Skip to main content

Hey hoi, 

Hopelijk weet iemand een oplossing.

Ik heb een nieuwe telefoon (Iphone 13) Alles doorlopen in de Sonos app om mijn beide Sonos weer te verbinden maar helaas. Bij ‘Netwerk updaten’ wordt de One wel gevonden maar daarna niet meer zichtbaar in app. Bij ‘Een nieuw systeem installeren’ wordt niets gevonden. Router al opnieuw opgestart, stekkers er uitgehaald etc. etc.

Iemand nog een idee?

Alvast bedankt! Groet Deb

Kan je aangeven waar het mis is gegaan? Wanneer je een nieuwe telefoon hebt dan zou deze direct je Sonos moeten herkennen. Het enige wat je moet doen is inloggen op je Sonossysteem.

Is er ook iets aan je netwerk veranderd? Dit omdat je aangegeven hebt dat je gekozen hebt voor “netwerk updaten”. 

Ik heb geen idee, op het moment dat ik mijn apparaten niet in de app zag ben ik alles gaan doen. Daarom ook netwerk updaten en daarvoor en daarna systeem toevoegen. Krijg standaard meldingen, systemen worden gewoonweg niet gezien. 

Nadat ik de sonos app helemaal heb verwijderd en weer opnieuw heb geïnstalleerd. Werden ze gezien echter verder dan zien kwam ik niet. Heb nu deze foutmeldingen, pfff zo irritant.. Ik ga er morgen met alle uitleg over de codes en dergelijke wel weer naar kijken. 

Even je Sonos One updaten via de PC app?

Dank je, 106rallye. Ik heb de Sonos app op mijn laptop geïnstalleerd en daar kon de ‘One’ worden ge-update en daarna kon in het verbinden afronden. De ‘Play’ in de andere kamer heb ik uiteindelijk helemaal gereset en die werd toen ook gezien en kon worden verbonden. De app gooide me er een paar keer uit, alles weer op blanco maar nu werkt alles weer gelukkig! Het fijne is dat ik via laptop het alarm ook weer kan inschakelen!