Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Sonos, Wanneer is er een update aub?Mijn Playbar is momenteel een €800 paper weight.Geen NAS, geen TuneIn, geen bluetooth als backup. Welke 3rd party App is wel te gebruiken?Waar kan ik een refund aanvragen voor deze Playbar? In zoveel jaar gestript van alle functionaliteit, dat is totaal onacceptabel. Rgds,
Gisteren en eergisteren om 06:00 ging het hele systeem aan en speelde muziek uit de Spotify playlist. Hoe kan dat? Heb een diagnostisch rapport gemaakt met nummer 354404111. Kan iemand me helpen?
kan ik mijn era 100 koppelen met mijn televisie deze heeft geen blue thooth
Na installatie van de Sonos Era 100 kan ik hem connecteren met mijn pc (windows 10). In MediaMonkey music app zie ik de Era gelijst als audio device en kan ik ook afspelen, maar in windows zelf verschijnt hij niet bij de audio devices???
Goedemorgen ben in het bezit van een sub mini samen met de beam gen 2 ben benieuwd waar die bij Julie in huis staat bij mij staat die aan de andere kant van me appartement Met eq instellingen sub mini op +2en Beam treble op +3 en bass op + 5
Hallo allemaal, Sinds nieuwe router (KPN glasvezel ) staat ONE (mijn enige sonos product) niet meer op mijn tabblad in de app. (Naam woonkamer)Alle instructies gevolgd zonder resultaat. Aangesloten met kabel aan de router en dan verschijnt hij wel. Update uitgevoerd. Spotify geopend en woonkamer verbonden en muziek speelt. Daarna van ethernetkabel en stroomkabel afgehaald en in woonkamer stroomkabel ingestoken. ONE gaat netjes branden maar hij verdwijnt weer van tabblad in de app en spotify geeft woonkamer niet weer. Wie kan mij helpen met dit probleem.Alvast bedankt Desje
Hey hoi, Hopelijk weet iemand een oplossing.Ik heb een nieuwe telefoon (Iphone 13) Alles doorlopen in de Sonos app om mijn beide Sonos weer te verbinden maar helaas. Bij ‘Netwerk updaten’ wordt de One wel gevonden maar daarna niet meer zichtbaar in app. Bij ‘Een nieuw systeem installeren’ wordt niets gevonden. Router al opnieuw opgestart, stekkers er uitgehaald etc. etc.Iemand nog een idee?Alvast bedankt! Groet Deb
van het weekend geprobeerd mijn systeem af te stellen via trueplay, Playbar twee play3 en een sub mini, de app gaf aan dat er een systeem update beschikbaar was, deze uitgevoerd en naar enkele minuten was deze afgerond. Alleen is het niet mogelijk om de laatste stap , de knop doorgaan, te gebruiken.Geprobeerd:voor de zekerheid alle netwerk componenten in huis herstart, modem routeriphone herstartsysteem herstart Wie o wie heeft de oplossing of moet ik gedeld hebben? Jammer genoeg na verplaatsen speaker geen mooi surround sound meer.
Als ik thuis van de wifi af ga, vervallen alle instellingen van de Sub, Era en andere apparatuur in de standaardinstellingen. Nadat de app is ververst staan ze weer goed. Helpdesk sonos weet ook niet wat de oorzaak is. Ze zeggen wacht maar op een update. Meer mensen hier ervaring mee? Bedankt voor de reactie.
Heb een Sonos Arc met SubWil graag weten wat voor set achter speakers ik moet hebben voor surround geluid Alvast bedankt Alfred
Normaal stop muziek tussen de nummers door even, bij mij gaat zonder pauze gewoon door.Hoe wijzig ik deze instelling?
De connectie tussen mijn Play:1 en de Sonos app was dermate traag, dat ik de Play:1 een reset gaf naar fabrieksinstellingen (zoals de handleiding voorstelt). Hierna ook de app gereset (ook volgens de handleiding). Vervolgens heb ik de Play:1 terug als nieuw systeem toegevoegd: dit lukt allemaal, ik krijg de melding in de app dat het systeem een audio-geluid zal maken om de verbinding tot stand te brengen, ook dit werk prima. Vervolgens moet ik verbinding maken met WiFi. Dit duurt vrij lang, waarna ik wel de boodschap krijg dat de Play:1 uiteindelijk verbonden is, maar ik deze mogelijks niet in het systeem zie. Indien dit het geval is, moet ik de stekker uit het contact trekken, om de installatie te voltooien.In de app zie ik dan inderdaad dat er geen producten/systemen gevonden zijn, en de stekker uit het contact halen en terug insteken geeft geen oplossing. Wanneer ik dan bij systeeminstellingen terug klik op systeem toevoegen: blijft hij zoeken, maar zonder een systeem te vinden.Kunn
Hallo,m’n vraag is het volgende,m’n wifi netwerk ligt eruit en wil nu m’n era 100 boxen met Bluetooth verbinden. Volgens de omschrijving moet ik de knop aan de achterzijde ingedrukt houden en vervolgens zou ik een geluidssignaal krijgen wordt het lampje blauw.Je voelt het vast al aankomen, niets daarvan.zijn er tips en trucs please help
Na de update van de S2-app worden alle alarmen overgeslagen.Geen enkele alarm doet jet meer. Gewoon stil. Ook geen systeem sound.Mijn oplossing is.Verwijder alle alarmen in de Desktop App.Voeg alle benodigde alarmen opnieuw toe.Nu zijn de alarmen terug.Dit gebeurt na de update: 80.04.04 en 80.05.04Ik hoop dat Sonos dit leest en deze bug verhelpt.
