Vraag hulp en praat over je Sonos Connect, Connect:AMP, Sonos AMP en configuraties met Sonance-architectuur of je eigen luidsprekers en componenten.
Meest recente
Goede dag.Ik heb een Sonos2 app (geel icoontje) met Playbar en twee play1 speakers. Sinds kort een Braun Cockpit 250 SK uit 1972 aangeschaft. Hifi tuner en stereo platenspeler met versterker. Platenspeler werkt prima.Twee speakeruitgangen (4 tot 8Ohm) via pluggen met platte en pin stekker. Ik overweeg een Connect g2 aan te schaffen. Die is aan te sluiten op de Sonos2.De Connect g2 heeft twee tulp stekers als ingang.Vraag : kan ik de speaker uitgang van de Braun verbinden met Connect g2 ingang ( via wat soldeerwerk om van speakerplug naar tulpstekker om te zetten)?
Ik ben in het bezit van een playbase en wil een niet zo recente cd/dvd speler aansluiten op Sonos om de muziek te beluisteren via Sonos. Kan dat?
Ik ben geïnteresseerd in de refurbished Amp. Is te achterhalen welke generatie Vance Amp refurbished wordt aangeboden door Sonos?
Ik heb een sonos2 app ( Icoon met gele achtergrond) en een soundbar plus twee one’s.ik weet dat een Port daarop is aan te sluiten.ik weet ook dat een Connect 1 e generatie daar niet op aan te sluiten is.hoe is dat met een Connect 2e generatie?dank voor de reactietumtum
Sonos amp geeft het geluid weer van tvSonos port steelt Radio uit favorietenBij het toevoegen van Sonos amp bij Sonos Port stopt het geluid van de tv maar begint de radio niet te spelenKan wel radio spelen door ze los te koppelen en radio via amp af te spelen en dan port toe te voegen bij amp
Goedemorgen,Mijn era 300 is opgenomen als surroundspeaker en blijkbaar werkt dan de bluetooth functie niet. Maar nu wil ik via een platenspeler met bluetooth muziek op de surroundset afspelen (en had gehoopt dat dit kon via de era 300), hoe krijg ik dit voor elkaar? Helaas kunnen er geen kabels gebruikt worden ivm de afstand en plaats in de woonkamer.Alvast bedankt!
Hallo allemaal.Ik heb een Sonos port die aangesloten is op een versterker, die zo muziek stuurt naar (niet-sonos) luidsprekers.Ik zou nu echter ook graag het geluid van mijn televisietoestel naar die Sonos Port sturen, lukt dat met een Sonos Ray soundbar?
Hallo, Ik zou van een oud Thomson 5.1 dolby surround systeem de frontspeakers+subwoofer nog graag aansluiten en gebruiken op een Sonos Amp ZP120. Is dit mogelijk? De Zijluidsprekers zijn 2x 50W / 6Ohm. Alvast dank voor het meedenken. Ben
Ik ben al weken bezig om een geluidsprobleem bij mijn Sonos connect op te lossen. Ik zie wel op m'n app dat m'n ‘balkjes” heen en weer gaan, dus er gebeurd wel iets maar geen geluid via m'n Pioneer receiver. Wie kan me hierbij helpen?
Beam op adres 1 en de ARC op adres 2beide ingesteld met zelfde inloggegevens, (ook geprobeerd met een nieuw aangemaakte inlog)ARC staat thuis op radio 10 en bediening met Google home evt.Vakantie adres staat de Beam op radio nostalgie uit België.Start ik de Beam dan gaat radio 10 spelen, en de Sonos app kan systeem niet vinden. na een tijdje is systeem wel gevonden en kan ik de zender zetten Nostalgie. en als ik op de Beam google home activeer dan is google home thuis weg van de ARC en moet ik hem daar weer installeren en natuurlijk is hij dan weer verdwenen van de Beam.mijn vraag is:1e Hoe is dit mogelijk op 2 verschillende netwerken en kan dit probleempje opgelost worden?2e Zou graag op beide Google Home willen.
Goedendag,Kan ik de stroomkabel van de Sonos One ook verbinden met de Sonos Era 100 en of 300 ?Dit omdat ik de speakers aan de muur heb hangen en de kabel door een gestucte koof loopt.Ik hoor het graag.
Hey allen, Even een uitleg van de situatie. Als elektricien heb ik een project van een ander over genomen. Nu wil de klant 4 inbouwspeakers (met de Amp) maar: het plafond is al volledig dicht en er vertrekt enkel een stroomkabel voor voeding aan de zekeringskast. Deze gaat van box 1 tot box 4. Is het mogelijk dan het systeem te installeren of niet? Ik ben niet echt thuis in de wereld van Sonos enkel dat als je box/speaker voeding heeft je via wifi alles kan sturen maar aangezien dit via de Amp moet zag ik even de oplossing niet. Alvast bedankt.
