Skip to main content

Als ik thuis van de wifi af ga, vervallen alle instellingen van de Sub, Era en andere apparatuur in de standaardinstellingen. Nadat de app is ververst staan ze weer goed. Helpdesk sonos weet ook niet wat de oorzaak is. Ze zeggen wacht maar op een update. 
Meer mensen hier ervaring mee? Bedankt voor de reactie. 

Hoe bedoel je “als ik van de wifi af ga”?  Als ik van de wifi af ga doet de hele Sonos app niks meer… En de app verversen hoe moet ik dat zien? Nieuwe installatie? 

De waarde van de instellingen in de sonosapp worden teruggezet naar de standaardwaarden als de telefoon (app) van de wifi afgaat. 
Als ik weer op wifi zit of ga, moet alles weer opnieuw worden ingesteld. 
Bijvoorbeeld instelling sub heb ik op 4 staan. Als ik van de wifi af ga, springt hij op nul. Blijft ook op nul staan als hij weer op wifi komt. App al meerdere keren erop en af gehaald. Helpt allemaal niets. 

Het klopt dat de sonos app niets doet als je van de wifi af gaat of bent. Maar de instellingen moeten niet steeds op standaard gaan als je weer op wifi zit. 

Niet zoveel over te vinden over dit probleem.. Misschien is het wel model/platform specifiek.. Welk platform (iOS of Android) en model mobiel gebruik je? TruePlay gebruikt? Firmware op 16.3.1?