Beantwoord

geluidsterkte synchroniseren

  • 18 September 2023
  • 6 reacties
  • 71 Bekeken

Badge

Geluidssterkte van de Sonos Port is niet het zelfde als de geluidssterkte van de Arc met Tv. 

icon

Beste antwoord door 106rallye 18 September 2023, 19:24

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Uiteindelijk blijkt het probleem bij KPN te hebben gezeten. Is vandaag na meer als een uur Bellen Opgelost 

Reputatie 7

@Otto4life Hoe weet jij dat?

@Lamarina Mocht het nog niet zijn opgelost, kun je iets meer uitleggen waar de Port op is aangesloten en hoe je Port en Arc gebruikt?

Ik heb vandaag gebeld met Sonos die hebben diagnose rapport gevraagd stappen doorlopen. Uiteindelijk via de TV app Netflix opgestart die gaf normaal volume. Toen was t duidelijk KPN tv ontvanger. Gebeld met KPN meer als een uur uiteindelijke oplossing TV ontvanger terug naar fabrieksinstellingen en opnieuw installeren daarna weer goed geluid 

Badge

Op de Port is de Sonos Project platenspeler aangesloten. Deze is geconfigureerd als een separate kamer (in combinatie met de Arc en twee Sonos one SL speakers.  Als ik na de TV de platenspeler gebruik is dat geluidsniveau altijd veel lager dan dat van de TV. Ik wil graag dat het (ongeveer) hetzelfde is. Maw. Het offset niveau wil ik gelijkgesteld hebben. 

Reputatie 7

Ik heb sterk het idee dat er hier twee vragen door elkaar lopen….

@Otto4life Is dit niet jouw topic? 

@Lamarina 

Je hebt wel een voorversterkte platenspeler of aparte voorversterker?

Heb je al eens gespeeld met deze instelling?

 

Badge

Heel erg bedankt voor het correcte advies. Ik kan de geluidssterkte gelijk afstemmen! 👍