Vraag

Sonos geluid bij TuneIn hapert bij overstap van Ziggo naar Delta Glasvezel

  • 19 January 2023
  • 4 reacties
  • 550 Bekeken

Badge

Sinds enkele dagen ben ik over gestapt van Ziggo naar Delta Fiber. Ik heb nieuwe Nokia XS-2426G-B router gekregen. Sinds overstap hapert het geluid van Sonos vaak als ik TuneIn stream. Ik heb hier voor de overstap naar Glasvezel nooit problemen mee gehad, altijd was alles perfect. Als ik router herstart blijft het even weg, maar het komt elke dag weer terug. Ik heb met andere apparatuur geen problemen na de overstap alleen de Sonos Play 1. Iemand enig idee waar dit probleem hem in zit. Sonos Play 1 is via netwerkkabel aangesloten.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 4
Badge +3

Heb je deze stappen uitgevoerd?

Sinds enkele dagen hebben wij ook last van haperen van radio luisteren via tuneIn. Bij het afspelen van podcasts via Juke springt hij op een gegeven moment over naar een andere podcast in de wachtrij. Niet perse de volgende. Wij zijn sinds eind januari overgestapt van XS4ALL naar Caiway (onderdeel van Delta). Wij hebben ook een Nokia XS-2426-B modem. Alle Sonos speakers zijn via WiFi verbonden. De stappen zoals beynym voorstelt hebben we uitgevoerd. Iemand nog een idee?

Heb ook last van dit probleem sinds de overstap van ziggo naar delta fiber.
Een of meerdere keren per week, heb 3 play1 die allemaal bekabeld zijn aangesloten.

het enige wat helpt is een reboot van de Nokia router.

In de router zie ik geen errors bij de lan en wan stats.

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag @rde 

 

Dank je wel voor je reactie.

In dit geval wil ik graag even aan je vragen om telefonisch contact met ons op te nemen. 

Gezien het feit dat dit gaat om een redelijk nieuwe generatie routers zou ik graag middels een diagnose willen kijken wat er precies op dat moment gebeurd. 

Aan de internetsnelheid mag het in ieder geval niet liggen. 

 

Hier kun je onze contact informatie terugvinden.