Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Onlangs een Sonos Five aangeschaft, werkte tot dusver prima. Vandaag besloten de speaker elders te plaatsen.. speakers was bekabeld aangesloten, deze en de stekker los gehaald en de five elders in het stopcontact gestoken. De five wordt gevonden door de app, maar wanneer ik deze wil koppelen komt het volgende in beeld: ‘We konden geen Sonos producten vinden op het netwerk van je mobiele apparaat’, vreemd.. aangezien mijn beam wel gewoon werkt via mijn WiFi. Iemand enig idee? Heb al een reset van de 5 en het netwerk geprobeerd.. ook bij het aansluiten van de kabel doet zich dit probleem voor.. Iemand enig idee??
opgelost.
Na verhuizing hapert onze Sonos bij het afspelen van muziek. Zowel via Tuneln als Sonos radio. Wat kunnen we doen om het op te lossen. Diagnose verzonden nummer is 578486047
Wij hebben een symfonisk in een kamer staan. Echter bij het afspelen van een aangemaakte afspeellijst geeft hij veel fouten en speelt hij slecht of niet af. Geeft fouten als “nummer niet kunnen laden” “foutieve codering”Voor mijn zoontje vervelent. Kan ik dit oplossen?
Ik heb een playbar en twee sonos play 3. Tot afgelopen week deed alles als setje en nu zien ze elkaar niet meer.De playbar werkt alleen met de tv, 1 sonos play 3 werkt wel, maar de andere staat soort vanuit.Lampje brandt niet en als je op de mute knopje drukt gaat een oranje lampje knipperen. Als je op de mute en het plusknopje drukt dan gaat het zoeken, maar wordt niet gevonden. Krijg de melding dat het niet geconfigureerd is.Heb meerdere keren de stappen om dit op te lossen gevolgd, maar het werkt toch niet. Graag uw reactie en eventuele oplossing. Edison
Beste, Ik heb in januari een Play5 gen2 gekocht en destijds aangesloten m.b.v. een ethernetkabel. De Play5 wil ik nu echter verplaatsen naar een andere kamer, maar daar wordt hij niet meer herkend via WiFi en de mogelijkheid om aan te sluiten met een ethernetkabel is er niet. Wat kan ik doen. Ik heb een diagnose opgestuurd naar Sonos, nummer: 7908856. Met vriendelijke groet, Steven
HalloSinds enige tijd hebben we problemen met onze sonos one.Er speelt muziek en plots stopt de muziek, op de app krijgen we dan de melding " kan geen verbinding maken met sonos "We maken gebruik van een boost.Iemand ervaring hiermee?
Beste, Wij hebben een router achter onze Telenet Modem. Deze router hebben we nodig voor onze domotica. Een tijd geleden hebben we het Wifi-signaal van Telenet uitgeschakeld en werken we met het wifi van onze router. Gisteren hebben we een Access point van Telenet geïnstalleerd achteraan in onze tuin en hebben die rechtstreeks gekoppeld aan onze telenet-modem. Daardoor hebben we ons wifi-signaal terug geactiveerd, want anders zal het access point geen wifi hebben. We hebben gezien dat dit wifi-signaal in onze woning beduidend beter is dan die van de router. We wensen vanaf nu het wifi-signaal te gebruiken van telenet, maar daardoor heb ik de sonos beam en sonos one terug moeten instellen. Ik heb de sonos one via een kabel aan onze telenet modem gehangen. Ik heb de sonos one kunnen koppelen aan het telenet netwerk (gebruik gemaakt van draadloze installatie). Ik kreeg de melding dat ik de kabel mocht uittrekken. Ik wou de muziek in de living eens proberen en plots kwam muziek uit de sono
Sinds enkele weken valt het geluid even weg alsnwe naar de tv kijken. Hoe kan ik dit oplossen?
Hoi,Wij hebben op kantoor 9 sonos speakers, die sinds een tijdje constand hapert de muziek valt tussen de 5-15 seconden weg.Alles is naar mijn weten verbonden via de Boost en ik zie ook geen sonos producten in mijn wifi netwerk. De diagnostische informatie is verzonden onder nr: 386577934
Sonos net kanaal 1 licht niet op
Beste,Laatste tijd heb ik geregeld het probleem dat Sonos geen verbinding kan maken. Ik heb verschillende keren de router en modem uit/aan gezet en soms helpt het maar nu ook niet meer. Oude controller ziet nog wel de kamers maar kan ook geen muziek afspelen. Via app op Iphone/Android worden kamers niet zichtbaar. Ik heb een boost die met ethernet kabel is aangesloten. Voor de rest een (oudere) Connect & connect Amp en 2x play 3. Softwrae Versie 11.2.4 (update naar S2 is niet mogelijk ivm oudere Connects)Diagnose 251829825 Wat kan ik doen om dit op te lossen?
