Skip to main content
Beantwoord

refurbished Amp

• 1 december 2023
  • 6 reacties
  • 107 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik ben geïnteresseerd in de refurbished Amp. Is te achterhalen welke generatie Vance Amp refurbished wordt aangeboden door Sonos? 

Beste antwoord door Erooij

Waarschijnlijk kijk je dan naar de Connect en de Connect:amp, die hebben 2 versies n de amp heeft er één.

Google even op “verschil amp en connect:amp” en het wordt duidelijk wat wat is.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

106rallye
  • 8401 reacties
  • 1 december 2023

De Sonos Amp heeft maar één generatie.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 32 reacties
  • 2 december 2023

Dankjewel, toch nog even. Wordt dan de Connect:amp als gen1 en de Amp als 2 beschouwd. Want ik zie op verschillende sites gen1 en gen2 terugkomen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4384 reacties
  • Antwoord
  • 2 december 2023

Waarschijnlijk kijk je dan naar de Connect en de Connect:amp, die hebben 2 versies n de amp heeft er één.

Google even op “verschil amp en connect:amp” en het wordt duidelijk wat wat is.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 32 reacties
  • 2 december 2023

Bedankt, helder

106rallye
  • 8401 reacties
  • 2 december 2023

Het belangrijkste verschil tussen de beide generaties van de Connect:amp is dat de gen 1 alleen op de S1 software draait (witte app) en de gen 2 ook op S2 (bruine app). De gen 1 kun je dus niet groeperen met apparaten die op S2 draaien.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 32 reacties
  • 2 december 2023

Dankjewel. Ik ga een Amp kopen. Een refurbished bij Sonos vind ik dan een betrouwbaar en duurzame keuze. Nu is voor mij duidelijk waar de gen 1-2-3 aanduidingen die je hier en daar op internet ziet betekenen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen