Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Omdat het systeem uit heb ik opnieuw true tuning toegepast. Er is geen enkel geluid in de kamer en toch wordt wr aangegeven na de testsignalen om het opnieuw te.down icm teveel geluid. Ik heb ook al de stekker uit stopcontact gehaald maar True Tuning blijft dezelfde melding geven.
Sinds enkele dagen wordt de verbinding tussen mijn iPhone en de 2 Sonos One boxen verbroken. Ik heb de indruk dat het gebeurt wanneer ik het huis verlaten heb en later weer terugkeer. Ik moet dan de volledige installatieprocedure opnieuw volgen. Alles (Sonos boxen èn het modem) uit en weer aan. Wat is er veranderd:Ik zie tijdens het aanmelden sinds kort ook een ander Sonos systeem (waarschijnlijk van de buren) onlangs heb ik een update van iOS (16.2) doorgevoerd op mn iPhoneOp mn iPad heb ik geen last van dit probleem. Deze blijft in huis.
Hye ik heb soms zo het vermoeden dat de bass klanken van mijn sonos sub gen 2 niet meer als voordien klinken. Hij maakt nog wel geluid maar vind dat de klanken soms dof klinken of niet echt goed door komen. Hij speelt precies niet meer zoals ik me herriner. Zou niet weten wat de oorzak kan zijn. Het enige wat ik vermoed dat het mss te maken heeft mee dat hier in het straat een hoofdkabel van electriciteitsnet geraakt was en dat ik 1/5 dag geregeld stroom verlies had waar door alles uit viel. Want int verleden hebk zo ook eens gehad dat men sub geploft was. Kunne jullie me messchien verder helpen alvast bedankt nash
Als vpn is ingeschakeld zijn Sonos apparaten niet vindbaar. Is daar een oplossing voor?
Hoe kan ik met de nieuwe Ab van kpn deze koppelen aan mijn Sonos soundbar ?
Beste leden,Zijn er meer mensen die geen informatie meer hebben in de sonos app als je via bluetooth luistert?! Geen apparaat info of verbinding zichtbaar.
Hi all, Sinds enige tijd wordt het afspelen van radio/streaming op de symfen in de werkkamer en de slaapkamer onderbroken. De melding is dan “Slechte WiFi” Dat is gek want ze staan op de het Sonos netwerk van de boost, dus eigen WiFi/Netwerk. In de APP geven ze ook WM0 aan. Andere zoals twee five's in stereo hebben daar geen last van. Nu heb ik de boost er tussen uit gehaald en het is voorbij.Misschien is de boost niet meer nodig omdat er nu een Netgear Orbi Mesh staat maar het heeft altijd subliem gewerkt op het Sonos netwerk. Andere ervaringen? Oplossingen? Dank voor het meedenken! Gr,René
Ik heb op de tv aangesloten, soundbar en 2x Sonos one. Mijn probleem is nu dat ik geen geluid krijg uit de Sonos one als ik muziek afspeelt vanaf utube. Wat kan ik doen, wat is de oorzaak.
Eerder las ik dit artikel. Ik ben op zoek naar schroefjes voor mijn spiksplinter nieuwe Beam (gen 2). Ik heb een universele ophangbeugel (al in mijn bezit). Wie weet waar ik deze schroefjes kan kopen voor mijn soundbar. Bij Sonos zelf?
Bij het installeren van de SONOS S2 app zijn de “account, systeem, services en stem” uitgegrijsd. Ik heb reeds de app verwijderd en terug geïnstalleerd en ook de modem terug opgestart zonder resultaat.Wat kan hier de reden van zijn?
Vanmiddag Sonus Sub Gen3 besteld.Op de site staat: Op voorraadNu kijk ik bij de bestelling status online en staat er: levering 13-02-2023 ?Beste Sonos: Hoe zit dit precies ?
Haihai!Vandaag een beam gen 2 gekocht en 1 one sl.gekoppeld in de app, maar als ik de tv harder of zachter of het geluid uit wil zetten gaat de beam wel uit, maar de one sl niet.. Iemand enig idee hoe ik dit kan aanpassen? Op de app staat alleen bij de beam afstandsbediening toevoegen. groetjes!!
