Ik heb twee beams in één ruimte en ik wilde ze graag koppelen teneinde stereo (of zo je wilt ‘quadrofonie’) te realiseren.
Hoewel ik vermoed dat dat nog niet kan, stel ik toch de vraag om het zeker te weten. De beams zijn overigens gekomen vanwege hun geringe hoogte, ze pasten net.)
Je schrijft “nog niet kan”. Ik vermoed dat het nu niet kan en dat het nooit niet kan. De Beam is gebouwd voor een bepaald doel en niet als stereo-speaker.
Wanneer je lage speakers zou willen dan zou je die Ikea/Sonos boekenplank speakers wellicht kunnen gebruiken.
Er wordt gesproken over in stereo plaatsen. Dat gaat echt niet. Bij 2 kamers zal er uit beide speakers exact hetzelfde geluid komen. Maar ach, wanneer je dat zoek….prima.
Je schrijft “geluidskwaliteit lijkt minder te zijn”. Wanneer het “lijkt” dan valt het dus kennelijk niet echt op, maar met welke speakers vergelijk je dit? Toch niet met de Beam?
Testen laten juist merken dat er vrijwel geen verschil in het geluid zit. Mits je het natuurlijk met de juiste speaker vergelijkt. En ja, natuurlijk zal het iets afwijken want anders verkoopt Sonos geen goedkope eigen speakers meer.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.