Vraag

nieuwe app is een drama!!

  • 11 June 2024
  • 5 reacties
  • 174 Bekeken

Wat verschrikkelijk die nieuwe app, totaal geen verbetering! Onoverzichtelijker geworden en communiceert niet goed meer met mijn roam die ben ik iedere keer kwijt. Iedere keer weer frustratie om hem toe te voegen en een dag later is hij weer niet meer zichtbaar. De Sonos speakers zijn prima maar het gebruik van deze nieuwe app vergald het gebruik. 
Overweeg serieus als hier geen verandering in komt zal ik mijn 5 Sonos speakers op marktplaats zal zetten. 
Wat een frustratie….. niet ieder verandering is een verbetering kijkende naar alle reactie overal.

@Sonos hopelijk doen jullie iets met de klachten van al jullie gebruikers. 
 


5 Reacties

Hier idendito. Na update van de software kan ik mijn Play1, Play3, Roam en Sub niet meer verbinden. Heb al dagen geen geluid meer. Het systeem heeft nog even gewerkt en ik merkte toen op dat de luidsprekers super traag reageren op commando’s vanuit de app.  Ik snap dat niet van zo’n gerenommeerd merk.

 
Reputatie 7

Ik meen begrepen te hebben dat je de Roam nu zelf moet opstarten om hem te kunnen zien. Vroeger ging hij aan bij elke app-handeling en liep dus snel leeg. Kan dat het zijn?

Hij ziet de roam maar loopt vast wanneer ik hem aan het netwerk probeer te koppelen 

 

Zojuist weer een half uur bezig geweest om de roam te koppelen  en hoe weet ik niet eens en daarna loopt alles weer vast en is hij weer verdwenen 🤯🥲 om te huilen……

Nogmaals @Sonos doe hier iets aan aub!!!

Zo gauw de downgrade funcie weer actief is zet ik de oude software er weer op . Werkte perfect. 

Reageer