Skip to main content
Vraag

voel me opgelicht

  • 21 July 2024
  • 4 reacties
  • 46 Bekeken

Alles is nu echt bagger ik heb alles op nieuw geupdate ging redelijk niet zoals je dat van een bedrijf zou verwachten maar goed dat gaat nog vervolgens kan ik niks meer ook de nw app waardeloos kan geen zender meer toevoegen ook via de tv gekoppeld ook ruk  dus dat hele tering zooitje de prullebak ik of wat bij nader inzien had ik beter voor teufel kunnen gaan nooit problemen met dit produckt en als je bij sonos om hulp vraagt of telf dan krijg je geen contact wat een K.t bagger firma nog iemand met dit f.ck probleem

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Tjongejonge wat een taalgebruik. Beetje minder mag ook wel. Begrijp ook niet waarom je speciaal op dit gebruikersforum komt om je frustratie te delen zonder te vermelden wat voor configuratie je gebruikt, zoals iOS/android, netwerk etc. 
Dit is een gebruikersforum waar gebruikers elkaar proberen te helpen, schelden heeft hier weinig zin omdat Sonos zelden meeleest met dit forum. 
Wellicht zijn er gebruikers die ideeën hebben hoe je verder kunt. Zelf ervaar ik overigens vrij weinig problemen en kan ik nog dagelijks van mijn Sonos genieten.

Overigens zal je ook wat duidelijker moeten zijn met je probleembeschrijving, dit zegt erg weinig.

Deze frustratie komt dat er totaal geen respons van sonos komt in de hoop dat ze idd wel mee lezen en de taalgebruik word netjes opgelist foor het beroemde sterretje te gebruiken btw ik ben hier al sinds jan 2024 mer bezig om fit opgrlost te ktijgen zelfs dat er installateurs dit niet meer aan de gang krijgen dus mag ik gefrustreerd zijn ???

Reputatie 7

Maar uitleggen wat je problemen nu precies zijn en wat je zelf al hebt geprobeerd ga je dus niet doen?

 

Reputatie 7
Badge +3

Dit heeft geen zin dus. Frustratie is een heel slechte raadgever en wanneer je al sinds januari problemen met Sonos hebt  begrijp ik niet dat je nu pas hier schrijft en er nu een link lijkt te ontstaan met de nieuwe app.

Nogmaals, dit helpt niet om geholpen te worden. En sterretjes helpen echt niet om je taalgebruik te verbeteren.

 

Reageer