Urenlang bezig geweest om een wifiverbinding mogelijk te maken. Volgens Sonos is aansluiten een fluitje van een cent….
Herhaaldelijk de stappen opgevolgd zoals stekkers van alles erin en eruit, handmatig netwerk invoeren, weer maar eens wachtwoord invullen zonder resultaat. Sonos kan geen verbinding maken als resultaat.Als laatste ethernetkabels aangesloten wat wel werkt. Ik wil echter zo min mogelijk draden dus ga ik dit niet blijven doen.
Die avond maar de helpdesk gebeld. Zeker een uur aan de telefoon en het lukte maar niet. Flinke hoofdpijn ervan gekregen, dat wel. Ik heb daarom het gesprek moeten beeindigen.
Tijdens de feestdagen veelvuldig weer geprobeerd maar sonos kan geen verbinding maken. Gisteravond weer de helpdesk gebeld. Deze medewerker bleek vriendelijk gezegd minder verstand van zaken te hebben. Na weer een half uur grote ergernis ben ik ermee gestopt. Ik heb de winkelier op de hoogte gesteld de zooi retour te sturen. Ik heb niet de illusie dat het hier opgelost kan worden maar dat aansluiting zo is gebeurd en zo eenvoudig is klopt totaal niet!!