Skip to main content
Vraag

sonos 5 worden in een anders systeem geïnstalleerd…. ipv het gewenste…. ook na resetten…. ook al bevat dat niet gewenste geen sonos producten…. Hoe los ik dit op?

  • 15 July 2024
  • 5 reacties
  • 33 Bekeken

sonos 5 worden in een anders systeem geïnstalleerd…. ipv het gewenste…. ook na resetten…. ook al bevat dat niet gewenste geen sonos producten…. Hoe los ik dit op?

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wat bedoel je met “een ander systeem”? Dwingt hij je naar een ander netwerk, of moet je ze gewoon in een andere “kamer” zoals Sonos dat noemt plaatsen? Dat laatste zou gewoon juist zijn omdat je niet meerdere speakers in één “kamer” kunt plaatsen. Je kunt ze dan later wel als surrounds toevoegen.

Wanneer de de Sonos app opnieuw installeert vraagt hij met welk “systeem” je hem wenst te verbinden.  Ik heb daar twee systemen … een gewenst en een ongewenst.  De twee Sonos Five worden met een andere systeem geïnstalleerd… 

Reputatie 7
Badge +3

Begrijp ik het goed dat je nog meer speakers hebt, welke wel goed werken in het juiste systeem?

Wat gebeurt er wanneer je een five bekabeld aansluit en je kiest voor “speaker toevoegen”?

Reputatie 7

En heb je inderdaad twee systemen, of heeft Sonos dat niet goed? Kun je het “ongewenste systeem” verwijderen?

Bedankt voor je reactie.  Het systeem verwijderen is nu gelukt met 50 min hulp van Sonos.  Alle apparaten verwijderen en die Sonos 5 met een lan kabel verbinden en dan terug opstarten bracht een oplossing.

Reageer