Ik heb een setup van een Beam en twee One SL (soms ook gekoppeld met een Roam) en heb hier eerder problemen gehad met een van de One SL die soms wegviel (niet meer zichtbaar in app en geeft geen geluid meer door). Ik heb op aanraden van Sonos een aantal zaken gewijzigd in mijn router instellingen en daarna dit probleem niet meer gehad. Inmiddels heb ik dat het gehele systeem van twee One SL en de Beam uitvallen bij het afspelen van muziek via de Sonos app of via Spotify, dit gebeurt dan een voor een (meestal met een aantal seconden ertussen) en valt ook soms samen met de app die niet meer werkt (meestal blijft het laatste nummer dan hangen op 0 seconden en speelt hij verder niets af). Melding op telefoon is dan ‘Het stoppen van de service kan afspeelmeldingen onderbreken’. Als dit gebeurt dan verander ik niks op telefoon of aan boxen, internet is volledig stabiel op alle andere apparaten in huis die op dezelfde locatie staan en meestal kan na een aantal seconden alles weer worden opges
Heb vandaag mijn systeem Arc + Sub uitgebreid met 2 Five speakers. Bij het installeren (surround gekozen) kreeg ik de melding dat de line in dan niet werkt. Ik dacht dat ik met deze uitbreiding een platenspeler op de Five aan kon sluiten en deze over de complete installatie (Arc + Sub + 2 Five's) afspelen....
Beste sinds vandaag weer eens mijn playable aangesloten maar maakt een zeer laag piepend geluid als hij is aangesloten op de tv iemand ervaring hiermee
Hoe lang is het snoer aan de box voor de netstroom ?
Hallomijn sonos one sl is gevallen kan ik deze opsturen om te refurbushing..?bij wie of waar moet ik dan zijn of contact mee opnemen..?
Kan play 3 niet uit de speakerlijst verwijderen
Ik heb de Port aangeschaft en heb de Connect niet meer nodig, hoe verwijder ik de Connect uit mijn systeem?
hallo mijn player 5 gen 1 doet helemaal niets meer. Althans de app S! vindt hem niet na 50 pogingen. Ik heb de player gereset,maar tot heden nog niks. Lampje is nu wit en aan: geen groen lichtje gezien, wel bij het. rebooten een oranje lampje dat knipperde en toen constant oranje. Toe n ik de stekker eruit deed, werd het weer licht en constant
Hallo allen, Ik heb al heel lang problemen met mijn Sonos apparaat. In mijn vorige woning dacht ik dat het aan mijn WiFi lag. Nu heb ik een nieuwe woning met een nieuwe WiFi aansluiting. Na meerdere pogingen helaas weer geen succes. Naar een paar keer proberen vind de app de Sonos, alleen bij het accessoires verbinden krijg ik een foutmelding. Ook geprobeerd om de sonos via de ethernet kabel te koppelen. Niettemin lukt het tevens niet op deze manier. Help me alsjeblieft uit de brand!
ik heb 2 x play 5 gen 1 gekocht en een fijne Sony platenspeler.van de play 5’s heb ik eerst een stereopaar gemaakt en dat werkt prima.vervolgens de platenspeler, met geïntegreerde voorversterker, aangesloten op de rechts1 play 5. Resultaat is dat maar 1 play 5 het geluid van de plaat weergeeft. Moet ik hier iets anders aansluiten of instellen?Of kan deze oudere generatie niet vanuit het stereopaar werken???
Hi,mijn Sonos play:5 stopt steeds vaker tijdens het afspelen van muziek (spotify). Hoe kan ik dit verhelpen?het is de enige Sonos speaker die ik heb. ik hoor het graag.groet Annemieke
Dag,Mijn zoon heeft zijn Sonos Play 1 speakers van zijn kamer meegenomen en in zijn huis gezet.Nu wil ik deze kamer verwijderen of beide Play 1 producten verwijderen, alleen dat lukt mij van geen kant, vermoedelijk omdat deze twee Play 1 speakers niet meer verbonden zijn met mijn netwerk.Mijn Play 3 speakers werken goed. Hoe kan ik deze Play 1 speakers uit mijn netwerk / kamers verwijderen?
Ik heb een Sonos Arc met Sub en 2 One SL speakers. Alles werkte naar behoren maar afgelopen week een nieuwe modem gekregen van Ziggo. Sindsdien kan ik geen verbinding maken met de wifi. Ik doorloop de stappen via de app en na alles stappen te hebben gedaan zegt de app:Er deed zich een probleem voor bij het verbinden van je Sonos Arc met "”.De app stelt twee dingen voor:Splitsen van 2,4ghz en 5ghz netwerk → Dit heb ik gedaan, heeft niet geholpen. 802.11b/g netwerk instellingen veranderen → Dit heb ik gedaan, heeft niet geholpenDaarnaast heb ik de stekker uit de Arc gehaald en opnieuw laten opstarten. Ook dit heeft niet geholpen.Wie heeft de gouden tip?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.