Beantwoord

bridge niet geregistreerd

  • 9 August 2023
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Sonos geeft aan: Bridge niet geregistreerd en volg ik de instructies dan lukt update niet, omdat zich een probleem heeft voorgedaan.

Ik ben er al 3 uur mee bezig om de 2 sonos ones (melding 'niet geregistreerd') weer zover gekregen dat de groene lampjes weer branden en die van de playbar.

De playbar was ook groen, maar vindt die niet meer terug. Deze stond in 'Woonkamer' en die is verdwenen.

Ik kan dus niet updaten en dus lukt e.e.a. niet.

Hoe nu verder?

icon

Beste antwoord door Jeroen V 10 August 2023, 13:11

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7

De Bridge is verouderd en kan gaan falen, zo heb ik van het engelstalige forum begrepen. Kun je het ook zonder Bridge proberen?

Ik heb overigens een Boost en die leek in de app ook niet verbonden, maar mijn systeem deed het wel (via die Boost). Een keer stroomloos maken van de Boost hielp…..

Reputatie 4
Badge +1

Beste @Tjetje 

 

Voor meer informatie betreft het verwijderen van de Bridge uit het systeem wil ik je graag doorverwijzen naar de volgende pagina.

Dank voor de reacties. 

Na veel gespeur op het internet enz. doet sonos het weer. De Bridge is echter nog steeds 'niet geregistreerd'. Die is idd al wat jaartjes oud.

Bedankt voor verwijzing voor verwijderen, zal ik, als het zo ver is, zeker mijn voordeel.mee doen.

Tjetje