Beste Sonos valt steeds uit, na uitval herneemt het spelen wel terug.Dit zowel op TuneIn als op Sonos Radio. Iemand die inzicht kan geven wat het probleem zou kunnen zijn? We hebben al geprobeerd met andere WIFI kanalen, maar dit bracht geen verbetering. Diagnose nummer : 1702465060
Hallo allen, sinds vandaag heb ik mijn playbar uitgebreid met 2 losse ones. Ik heb ze gekoppeld met de playbar als surround opstelling. Ik vroeg me af of er een eenvoudige manier is om ook een individuele speaker gemakkelijk te kunnen starten/stoppen? Is het mogelijk om speakers ook onder meerdere kamers in te delen bijvoorbeeld? Alvast bedankt. Groeten, Jordy
Hallo,Sinds vanmorgen kan ik mijn Sonos (2x SL en Sub) niet meer gebruiken. Router losgekoppeld en sonos resetten helpt niet. Ik krijg foutcode 800, geen update mogelijk dus systeem niet bruikbaar. Ook connectie met account wordt geblokt. Iemand suggesties?Groet Matijs
systeem: 1x Soundbar, 1x Play5, 2xPlay OneSinds enkele dagen valt de verbinding met mijn systeem weg. als eerste een van de beide Play One speakers en sinds gisteren alleen nog contact met de Sounbar.De andere speakers zijn ook niet meer in de App terug te vinden.Wie kan mij helpen?
Hallo, Nadat gisteren de WiFi uitviel (deed het na 15 minuutjes weer netjes) krijgen we onze Play:1 niet meer aan de praat. We hebben ‘m al gereset, het lampje knippert netjes groen. Echter, wanneer we we nu de Play:1 opnieuw willen installeren vanuit de Sonos S2 controller krijgen we foutcode 800 wanneer er gecontroleerd moet worden of de app up to date is. Deze is overigens ook recent (vanochtend) bijgewerkt. Deze foutmelding krijgen we op alle apparaten waar de Sonos app op staat, en blijft ook terugkomen zelfs nadat we de 7 stappen van de help hebben doorlopen. Hoe kunnen we dit oplossen? We hebben hier nu een Play:1 staan die niet werkt, en dat is natuurlijk erg zonde.
Ik heb twee keer de play5 in stereopaar maar eentje valt uitGraag hoor ik hoe dit verholpen kan worden
Sinds een paar maanden KPN glasvezel, werkt als een zonnetje. Maar knalt er een aantal keer per dag uit. Monteur raadde me aan de Sonos connect los te koppelen van de router. Dit werkt gedeeltelijk. Ik kan de Play:1 en de 3 nu met geen mogelijkheid via de Sonos-app koppelen. Ook niet bedraad.
Ik heb een storend tikkend geluid in mijn play 1 die ik gebruik als surrouns speaker is daar een oplossing voor
In oktober hebben we een Sonos One SL gekocht, maar helaas is die gevallen en werkt niet meer naar behoren. Ik heb ze terug in fabrieksinstellingen geplaatst en opnieuw opgestart. Maar met hetzelfde resultaat.Valt vervanging binnen garantie (met enige kosten) of moet ik een geheel nieuw toestel kopen?Beste groeten
Diagnose 586625545Gisteren tijdens het luisteren viel plots alle geluid weg op de 2 Play 1 toestellen.Volgens de S1 app zou de muziek aan het afspelen zijn.
sinds de laatste app update verdwijnt regelmatig de Play:1 uit het systeem overzicht. De One SL is wel altijd zichtbaar.Zijn er meer mensen met dit probleem? Appversie 12.2.3
Set-up:Woonkamer:BEAM aan UTP + 2 x ONE SL in surround modeKeuken:Play:1 Probleem:Enkele maanden geleden had ik al problemen dat mijn set-up niet lekker werkte. Daarop kreeg ik als oplossing aangedragen minimaal 1 product bedraad aan te sluiten, hierop de BEAM aan de router gehangen met een UTP kabel.Sinds enkele weken heb ik nu dat de speaker in de keuken het steeds slechter doet. Als ik een stream begin in de woonkamer en dan pair naar de keuken heb ik redelijk stabiel geluid in de keuken, hoewel deze wel af en toe uitvalt. Als ik echter op de keuken alleen of iets vanuit de keuken pair naar de woonkamer, heb ik regelmatig dat de muziek wegvalt. In de keuken én in de woonkamer staan nagenoeg naast de SONOS speakers een TP-LINK Deco station, dus aan verbinding zou het naar mijn idee niet kunnen liggen.Het maakt ook weinig uit of ik muziek van een radio-station (zowel SONOS Radio als Tune-In) of Spotify aanzet, alles lijkt een onstabiele verbinding te krijgen.
Ik bezit op dit moment een jaar een Sonos Symfonisk. Al deze tijd kon ik vanuit mijn laptop (windows 10) en telefoon muziek afspelen via bluetooth. Op mijn laptop kon ik via Spotify direct een verbinding maken.Sinds 2 weken lukt het mij op geen enkele manier meer om vanuit mijn laptop muziek af te spelen op mijn Sonos. Ik heb ook de windows app gedownload, maar deze kan geen verbinding krijgen met mijn Sonos apparaat. Ik ben in het bezit van een Iphone, en alleen via Airplay krijg ik mijn box nog aan de praat. Weet iemand waarom ik plotseling geen verbinding meer kan maken vanuit mijn pc? Sonos is up-to-date en er zijn verder geen gekke dingen gebeurd
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.