Beantwoord

Boost laat speakers verdwijnen

  • 30 August 2023
  • 4 reacties
  • 62 Bekeken

 

Mijn systeem heeft sinds een maandje moeite met het verbinden met de Boost. Boxen zijn opeens weg uit het systeem overzicht en komen ook opeens weer terug

Sonos kan niks vinden. En een ander Sonos kanaal hielp ook niet echt

Meer mensen problemen mee?

Ik heb nu alles (tijdelijk?) via Wifi lopen ipv de Boost en alles werkt weer prima.

icon

Beste antwoord door 106rallye 30 August 2023, 15:51

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7

Bij mij werkt de Boost nog prima. Maar als wifi bij jou ook goed werkt zou ik het zo laten.

tja, dan m’n boost wel zijn overleden. En een nieuwe Boost is blijkbaar overbodig, alles werkt prima op wifi (en weer een kastje/netwerk minder in huis)

Reputatie 7

Een technisch probleem kan inderdaad. De voorganger van de Boost (de Bridge) staat erom bekend dat de voeding het kan begeven.

Een technisch probleem kan inderdaad. De voorganger van de Boost (de Bridge) staat erom bekend dat de voeding het kan begeven.

Het systeem krijgt wel voeding, en andere componenten blijven wel zichtbaar. Soms helpt het om een ander kanaal te kiezen, dan zijn ze er allemaal weer. Maar de volgende dag zijn er dan weer boxen ‘verdwenen’. Maar om nou elke dag een nieuw Sonos kanaal te kiezen.

Een nieuwe boost kost 120 euro, maar blijkbaar kan surround tegenwoordig ook met wifi. Dus waarom zou ik een nieuwe kopen...