een stuk verder op neerzetten maar moeten wel samen gebruikt kunnen worden. Welke kan ik daar allemaal voor aanschaffen? 

icon

Beste antwoord door 106rallye 30 December 2023, 00:02

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

29 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Verklaar je dan eens nader?
Jij stelt iets en ik help je uit de brand door antwoord te geven. Ik snap niet waarom ik dan “echt geen idee” zou hebben. Doel je op het feit dat ik reageer op jouw berichten dan geldt datzelfde voor jou. Ook jij hoeft niet te reageren.

Maar ook hierop zal weer een nietszeggend gewauwel komen. 

Badge

Verklaar je dan eens nader?
Jij stelt iets en ik help je uit de brand door antwoord te geven. Ik snap niet waarom ik dan “echt geen idee” zou hebben. Doel je op het feit dat ik reageer op jouw berichten dan geldt datzelfde voor jou. Ook jij hoeft niet te reageren.

Maar ook hierop zal weer een nietszeggend gewauwel komen. 

Op nietszeggend gewauwel heb jij voorlopig een exclusief recht dus los van het feit dat je fout zit, ongelijk hebt en blijft bewijzen dat dat zo is laat het er nu verder wel bij. Ik ga mijn schildpadden in bad doen. Belangrijker dan dit.  

Reputatie 7
Badge +3

Precies wat ik schreef dus. Wederom geen reactie op de vraag.

Ik probeer uit te leggen waarom ik reageer zoals ik reageer en wederom volgt er geen antwoord op mijn vraag. 
Maar ik ga je het laatste woord gunnen. Ik zal niet meer reageren op de onzin die jij richting mij deponeert.

Badge

Precies wat ik schreef dus. Wederom geen reactie op de vraag.

Ik probeer uit te leggen waarom ik reageer zoals ik reageer en wederom volgt er geen antwoord op mijn vraag. 
Maar ik ga je het laatste woord gunnen. Ik zal niet meer reageren op de onzin die jij richting mij deponeert.

Gelukkig nieuw jaar gap. ❤️