Geluidssterkte van de Sonos Port is niet het zelfde als de geluidssterkte van de Arc met Tv.
Hallo, momenteel heb ik outdoor en indoor build-in speakers op kabel... ik vind het nog niet luid genoeg ☺️ kan ik nog extra sonos roam sl of sonos move erbij zetten (dit is dan op wifi?) Kan dit allemaal gelijktijdig hetzelfde afspelen? Hoe maak ik dan die groep, aub? Dankjewel! En groetjes!
Ik geef via de lijningang het geluid van de TV weer. Dat moest ik steeds inschakelen. Sinds kort gaat dat vanzelf: steeds wordt het TV geluid weergegeven na inschakeling TV, terwijl ik dat eigenlijk niet wil. Liever handmatig dus.
Ik heb een arc. 2 X era 300 en een sub.wil aansluiten een platenspeler via line-in adapter van sonos op de era 300!als ik de usb-c stekker in de era 300 heb gestoken zie ik niets in “ bladeren”!daar zou line ingang moeten staan, maar ik zie niets
Mijn systeem heeft sinds een maandje moeite met het verbinden met de Boost. Boxen zijn opeens weg uit het systeem overzicht en komen ook opeens weer terugSonos kan niks vinden. En een ander Sonos kanaal hielp ook niet echtMeer mensen problemen mee?Ik heb nu alles (tijdelijk?) via Wifi lopen ipv de Boost en alles werkt weer prima.
Ik wil een platenspeler aansluiten, maar vraag me af wat de beste keuze is: Pro-ject T1 SB icm Port of Victrola VPT-3000? Qua kosten zit er niet veel verschil in (€ 900 vs € 999), maar ik weet niet wat de beste oplossing is. Iemand ervaring/advies?
Sonos geeft aan: Bridge niet geregistreerd en volg ik de instructies dan lukt update niet, omdat zich een probleem heeft voorgedaan.Ik ben er al 3 uur mee bezig om de 2 sonos ones (melding 'niet geregistreerd') weer zover gekregen dat de groene lampjes weer branden en die van de playbar.De playbar was ook groen, maar vindt die niet meer terug. Deze stond in 'Woonkamer' en die is verdwenen.Ik kan dus niet updaten en dus lukt e.e.a. niet.Hoe nu verder?
Kan je je dj set aflaten spelen op de Sonance inbouwboxen welke aangesloten zitten op een AMP.
Hallo Het lukt mij niet om de Port aan te sluiten om met bedrade speakers naar Spotify ed. te luisteren. Met de Connect deed ik het via de AUX ingang. Welke ingang moet ik gebruiken bij de port achter de linker zijde bij de IN aansluitingen en op versterker een UIT gang. Of iets dergelijks???? Ja van andere zaken heb ik weer meer verstand. \
Hallo, ik heb een amp met dali menuet se als luidsprekers met 2 sonos one als achterluidsprekers en een sonos sub. Dit klinkt zelfs voor een afkickende hifi verslaafde zeer behoorlijk.ik weet dat een tweede sub kan aangesloten worden, mijn vraag is of die twee subs dan stereo werken of enkel een mono signaal toevoegen. In het eerste geval zou ik het ernstig overwegen, met enkel mono heeft het voor mij weinig zin.
Hallo allemaal,Jaren geleden draaide ik mijn vinyl via mijn bedrade speakers via een Connect, aangesloten op mijn versterker. Ik heb zelf Sonos 3 ones. Omdat ik weer mijn vinyl uit de kast heb gehaald en sta ik voor een dilemma; wat is de beste keus de Port of de Argon SoloMijn vraag is, of ik de Port moet kopen of de Argon Solo? Van de laatste lees ik veel goede recensies.Niet compatibel met Sonos, maar sowieso wil ik mijn vinyl beluisteren via mijn bedrade speakers.Ik ben geen techneut, dus daarom hierboven mijn vraag
Heb nu een sonos connect omdat ik via sonos systeem mijn iPod wil afpelen maar de sonos app ziet de connect niet?
Besteik heb pas een Sonos beam gen2 aangeschaft die ik wil koppelen aan mijn hifi installatie met goede speakers en een REL sub. Nu zit de beam op de arc en de versterker is optisch aangesloten op de tv. Ik krijg het geluid niet synchroon wat mij wel lukte met tv geluid..nu wil ik de Port aanschaffen, maar kan ik dan zonder problemen de beam samen met de hifi laten spelen of kan ik beter een tweede sub aanschaffen (mini)?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.