Vraag

audiocode wordt niet ontvangen


ik heb mij wifi wachtwoord verandert maar krijg sonos niet meer aan de praat 4x one SL , beam en submini ik heb ze allemaal gereset en als ik ze wil toevoegen vind de app ze wel maar zodra de audiocode wordt afgespeeld vind mijn telefoon hem niet (s24+) vrij nieuw. Als dat na 2x niet lukt kan je de optie handmatig toevoegen klikken maar dan loopt de app vast.…

 

Heb dit al 5 x geprobeert maar niks helpt , router opnieuw opgestart , sonos app opnieuw geinstalleerd.

 

De sonos boxen allemaal opnieuw opgestart en gereset maar niks werkt

 

Ben op moment van schrijven aan het bellen met sonos maar 35 min wachtrij... iemand een idee ?


12 Reacties

Mocht je weten waar het probleem ligt, zou je dit dan kunnen delen?

Ik heb hetzelfde probleem... heb je al een oplossing?

Ik heb ook een 24+, daar lukt het niet mee. Maar mijn man heeft een oudere versie en nu is het wel gelukt 

Ligt het dan aan de telefoon ? 

Want een simpel voorbeeld , 

Ik kan ook niet meer met spotify de sonos vinden. 

Met een andere telefoon van mijn vrouw wel.

 

 

Ik heb de oplossing nog niet maar denk wel nu dat het dus aan de telefoon ligt ! 

Ik ga dit verder uitzoeken. Bedankt kim !

 

Ja voor nu heb ik me oude telefoon gebruikt om de sonos weer te verbinden werkt vlekkeloos,

 

Andere telefoon proberen lijkt voor nij dus de oplossing !

Graag gedaan Kevin, ik wil het nog verder uitzoeken, want denk dat het te maken heeft met iets van instellingen van de nieuwe s24

Dag allemaal,  ik heb hetzelfde aan de hand met mijn s24.

Het lijkt erop dat de microfoon tijdens de audio code niet geactiveerd wordt door de sonos app.

Heel vreemd…

Met mijn oude a51 of de iphone van mijn vrouw zijn er geen problemen. Lijkt dus aan de telefoon te liggen als ik nu hoor dat er nog s24rs hier last van hebben.

Als iemand hier een oplossing voor heeft laat het mij zeker weten!

Hallo

 

Hier hetzelfde probleem met mijn S24

 

Audiocode wordt niet herkend

Reputatie 7

Dag allemaal,  ik heb hetzelfde aan de hand met mijn s24.

(…)

Met mijn oude a51 of de iphone van mijn vrouw zijn er geen problemen. Lijkt dus aan de telefoon te liggen als ik nu hoor dat er nog s24rs hier last van hebben.

Andere telefoon lenen?

Dag allemaal,  ik heb hetzelfde aan de hand met mijn s24.

(…)

Met mijn oude a51 of de iphone van mijn vrouw zijn er geen problemen. Lijkt dus aan de telefoon te liggen als ik nu hoor dat er nog s24rs hier last van hebben.

Andere telefoon lenen?

Als je je telefoon op engels zet kan je de speakers wel handmatig invoeren :-) 

ik heb mij wifi wachtwoord verandert maar krijg sonos niet meer aan de praat 4x one SL , beam en submini ik heb ze allemaal gereset en als ik ze wil toevoegen vind de app ze wel maar zodra de audiocode wordt afgespeeld vind mijn telefoon hem niet (s24+) vrij nieuw. Als dat na 2x niet lukt kan je de optie handmatig toevoegen klikken maar dan loopt de app vast.…

 

Heb dit al 5 x geprobeert maar niks helpt , router opnieuw opgestart , sonos app opnieuw geinstalleerd.

 

De sonos boxen allemaal opnieuw opgestart en gereset maar niks werkt

 

Ben op moment van schrijven aan het bellen met sonos maar 35 min wachtrij... iemand een idee ?

telefoon op engels zetten en dan kan je speakers wel handmatig invoeren :-) 

Reageer