Goedemorgen ben in het bezit van een sub mini samen met de beam gen 2 ben benieuwd waar die bij Julie in huis staat bij mij staat die aan de andere kant van me appartement Met eq instellingen sub mini op +2
en Beam treble op +3 en bass op + 5
Goedemorgen ben in het bezit van een sub mini samen met de beam gen 2 ben benieuwd waar die bij Julie in huis staat bij mij staat die aan de andere kant van me appartement Met eq instellingen sub mini op +2
en Beam treble op +3 en bass op + 5
De locatie van de sub is afhankelijk van de ruimte waarin deze geplaatst is en van de indeling van die ruimte. EEn goede plek voor de sub is niet aan te geven. In feite is iedere plek goed. Je kunt eventueel wat experimenteren door de sub op verschillende plaatsen neer te zetten om te zien wat het resultaat is, maar over het algemeen kan je stellen dat je niet veel verschil zult horen.
In tegenstelling tot iedere andere speaker mag je bij een sub eigenlijk niet horen waar die geplaatst is. Hij moet subtiel aanwezig zijn.
Bij mij staat hij achter de stoel waar ik het meest zit. Maar het klopt wat
Hoe groot is je appartement?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.