Omdat het systeem uit heb ik opnieuw true tuning toegepast. Er is geen enkel geluid in de kamer en toch wordt wr aangegeven na de testsignalen om het opnieuw te.down icm teveel geluid. Ik heb ook al de stekker uit stopcontact gehaald maar True Tuning blijft dezelfde melding geven.
Begrijp niet veel van wat je schrijft, maar begrijp dat TruePlay niet lukt ivm teveel geluid.
Welke stekker heb je uit het stopcontact gehaald? Sonos moet hoe dan ook aanstaan.
Heb je het hoesje van de telefoon gehaald? Telefoon omgekeerd? Eventueel een andere telefoon/iPad geprobeerd?
Wat heb je uitgebreid aan je systeem? Heb je de beam samen met de one en one sl als surround ingesteld?
Hij heeft het altijd goed gedaan.
Ik heb idd Beam en one en one al als surround ok ngesteld
Ik heb even alle stroom verbroken en de app opnieuw geïnstalleerd. Als ik mijn producten opnieuw wil tunen, krijg ik wel alle signalen maar aan het eind krijg ik de melding dat ik alle geluiden moet uitzetten en het weer opnieuw moet proberen. Maar alles staat uit; het is muisstil
Overigens doet het systeem het wel maar ik had de boxjes verplaatst. Ik vind het geluid van de surrounding erg zacht en minimaal maar misschien hoort het zo
Heb je de tips van
Misschien een andere telefoon proberen en geen hoesje om de telefoon als je de trueplay probeerd.
Ja behave een andere telephone of iPad
Morgen weer een dag. Bedankt voor jullie meedenken.
Bij tv kijken klopt het dat het geluid minimaal is, dat is ook zoals het hoort. Bij muziek streamen moet je wel meer geluid horen.
Trueplay is niet noodzakelijk, maar zeker aan te raden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.