Beantwoord

deezer hapert op 1 van de luidsprekers, gebeurt niet bij afspelen van radio

  • 22 December 2022
  • 5 reacties
  • 111 Bekeken

Ik heb 2 play:1 apparaten, 1 in de keuken en 1 in de slaapkamer. Bij het afspelen van de radio of podcast is er niets aan de hand. Alleen bij het afspelen van muziek via deezer valt de Sonos One in de keuken steeds uit. Soms duurt het een paar seconden, soms langer. Dit gebeurt dan meerdere keren per minuut. Ik heb wel het idee dat hoe langer ik de muziek laat afspelen, des te minder vaak het optreedt. 

Daarnaast reageert dit toestel soms ook niet als ik het via de app aan of uit zet.

Een tijd geleden heb ik alles opnieuw geïnstalleerd en ook de app opnieuw geïnstalleerd. Dit maakte allemaal geen verschil.

icon

Beste antwoord door Erooij 22 December 2022, 22:05

Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Al eens geprobeerd om de play 1 wat dichter bij de router te zetten?al is het maar om te proberen.
Het lijkt een netwerkprobleem, waarbij er steeds gebufferd moet worden wat dan kennelijk bij Deezer langer duurt.

Je zou ook, op het moment dat het probleem zich openbaart, een diagnose kunnen maken vanuit de app, het nummer noteren en morgen even bellen met Sonos. Zij kunnen uitlezen wat er mogelijk fout gaat.

Dank voor je reactie, ik heb dat nog niet geprobeerd omdat het apparaat nu precies tussen de keuken en woonkamer staat (vast aan de muur), maar ben bang dat dit misschien wel het geval is. Ook al scheelt het misschien maar 2 meter en zitten er niet meer grote obstakels tussen.

Ik ga het morgen proberen.

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt natuurlijk altijd ook eerst even kijken of Sonos iets uit een diagnose kan halen. 

Vraagje.

Mijn deezer valt steeds uit na 2 min  of minder muziek luisteren , waar zou dat aan kunne liggen 

 

Mvg

Reputatie 7

Al eens geprobeerd om de play 1 wat dichter bij de router te zetten?al is het maar om te proberen.
Het lijkt een netwerkprobleem, waarbij er steeds gebufferd moet worden wat dan kennelijk bij Deezer langer duurt.

Je zou ook, op het moment dat het probleem zich openbaart, een diagnose kunnen maken vanuit de app, het nummer noteren en morgen even bellen met Sonos. Zij kunnen uitlezen wat er mogelijk fout gaat.

Al geprobeerd?

Reageer