Ik heb op de tv aangesloten, soundbar en 2x Sonos one. Mijn probleem is nu dat ik geen geluid krijg uit de Sonos one als ik muziek afspeelt vanaf utube. Wat kan ik doen, wat is de oorzaak.
Ik heb op de tv aangesloten, soundbar en 2x Sonos one. Mijn probleem is nu dat ik geen geluid krijg uit de Sonos one als ik muziek afspeelt vanaf utube. Wat kan ik doen, wat is de oorzaak.
YouTube speelt via de tv en is in stereo. Het is dus een juiste situatie dat het geluid (vooral) uit de soundbar komt en niet uit de one’s.
Je kunt dit niet vergelijken met muziek welke re htstreeks vanuit de Sonos app wordt afgespeeld.
Daar ga je ook geen geluid uit krijgen.
De surround speakers zijn gemaakt voor de achtergrond geluiden bij films en series. Wel kun je de surround speakers gebruiken bij het afspelen van muziek bij bijvoorbeeld Spotify, dan moeten ze wel op volledig staan.
Persoonlijk vind ik “volledig” niet heel prettig omdat ik dichterbij de surrounds zit en het geluid dan teveel vandaar komt. Zelf gekozen voor sfeervol en dan het volume bij muziek iets harder gezet naar de surrounds. Dit maakt meer dat het geluid van alle kanten komt.
Klopt, Voor mijzelf wel op volledig ingesteld.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.