Situatie:
Woonkmamer: Arc Ultra, 2x Era 300 en Sub 4 (doet het fantastisch)
keuken: 2x Play 1 als stereopaar (wat ouder, ik gok een jaar of 5 / 6 oud?)
Sportkamer: oudere Playbar (die vroeger een surround set was met de 2x play 1) (Ook deze is wat ouder, ik gok een jaar of 5 / 6 oud?)
De Arc en Playbar zijn bekabeld, de rest is draadloos.
De woonkamer (Arc Ultra) en de keuken doen het perfect. Maar de ellende begint zodra ik de Playbar installeer … Elke keer als ik de Playbar in de sportkamer installeer dan voeg ik ‘m toe aan ‘sportkamer’. Zodra ik dat heb gedaan doet deze het wel, maar is de kamer ‘sportkamer’ niet meer vindbaar in de app, evenals de 2x Play 1 in de keuken (die zijn ineens dus ook niet meer vindbaar)
Ik heb nu 2x alles helemaal opnieuw gereset en opnieuw geïnstalleerd, maar beiden met exact het zelfde resultaat. Ik vermoed dat het iets te maken heeft dat de Playbar (sportkamer) vroeger een surround set vormde met de 2x Play 1 (Keuken). Maar ik kan de kamers ook niet meer vinden in der app, dus ik kan ze ook niet verwijderen. Heeft iemand een idee?
(Overigens kan ik de kamers en speakers nog wel benaderen via Spotify gek genoeg.
Mogelijke oplossing …. Heeft het zin als ik de Playbar in de sportkamer installeer via de (oudere) S1 app? Zou dat een oplossing zijn? En moet ik nu weer alles resetten? En alles opnieuw installeren?