Skip to main content

Het geluid van mijn beam gen2 gaat vanzelf steeds harder. Kan even duren maar dan gebeurt het. Ik dacht even dat het na de laatste update verholpen was maar helaas. Heeft iemand een idee wat het kan zijn. 

Klant van ziggo?

Nee, maakt niet uit of het via een streamingdienst is via reguliere tv 

Dan weet ik het niet. Er is namelijk een bekend probleem bij ziggo, waarbij de ziggo Go app een storend effect op het volume heeft. 

@Erooij Dus alleen als je kijkt via de app? Heb je een linkje naar dit probleem?

https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Geluid-versterker-gaat-uit-zichzelf-harder/td-p/1356015
Wat ik begreep is het een combinatie van het kastje en de app. Lijkt dus ook te ontstaan wanneerje de app niet gebruikt.

Ik ben er inmiddels achter wat het probleem veroorzaakt. Het is de Ziggo go app op mijn Philips TV die die foute volume-up signalen stuurt.
IK heb echt alles geprobeerd en niets werkte tot ik ergens las dat iemand zei dat het probleem bij hem weg was nadat hij de Ziggo-go app verwijderde.
Aangezien ik die steeds weer installeerde na een gehele reset was het probleem er daarna nog steeds.
Nu ik de Ziggo-Go app heb verwijderd is het probleem weg. Mijn volume is al uren stabiel.

Dat is dus wat ik aangegeven heb. Dit zal dus door ziggo opgelost moeten worden. 

Dat is dus wat ik aangegeven heb. Dit zal dus door ziggo opgelost moeten worden. 

Helaas werd ik door helpdesks en fora alle kanten uitgewezen behalve de juiste. Dus ik had al heel veel tijd besteed voordat ik tegen het bericht over de Ziggo-Go app aanliep. Bij Philips/TP vision kreeg ik instructies voor symptomen die 0% overeen kwamen met dit probleem. Zonde van al mijn tijd. Helaas moet ik voor de zoveelste keer constateren dat op de meeste helpdesks incompetent/slecht opgeleid  personeel zit.

Ik heb mijn tekst op zo veel mogelijk topics in fora en communities over dit probleem gezet zodat er minder mensen hun tijd gaan verspillen zoals ik heb gedaan helaas.

https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Geluid-versterker-gaat-uit-zichzelf-harder/td-p/1356015
Wat ik begreep is het een combinatie van het kastje en de app. Lijkt dus ook te ontstaan wanneerje de app niet gebruikt.

Gebeurd ook op een Android TV met de Ziggo-Go App. 

Apart om te zien dat mijn onderwerp/probleem door anderen gekaapt wordt. Ik sluit het maar af, dit leidt tot niets. 

Apart om te zien dat mijn onderwerp/probleem door anderen gekaapt wordt. Ik sluit het maar af, dit leidt tot niets. 

Wat ben jij voor een kinderachtig iemand???

Niemand kaapt je onderwerp . We hebben dit probleem allemaal en we discussiëren gewoon over het onderwerp en proberen elkaar te helpen. De oplossing ligt nu bij Ziggo om de APP te fixen. 

Als je er niet tegen kan dat anderen mee discussiëren over je onderwerp dan moet je niet op een community/forum gaan want dat is de basis van een community/forum.
Het idee is dat gebruikers elkaar hier helpen.

Probleem voor @Charpentier is dat hij geen ziggo klant is. Heeft hij ook aangegeven.

Zijn probleem is dus niet opgelost.  Lijkt dus een los probleem. Ik zou, in zijn situatie, een diagnose maken op het moment dat dit probleem zich openbaart en vervolgens zou ik Sonos bellen.

Probleem voor @Charpentier is dat hij geen ziggo klant is. Heeft hij ook aangegeven.

Zijn probleem is dus niet opgelost.  Lijkt dus een los probleem. Ik zou, in zijn situatie, een diagnose maken op het moment dat dit probleem zich openbaart en vervolgens zou ik Sonos bellen.

Weet hij zeker dat de Ziggo-Go app niet op zijn TV staat uit het verleden? Het gebeurd namelijk gewoon als die app geïnstalleerd is ook al gebruik je hem niet. Ik ben ook geen Ziggo klant meer (eind vorig jaar naar Odido glasvezel gegaan) maar de Ziggo-Go app stond nog op mijn TV als backup (Via VPN naar mijn ouders). Dus even goed kijken of hij niet nog geïnstalleerd is maar niet meer in zijn favorieten staat. Dan heb je namelijk niet zo snel door dat hij er nog op staat.