Skip to main content

slechte ervaring

• March 31, 2026
  • 5 reacties
  • 42 Bekeken

Een dag geleden

Slechte ervaring zowel met verkoper expert Loler Vlaardingen en helpdesk Sonos

Slechte ervaring zowelmet verkoper expert vlaardingenals helpdesk sonos. App werkte niet helpdesk kwam er niet uit.ziggo hielp mij wel een ander merk modem gestuurd en nu werkt de app wel. Maar na een aantal dagen gaat de radio op repeat en dat los ik dan maar op met de stekker even er uit te halen want ook hier wist de helpdesk niet de oplossing. Dus als ik naar de radio wil luisteren zet ik de oude radio maar aan

5 Reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • March 31, 2026

Slechte ervaring met je review.
Je klaagt over een product waar kennelijk een probleem mee is door een ander product, maar je verhaal is dermate warrig dat niemand hier iets van kan maken. Wellicht was dat ook het probleem bij Expert en Sonos.

Ziggo heeft kennelijk meer klachten over het ervaren probleem gehad waardoor zij dit herkennen en maar een nieuw modem sturen. Dat is dan makkelijk scoren om een goede review te krijgen.

Ook is mij niet duidelijk wat je bedoelt met “na een aantal dagen gaat radio op repeat”, gaat de radio spontaan aan op de laatst gestopte zenders valt de zender steeds weg? Dit laatste kan duiden op een probleem in je thuis netwerk.

Heeft Sonos jou gevraagd om een diagnose van je systeem te maken? https://support.sonos.com/nl-nl/article/submit-diagnostics

• Auteur
  • Novice
  • March 31, 2026

Beste, zelfdiagnose gedaan samen met sonos helpdesk, zij hebben geen oplossing..

Na aantal dagen/uren gespeeld te hebben stopt sonos om na enkele seconden weer opnieuw op te starten en verder enverder(repeat).

Als ik de stekker uit het mode. Haal speelt sonos nog 30/40seconden door, hij buffert schijnbaar veel.

Als ik tv kijken heb ik dit probleem niet.

Thuisnet werkt perfect, beveiliging, camera s, netwerk primters, computers, smartphones erc. Werker perfect.

heb systeem verwijderd, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Sonos minstens 2 uur van stroom af.

Nieuw systeem geïnstalleerd, geen resultaat.

Voor de goede orde; ik heuvelen en vele uren met de helpdesk gespaard.

Zij adviseerde mij na aanleiding van mijn zeer gedetailleerde revieuw deze in de community te plaatsen.

Zij begrijpen mijn verhaal schijnbaar berer.

Bedankt en vriendelijke groeten Gerard 

Na

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • March 31, 2026

Toch is dit typisch een netwerkprobleem. Gebruik je netwerkversterkers? Hoe ziet je netwerk eruit? Kan je een component bedraad aansluiten?

Is de diagnose gemaakt op het moment dat het probleem zich voordoet? Een diagnose tijdens een gesprek, met een op dat moment goed werkend systeem, heeft weinig zin.

• Auteur
  • Novice
  • March 31, 2026

De sonos is als enigste bedraad aangesloten. Eerst op wifi. Hoopte dat het probleem opgelost zou zijn, dus niet.

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • March 31, 2026

De Sonos? Over welke Sonos heb je het, ik zie dat je meerdere apparaten hebt staan in je profiel.

Hoe is je netwerk opgebouwd en je hebt ook de vraag niet beantwoord omtrent de diagnose?