Vraag hulp en praat over je Sonos Ace.
Meest recente
Kan men met 2 hoofttelefoons ñaar hetzelfde programma kijken en luisteren?
Heb net de sonos ace hoofdtelefoon aangeschaft maar kan hem niet verbinden met de arc soundbar. Krijg wel de functie "tv geluid overschakelen toevoegen" te zien in de app maar blijkbaar werkt deze functie (nog?) niet. Ook de "meer info" functie wordt niet geopend wanneer je hierop drukt.Maw ik kan voorlopig geen tv geluid beluisteren via de hoofdtelefoon en dit is eigenlijk het hoofddoel waarom ik hem heb aangeschaft.Iemand gelijke ervaringen en/of oplossing ?
Ik heb zojuist een Sonos Ace gekocht. Een absolute miskoop. Blijkt helemaal niet te kunnen koppelen met de Sonos app. Waardeloos
Ik heb 2 aces gekocht, voornamelijk voor het koppelen met de Arc. Beide krijg ik niet gekoppeld. Ik heb alles ge update en gebruik iPhone. De arc is in een home theater setting met era300 en sub gen2. Hij probeert verbinding te maken maar schakelt naar 2 seconde terug zonder enige melding.Wat zie ik over het hoofd?
HalloIk heb een samsung galaxy s24+Ik wil graag viia mijn sonos ace overschakelen naar de tv maar ik zie dat het er niet bij staatKan het alleen bij iphone?Of komt er nog een update voor?
Ik heb een Sonos Arc Ultra en overweeg de nieuwe Sonos Ace Ultra aan te schaffen.Het probleem met de ‘oude’ Ace is dat het geluid van Arc Ultra wordt uitgeschakeld als je op de Ace (via swap) naar b.v. het TV geluid wilt luisteren.Ik heb een gehoorprobleem en wil het geluid via de Ace luisteren en mijn vrouw gewoon via de Arc Ultra.Is al bekend of dat via de Ace Ultra wel mogelijk is?
Koop je een Sonos (belachelijk dure) Koptelefoon kan je hem niet eens koppelen met je Sonos-installatie, Sonos schaam je diep!!
Ben hardhorig en gebruik momenteel Sennheiser koptelefoon waarvan de basis verbonden is met de tv via een optische kabel. De basis is middels bluetooth verbonden met de koptelefoon. Op deze manier kan mijn omgeving de TV beluisteren op een normaal geluidsniveau. Die Sennheiser loopt op zijn laatste benen en moet eerlang vervangen worden. Eventueel met Sonos koptelefoon. Heeft die een acieve basis waardoor je de koptelefoon kan opladen én, belangrijk, een verbinding met de TV waardoor ik individueel het geluid kan volgen zonder dat dit loeihard staat voor mijn omgeving????
I am considering a sonos ACE, however…. I have a question, I am fully aware that it seems that the soundbars for audioswap need wifi enabled…. In general all my sonos speakers are wired. Some are utilizing my unifi WIFI, which works great. Not using sonosnet, due to several reasons, mainly interference with my home wifi ssids and channels My question, do we need sonosnet for ace audio swap or does it also work with standard wifi? Am i able to connect to other soundbars in my house (one at a time obviously) is there on the roadmap to swap other audio sources then HDMI BTW I tried enabling wifi on one of my soundbars, however couldnt disable afterwards, due to some bugs in the app…. needed to power off soundbar after wifi change to make it hold…. i dont wanna start that discussion :P
Ik vraag me af hoe ik het beste mijn sonos koptelefoon kan koppelen met de sonos playbase
Ik kan de Ace niet toevoegen op mijn OnePlus telefoon. Op de Samsung van mij. vrouw lukt het wel.Weet iemand hier wat meer van ?
Ik krijg mijn sonos ace niet getund wie weet hoe ik dit voor mekaar kan krijgen.
Wanneer ik een koptelefoon sonos ace aanschaf werkt deze dan ook in combinatie met de sonos playbar?Ben je verplicht een telefoon te hebben met snap dragon om muziek af luisteren via je phone met ace?
Weet iemand of de nieuwe koptelefoon communiceert met de Sonos Playbar? Ik twijfel of ik de koptelefoon ga aanschaffen. Bedankt voor jullie hulp.
Hallo, ben pas in het bezit van de Sonos Ace koptelefoon en vind het wel heel jammer dat het niet mogelijk is om deze zoals een speaker te selecteren om zo via de Sonos App muziek te streamen op het ecosysteem. Het is net super handig dat op deze App verschillende diensten (zoals Spotify, favoriete radiozenders, iTunes…) gecentraliseerd kunnen worden om zo snel te bedienen via de Arc naar de boxen maar niet naar de Ace. Heeft iemand info of dit in de nabije toekomst wel door Sonos mogelijk zal worden gemaakt?
Goedemiddag, Ik heb hier inmiddels wel iets gelezen, maar wil het toch even vragen:Is het nu echt zo dat ik mijn vinyl (draaitafel op de port aangesloten) niet kan beluisteren met de Sonos Ace? Als dit het geval is (had natuurlijk eerst moeten onderzoeken of het werkte) heb ik dus eigenlijk een simpele BT koptelefoon, die qua kwaliteit i.m.o. ver achterblijft op mijn Sony 1000XM en Apple AirPods Max. Zou het echt waardeloos vinden. groeten Sietse
Goedeavond allen.Heb sindskort een beam gen 2 aangeschaft maar nu probeer ik mijn sony koptelefoon te koppelen maar ik krijg het niet voor elkaar. Rechtstreeks met mijn tv lukt ook niet omdat hij de hele tijd wordt weggedrukt en mijn tv automatisch het geluid via de sonos laat afspelen. Is er iemand die hier en oplossing voor heeft een is het überhaupt mogelijk om mijn sony te koppelen met sonos beam.Gr.ralph
Vandaag een ace gekocht, in de sonos app opgenomen.maar ik krijg geen verbinding met de beam…..en ik heb hem in principe alleen daarvoor aangeschaft is hier al een oplossing voor?
Kan iemand mij vertellen wanneer deze swap mogelijk is voor android.Binnenkort daar word ik heel ongelukkig van, heb 3 jaar moeten wachten met de opmerking binnenkort komt er een koptelefoon.
Hoi, is het mogelijk om de Ace apart in de app als speaker te zien en muziek te selecteren ipv via de arc?
Hoe kan ik muziek afspelen via mijn sonos ace vanuit muziekbibliotheek die op de PC staat
Mogelijk is deze vraag al tig keer beantwoord, maar ik kon het antwoord op mijn specifieke variant van deze vraag niet vinden.Zou ik het geluid van mijn Victrola Stream Carbon op een Sonos Ace kunnen krijgen als ik het geluid van de Victrola naar mijn Sonos ARC stream? Of werkt de Sonos Ace echt alleen op geluid dat via de HDMI ingang van de Sonos ARC binnenkomt?
Vraag aan de sonos mods, gaat sound swap voor de sonos ace uberhaupt ooit instelbaar worden via android? en zo ja, enig idee wanneer. Ik kan mij, niet zoals bij trueplay, niet voorstellen dat dit een hardware issue is, dus waarom is dit niet gewoon mogelijk?
Ik heb een kamer met o.a. een Arc en TV en de andere kamer met o.a.een Beam Gen2 en TV.Kunnen we met twee Aces overschakelen naar ieder de eigen TV? Dus 1 naar de Arc en 1 naar de Beam?
Komen er binnenkort ook oordopjes op de markt die je kan koppelen aan de sonos speakers one en roam ipv een koptelefoon
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.