Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb hier inmiddels wel iets gelezen, maar wil het toch even vragen:

Is het nu echt zo dat ik mijn vinyl (draaitafel op de port aangesloten) niet kan beluisteren met de Sonos Ace? Als dit het geval is (had natuurlijk eerst moeten onderzoeken of het werkte) heb ik dus eigenlijk een simpele BT koptelefoon, die qua kwaliteit i.m.o. ver achterblijft op mijn Sony 1000XM en Apple AirPods Max. Zou het echt waardeloos vinden.

groeten Sietse

De Ace is een gewone bluetooth koptelefoon met als extra dat hij het geluid van een Sonos soundbar kan overnemen. De Port is geen soundbar, dus werkt de “TV audio swap” (die niet voor niets zo heet) niet….

Zie https://support.sonos.com/nl-nl/article/listen-to-your-tv-with-sonos-ace-tv-audio-swap

Echt irritant! Als er nog iemand een 3 dagen oude ace wil overnemen voor een mooie prijs….

laat maar weten!

Inderdaad jammer, kun je de Ace nog terugsturen? De Port beschikt namelijk niet over de hardware (5Ghz zendmogelijkheid) die hiervoor nodig is. Daarover beschikken alleen de soundbars - die zendmogelijkheid van de soundbars wordt ook gebruikt voor de surrounds en de Sub(s).

Je zou wellicht nog een bluetooth zender aan kunnen sluiten op de line out van de Port en zo via bluetooth genieten van je draaitafel, maar als je ook niet tevreden over het geluid: terug ermee.

Reageer