Beantwoord

HELP, sonos in-line werkt niet

  • 2 January 2024
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

Ik heb sinds 2 weken geen geluid meer op m’n sonos play 5 gen1. Dit geld alleen voor het afspelen van geluid via de tv. Verder doet de box het gewoon nog (spotify afspelen via telefoon). De app zegt dat de in line is verbonden maar de box geeft geen geluid. Heb al van alles geprobeerd. Maar kom er niet uit. Kan iemand mij helpen?

 

ps: de box heeft het hiervoor wel goed gedaan op de tv!

icon

Beste antwoord door 106rallye 3 January 2024, 18:28

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7

En als je de line in met iets anders verbindt?

En als je de line in met iets anders verbindt?

Gebeurt er ook niks, maar de kabel doet het wel, omdat de sonos app aangeeft dat de line in wel is aangesloten/verbonden

Reputatie 7

Dat is de vraag. Hij “voelt” in ieder geval wel dat de kabel is aangesloten. Maar inderdaad: wat als je het met een andere kabel probeert.

Mocht dat ook niet lukken dan zou ik eens bellen met Sonos. De Gen 1 is niet de nieuwste speaker, dus er kan een technisch defect zijn.

Dat is de vraag. Hij “voelt” in ieder geval wel dat de kabel is aangesloten. Maar inderdaad: wat als je het met een andere kabel probeert.

Mocht dat ook niet lukken dan zou ik eens bellen met Sonos. De Gen 1 is niet de nieuwste speaker, dus er kan een technisch defect zijn.

Excuses, het is de play gen2. Het is een speciale kabel, ik heb er maar 1tje van

Reputatie 7

Nieuwe kabel bestellen die terug kan? Meteen bellen met Sonos?