Skip to main content
Vraag

na update van Sonos-app kan ik Arc niet meer koppelen met Five en Move

  • 21 May 2024
  • 9 reacties
  • 145 Bekeken

Ik heb na de update van de Sonos-app gisteren het probleem dat ik de Arc niet meer kan koppelen met de Five en de Move. Als ik muziek wil luisteren kan ik de Five en Move wel samenvoegen, maar de Arc niet meer. Ik krijg telkens de melding: “er kan geen verbinding worden gemaakt, probeer het later opnieuw”.

Ik zie ze wel alle 3 in de app staan en kan ze ook apart laten spelen.

Rebooten van speakers en netwerk brengen geen oplossing.

Is een factory-reset van de Arc een of de enige oplossing?

support chat werkt niet, wachttijd via telefonische hulp > 1uur...

9 Reacties

Reputatie 7

Je bedoelt “groeperen”?

ja, groeperen idd.

Maar gisteren heb ik de app opnieuw verwijderd, die liep vast bij het “trueplay”-finetunen van mijn Arc die ik ook gereset had.

App weer gedownload en dat was blijkbaar weer een nieuwe versie, mijn probleem is nu opgelost.

 

Ik ook zelfde probleem, sinds nieuwe app paar dagen geleden kan ik mn play3 niet meer groeperen. Kan alleen los op afspelen, maar niet groeperen met mn Beam of play-1. 
 

app opnieuw installeren heeft geen effect. any thoughts?!

Sinds gisteren heeft sonos app een update voor mn Play-3. Nu opgelost 

Reputatie 7
Badge +3

Gisteren een update? Ik zie niets staan, is dat wellicht voor Android? 
 

iPhone, maar niet van Sonos app. In de App een melding dat Play-3 geüpdatet moest worden

Ik kan mijn Arc ook niet groeperen met de Five of One. Heeft iemand al een oplossing?

De app van Sonos zojuist opnieuw gedownload en ook de router uit en aan gedaan.

De arc is trouwens bekabeld aan de router.

Bij mij kwam er (uiteindelijk) in de Sonos-app een melding dat betreffende apparaten geüpdatet moesten worden. Na die update werkte het weer. Bij jou geen mogelijkheid om apparatuur te updaten?

Ik had ook al enige tijd dat ik op elk box muziek kon afspelen, maar een enkele box kon ik niet grouperen met andere. Ik heb het volgende gedaan om dit te verhelpen.

1- De box volledig gereset, maar nog niet geconfigureerd.
2- Sonos app verwijdert van mijn Iphone
3- app opnieuw geinstalleerd
4- ingelogd in de sonos app als eigenaar van het systeem
5- speaker toegevoegd via de app
6- update van de box uitgevoerd.

Succes!

Reageer