Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
ik heb mij wifi wachtwoord verandert maar krijg sonos niet meer aan de praat 4x one SL , beam en submini ik heb ze allemaal gereset en als ik ze wil toevoegen vind de app ze wel maar zodra de audiocode wordt afgespeeld vind mijn telefoon hem niet (s24+) vrij nieuw. Als dat na 2x niet lukt kan je de optie handmatig toevoegen klikken maar dan loopt de app vast.… Heb dit al 5 x geprobeert maar niks helpt , router opnieuw opgestart , sonos app opnieuw geinstalleerd. De sonos boxen allemaal opnieuw opgestart en gereset maar niks werkt Ben op moment van schrijven aan het bellen met sonos maar 35 min wachtrij... iemand een idee ?
Sonos is gereset, maar groene lampje blijft knipperen.Ik kan op de app niets doen.
Alles is nu echt bagger ik heb alles op nieuw geupdate ging redelijk niet zoals je dat van een bedrijf zou verwachten maar goed dat gaat nog vervolgens kan ik niks meer ook de nw app waardeloos kan geen zender meer toevoegen ook via de tv gekoppeld ook ruk dus dat hele tering zooitje de prullebak ik of wat bij nader inzien had ik beter voor teufel kunnen gaan nooit problemen met dit produckt en als je bij sonos om hulp vraagt of telf dan krijg je geen contact wat een K.t bagger firma nog iemand met dit f.ck probleem
Kamers toevoegen aan groep. Kan ik dan stereo of Surround instellen aub ?bvkamer 1= arckamer 2 = 2x era 100kamer 1 en 2 = groep Ais de groep dan surround op tv en stereo op radiogroet
Wat verschrikkelijk die nieuwe app, totaal geen verbetering! Onoverzichtelijker geworden en communiceert niet goed meer met mijn roam die ben ik iedere keer kwijt. Iedere keer weer frustratie om hem toe te voegen en een dag later is hij weer niet meer zichtbaar. De Sonos speakers zijn prima maar het gebruik van deze nieuwe app vergald het gebruik. Overweeg serieus als hier geen verandering in komt zal ik mijn 5 Sonos speakers op marktplaats zal zetten. Wat een frustratie….. niet ieder verandering is een verbetering kijkende naar alle reactie overal.@Sonos hopelijk doen jullie iets met de klachten van al jullie gebruikers.
Na twee maanden de oude S2 app te hebben gebruikt vanwege de onbruikbaarheid van de nieuwe sonos app nu toch over naar de nieuwe app. De helft van de keren ziet de app mijn systeem niet, herhaaldelijk opstarten is noodzakelijk.Kan nog steeds mijn NAS mappen niet koppelen.App is bizar traag met name met het aanpassen van het volume.Regelmatig 'verdwijnt' er spontaan een kamer uit de app of zie ik niet meer welke muziek er speelt, je kunt dus niks niet stoppen, skippen of volume aanpassen.Als ik de app open en naar de kamer ga waar muziek speelt hapert de muziek, eerst dacht ik dat dit toeval was maar nee, gewoon nog een bug, yeee!!Al met al valt het me absoluut niet mee, terug naar S2 is ook niet echt meer een optie aangezien sonos in hun oneindige wijsheid hebben besloten dat niet meer te ondersteunen?
Hallo,wil graag de sonos beam zichtbaar maken in de app, maar ziet m niet? wel is hij verbonden met de wifi. via de app, instellingen, speaker of component toevoegen, blijft de app zoeken?
Hi Sonos,I would like to give my feedback on your strategy of keep on releasing new products instead of focusing on perfecting the customer experience with what you already have in the line up.The Sonos Arc in my opinion never reached its maturity as a top range product and instead of improving is now basically going to be made obsolete by a new version.I bought a play 5 gen2 which wasn't given a couple of years before being replaced by gen3 and 4 and 5 and bla bla, this is not what someone who paid 560 euros for a speaker expects from you.My first Sonos Bar lasted 10 years enjoying the full dedication of your developers as it was expected for such an expensive product.Sonos speakers aren't mobile phones,stop flooding the market with new generations and new versions of the same products and focus instead on software/firmware improvements.I have bought something like 20 Sonos speakers, please check my account,and I feel having the right to speak up as a very disappointed customer.You us
Als ik bv Sky radio aan heb staan en ik schakel dan naar NPO radio 1, dan blijft Sky radio gewoon door spelen.
Hallo Allemaal.Een vraagje. Gister heb ik een era 300 aangeschaft. Echter heb ik een probleem. En ik vraag mij af of andere dit ook hebben.Als ik de era 300 wil installeren zie ik dat die de speaker gevonden heeft. Daarna wordt er een geluid afgespeeld om een tijdelijke verbinding mee te maken. De telefoon herkent het geluid niet. Tot 3x aan toe… daarna mag je een code intype. Als je hier op klikt sluit de app. Gelukkig heeft mijn vriendin een Iphone en hier is het uiteindelijk mee gelukt. Het geluid speelde een seconde af en de iphone herkende het meteen.Op mijn S24 zijn de nieuwste updates geinstalleerd, de telefoon is opnieuw opgestart, de speakers is uit de stekker geweest, en de router ook. De app heb ik ook opnieuw geinstalleerdIemand een idee?
hi ik wil de era100 en de era 300 aan elkaar koppelen zodat ze dezelde muziek afspelen. de,100 staat in de keuken en de 300 inde woonkamer. Groet
Halo, Ik heb 2 One SL in stereo die het enkele jaren goed gedaan hebben. Maar sinds dat TuneIn betalend is in de sonos app, stream ik de radio rechtstreeks van de radio apps. Echter lukt dit niet zo goed. Ik kan steeds verbinding maken, maar deze springt dan terug uit. Ik dacht eerst dat dit lag aan mijn internet verbinding, maar ik heb dus nog niet kunnen achterhalen wat het probleem zou kunnen zijn.Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt.Mvg, Sara
sonos 5 worden in een anders systeem geïnstalleerd…. ipv het gewenste…. ook na resetten…. ook al bevat dat niet gewenste geen sonos producten…. Hoe los ik dit op?