Na alle problemen met de nieuwe app zoals speakers opeens verdwenen , volume niet of zeer traag te regelen en traag starten van de app lijkt nu alles weer te werken🎉🎉. Hoe dit kan? geen idee maar geniet ervan!
Ik heb op twee verschillende locatie een Sonos Play 5 en one en ik blijf vechten met deze apparatuur. Tot grote frustratie op dit moment, omdat ik er uren mee bezig ben en op geen enkele manier geluid en deze set krijg. Mijn wifi en router opnieuw geïnstalleerd. De app opnieuw geïnstalleerd, alle procedures meerdere malen uitgevoerd. Ondanks dat wifi perfect werkt, ik op een meter afstand zit van mijn play 5, is mijn app minuten lang aan het scannen, maar hij vindt helemaal niets. Wat is dit toch een complex systeem en als ik op Trustpilot alle reviews lees van Sonos, dan beloofd dat niet veel goed (score 1,6 out of 5,0). Ben ik echt de enige met verbindsproblemen? En is er niet gewoon een oplossing te vinden zonder dat ik elke keer weer nutteloze updates moet uitvoeren. Waar is toch de tijd gebleven, dat je gewoon je geluidsinstallatie aanzet, en lekker muziek kunt luisteren. Ik zit elke keer weer met de vraag “Oeps zal hij het doen, ja of nee” Echt heel bijzonder dat dit merk nog zo
Dit onderwerp is ouder en bevat mogelijk niet de meest actuele informatie. Klik hier om een lijst met andere onderwerpen over hetzelfde thema te zien. Sinds een paar weken verandert de volume tijdens het tv kijken. Vermoed dat het zijn intrede deed na de update van de app. Spotify verwijdert uit de app omdat in het verleden ook een probleem kon zijn (nooit ervaren)kan op internet geen oplossingen vinden en topics uit het verleden geven ook geen oplossing. kan het gebruik van 2 afstandsbedieningen (ziggo en tv) het probleem zijn?
Het geluid van mijn beam gen2 gaat vanzelf steeds harder. Kan even duren maar dan gebeurt het. Ik dacht even dat het na de laatste update verholpen was maar helaas. Heeft iemand een idee wat het kan zijn.
Beste lezer,sinds een aantal dagen heb ik problemen met 1 van mijn 3 Sonos one SL speakers.Opeens neem hij het IP adres van mijn NAS over en veroorzaakt daarmee een IP-conflict.Mijn NAS heeft een statische IP adres, namelijk 192.168.2.100 en draait al jaren zo.Sinds een aantal dagen kon ik mijn NAS niet meer benaderen op de gebruikelijke manier, toen bleek dat ik ip-conflict had op mijn netwerk.Na op MAC adres gezocht te hebben bleek dat 1 van mijn luidsprekers te zijn.Losgekoppeld, probleem opgelost.In de router de tables gewist, een refresh gedaan, Sonoz weg, dus opnieuw aangesloten en meteen een conflict met deze luidspreker!Hoe kan ik dit oplossen?Moet ik in de app het complete systeem verwijderen en alles opnieuw gaan toevoegen?Hoor graag van jullie.
I tried to reset my one SL ( I have two for the surround) . one is still working fine the other one seems totally dead. Unplugging doesn't help, waiting without current and then replugging give no sign of live anymore. Some has other ideas and how do I get the one SL replaced if dead? Seens not normall , I hardly used it ;-((
Ik heb een tijdje terug de sonos ERA 100 gekocht en was hier zeer tevreden van. Na onze verhuis ging het overzetten van locatie dan ook vlekkeloos. Jammer genoeg, na de grote update, kon ik hem op geen enkele manier koppelen vanuit de spotify app op mijn gsm (enkel vanuit de SONOS app). Hij is onvindbaar en werkte enkel vanuit zijn eigen SONOS app. Na al mijn pogingen heb ik dan de reset geprobeerd... Ik kan hem vinden, maar niet meer koppelen... Omtrent dit probleem vind ik dan ook geen oplossingen. Want bij de vraag om de toegangscode handmatig in te geven, loopt de app telkens vast... Hopelijk kan u mij hierbij helpen, want nu is het maar een stil design stuk geworden in ons huis. Alvast bedankt!
Na de update op mijn iPhone lukt het niet meer de app actief te krijgen. We moeten de voorwaarden accepteren, maar krijgen geen scherm te zien waar dat kan.nu de app meerdere malen verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. We weten het echt niet meer hoe we het nog aan de praat kunnen krijgen.het betreft een iPhone 8 met iOS versie 16.7.8
Hi allemaal: Vandaag na de update heb ik in mijn telefoon samsung (android) in sonos app ingelogd en zag ik mijn systeem inclusief sub gen3 die niet toegevoegd kon worden. Probleem met toevoegen van sub gen3 lijkt opgelost te zijn .
Kan geen muziek bibiotheek op samsung 22 pro enbronnen vinden En wifi surround speakersMvgr Daniel
We hebben 3 Sonos One's en 1x een sub. Deze zijn allemaal op WIFI ingesteld en hebben al extra punten. Toch loopt Sonos steeds vast. Met geluid, of alle Sonos boxen aan zetten of maar eentje.... Het is allemaal gezeur. Waar ligt dit toch aan. Want we denken er nu aan om te stoppen met Sonos.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.