Skip to main content
Antwoord

Ace op OnePlus mobiel

• July 10, 2025
  • 5 reacties
  • 53 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik kan de Ace niet toevoegen op mijn OnePlus telefoon. Op de Samsung van mij. vrouw lukt het wel.Weet iemand hier wat meer van ?

Beste antwoord door 106rallye

Ik begrijp het nogsteeds niet. De app herkent de Ace als hij eenmaal is toegevoegd aan je account volgens mij, als je vrouw dat al gedaan heeft, zou het na de koppeling via bluetooth aan je telefoon gewoon moeten werken.

5 Reacties

106rallye
  • July 10, 2025

Wat bedoel je met “toevoegen”? Verbinden via bluetooth? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Junior
  • July 11, 2025

Nee Bluetooth lukt wel.Ik kan hem niet toevoegen in de Sonos app. De ace wordt wel herkend alleen het laatste stukje lukt niet 

106rallye
  • Antwoord
  • July 11, 2025

Ik begrijp het nogsteeds niet. De app herkent de Ace als hij eenmaal is toegevoegd aan je account volgens mij, als je vrouw dat al gedaan heeft, zou het na de koppeling via bluetooth aan je telefoon gewoon moeten werken.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Junior
  • July 11, 2025

Ja het werkt wel via bluetooth.Maar ik kan via de app verder niets instellen omdat de ace daar niet bij staat.Dit dus alleen op mijn telefoon.Opzich niet zo,n ramp.Ik snap alleen niet hoe dit kan.

106rallye
  • July 11, 2025

Post eens een schermprint van de app als de Ace via Bluetooth is verboden met de telefoon van je vrouw en als hij is verbonden met die van jou.