Ik heb een nieuw wifi-netwerk (glasvezel) en sindsdien werkt mijn Play 1 niet meer (2 stuks). Omdat er geen mogelijkheid verscheen om over te schakelen naar een andere wifi (hij hield mijn oude netwerk vast), heb ik uiteindelijk mijn Play gereset en ook de app opnieuw geïnstalleerd. Hij vindt de Play wel, maar het verbinden lukt niet. Hij wil verbinden met een tijdelijk Sonos netwerk (dat ik niet ken maar ik kan geen andere selecteren), maar dat werkt vervolgens niet. Ik heb de Play verbonden met een ethernet kabel op mijn glasvezel router, maar met hetzelfde resultaat.Hoe kan ik mijn apparaten weer aan de praat krijgen? Ik lees online over Instellingen in de app waar je de optie zou hebben je netwerk te beheren, maar ik zie die optie niet in mijn Sonos-app.
Amp wel in sonos syteem maar kan niet verbinden met ander Sonos produkten
Beste Sonos, storing sonos one gen 2One; plotseling geen stroom/ geheel dood, ander stopcontact/draad helaas niet de oplossing. Is dit oplosbaar? En wat is anders mogelijke service?? heb behoorlijk uitgebreid systeem met 13 boxen; Groet
Beste, eergisteren een sonos app update moeten uitvoeren. Hierna kan sonos geen verbinding meer maken met mijn netwerk lijkt me. Vanalles geprobeerd zoals apparatuur uitgezet en terug opgezet, router uitgetrokken etc…Alle andere apparaten in huis zitten gewoon op het juiste WiFi netwerk.Kan dit aan de update liggen? Alvast bedanktSteve
Als ik Sonos radio via de app wil streamen naar de soundbar en speakers, zie ik wel de staafjes bewegen in de app, maar er volgt opeens geen geluid meer.Tijdens het kijken van tv is er niets aan de hand, en werkt het geluid gewoon. Ik heb altijd sonos radio via de app over de soundbar en speakers geluisterd en heb geen idee wat er nu opeens is veranderd.Iemand deze ervaring (en oplossing:-)?
Hi, wij hebben thuis 5x een Sonos staan. 1keer de Five en 4x de One. Het huis is 1verdieping maar vrij groot. Om de gehele oppervlakte te kunnen voorzien van internet, maken wij gebruik van Ziggo pods. Voor zover ik in kan schatten begint daar het probleem met de muziek. De individuele apparaten stoppen vaak met muziek afspelen en gaan na een halve minuut - soms langer - opeens weer door met afspelen. Het is mij nog onduidelijk hoe het kan dat het geluid vaak weg is. Iemand enig idee? Dank alvast!
Goedendag,Na verhuizing kwam een hoge pieptoon uit de Playbar. Andere groep(stoppen) en factory reset mocht helaas niet baten. Zijn er andere mogelijkheden welke geprobeerd kunnen worden?alvast dank voor de input.
Ik heb 5 apparatenals ik een muziekzender wil afspelen kan dit alleen via Roam en of OneSLhoe instellen dat er afgespeeld kan worden op 2x play 3 en tv Beam in groep dus
De nieuwe app geeft mijn speakers vaak niet weer, of het opstarten duurt tot wel 20 seconden. Totaal willekeurig crasht de app af en toe, of geeft het maar de helft van de speakers weer, of geen enkele speaker. Als ik dan na 5x opstarten eindelijk muziek op heb staan begint de drama opnieuw, zoals geen volume kunnen instellen, of dat er willekeurige speakers gewoon even uitvallen om na enkele seconden gewoon verder te spelen. Soms speelt muziek en dan zegt de app dat er niets wordt afgespeeld. De combinaties van frustratie zijn te veel om hier op te schrijven.Dit komt voor op iPhone 13 Pro, op iPhone 11, op iPad, iPhone 15. MacOS app vindt helemaal geen speakers meer.Config: Sonos play bar (ethernet kabel), 2x SONOS play:1 en 2x OneXL en 2x IKEA (allen wifi). ASUS router + Unify access points.
Meerdere Play1 speakers bij mij krijgen scheuren in het bedieningspaneel bovenop.Het lijkt erop dat dit komt door warmte en het uitharden van het kunststof .Sonos support kan mij niet verder helpen en wijten het aan schade door verkeerd gebruik.Zijn er andere gebruikers van Play1 die dit probleem na verloop van tijd ook hebben?
Nieuwe speaker wil niet updaten, foutcode 1002. Alles al geprobeerd nu reeds 3 dagen bezig!! Blijft in een loop hangen en kan hierdoor ook niet terug, pas als ik nieuwe speaker heb verwijderd... Brian
Goedemiddag Ik heb nieuwe arc met 2 era300 alles netjes geïnstalleerdde arc en de beiden era s staan ook in mijn systeemmaar er komt geen geluid uit de era300doe ik iets fout? Wie kan mij helpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.