Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Vandaag bleek één van de Play 5 Gen 1 boxen die ik heb het niet meer te doen. Wat nu?
Ik ben net verhuisd en moet mijn Sonos five opnieuw installeren. Ik heb een ander WiFi netwerk.Via de app lukt het niet. Eerst vind hij het geluid van de luidspreker niet. Als ik dan de handmatige code wil ingeven, gaat de app dicht op mijn smartphone. Iemand enig idee hoe ik dit oplos? Alvast erg bedankt. Roel
Ik kan mij Beltone- Direct TV link + Toslink- splitter niet aansluiten op de Sonos Beam om zo het geluid van de TV naar mijn gehoorapparaten te streamen. Omdat er geen aansluitmogelijkheid binnen de Beam zit.( Kon bij Bose-systeem wel) Bestaat er nog een andere mogelijkheid via Sonos om toch geluid naar mijn gehoorapparaten te streamen. Of heb ik een kat in de zak gekocht en had ik bij mijn Bose systeem moeten blijven ?
Hoi,ik heb een tweedehands connect gen 1 gekocht en probeer deze te verbinden met het sonos netwerk, maar dat lukt niet. Omdat het een oude connect is moet ik hem installeren via S1. Als het systeem gaat zoeken vindt hij alleen een ikea Symfonisk, maar die heb ik helemaal niet. Ik heb inmiddels de fabrieksinstellingen meerdere keren teruggezet en de app gereset. Verder heb ik de connect ook bekabeld aangesloten, maar alles zonder het gewenste effect.Ik weet nu niet meer wat ik moet doen. heeft iemand een idee?Groet,Joost
Nog niet zo veel jaar geleden kocht ik een Sonos Five bij voor het kunnen gebruiken van een lijningang voor thuisbioscoop.In de nieuwe Sonosapp zou de ‘lijningang’ moeten staan onder ‘je bronnen’. Deze knop verschijnt soms ‘op magische wijze’ na een kwartier of langer sukkelen op de app, maar soms ook niet. In ieder geval is de knop er nooit als ik ze nodig heb. Dit zal wel alles te maken hebben met de draak van een app die ze in mei op ons los gelaten hebben, maar alle tips zijn voorlopig welkom om die functionaliteit hier stabieler te krijgen.Alvast dank voor ideeën.
Via mijn mobiel bedien ik de IKEA tafellamp met de Sonos-app. Als ik een andere radiozender wil kiezen lukt het heel vaak niet, blijft dezelfde zender spelen. Wat te doen?Ook vind ik het heel irritant dat bij kiezen andere zender er steeds maar weer reclame komt.😩Zou toch heel fijn zijn dat het uit te schakelen zou zijn in het menu.
Ik heb 2x Sonos Play 3 en 1 Sonos Play 5 (gen1) die ik gebruikte met S1. Nu heb ik mijn 2 play 3s per ongeluk geupgrade naar S2. Wil ze terug downgraden naar S1 om gesynchro te kunnen afspelen. Factory reset gedaan. via S2 app downgrade process gestart. Beide Pay 3 worden gevonden. Maar tijdens het effectieve downgrade process ( voorbereiden ) zegt de app dat er geen Sonos producten op het netwerk zijn aangesloten.Wie kan me hier helpen?
Vandaag geen geluid meer uit 3 van mijn play:1Twee staan in stereo paar (bedraad) met een sub. De sub werkt wel.Andere sonos speakers werken wel. geheel achter een ziggo modem en DecoXE75 in AP modus.
Hallo, ik ga lekker klaarzitten om naar mijn favoriete muziek te luisteren en dan is er weer eens geen verbinding! Dit is zó ontzettend frustrerend. De situatie is alsvolgt. Gisteravond heb ik nog gewoon via wifi muziek geluisterd van spotify. Niks aan de hand. Ik kon zelfs (!) het volume regelen met de zijknoppen van mijn telefoon. Maar dan. Vanochtend in de badkamer naar spotify geluisterd via Bluetooth op een andere (niet Sonos ) speaker. Eenmaal beneden wil ik hetzelfde verder luisteren via wifi uit mijn Sonos speakers maar krijg geen verbinding. Na een tijdje hoor ik de muziek maar extreem zacht en kan ik het volume niet regelen. Dit is echt om gek van te worden. Ik heb regelmatig de neiging om die boxen het raam uit te gooien. Dus uiteindelijk wend ik me tot dit forum in de hoop dat iemand dé lumineuze oplossing heeft. Ik hoor dat er meer van dit soort klachten zijn dus ben benieuwd. Alvast bedankt voor je reactie! Hartelijke groet, Hans
Verbaasd ben ik bij deze update!de app is :-niet overzichterlijk-laad langzaam of soms helemaal niet-onnodige reclame van producten die je dan weg moet klikken-vaker valt connectie met het systeem en de muziek weg . -moet vaker app opnieuw opstarten of apparaat opnieuw connecten. -als je via telefoon/spotify de app opent en dan later je volume regelt omdat je in een andere app zit, dan gooit ie alsnog het volume van de Sonos omhoog . Was bij de vorige updates niet. Heel irritant Van mij mag de vorige update weer terug gezet worden. Ik ben dit niet gewend van Sonos. heb dit systeem inmiddels 8 jaar en altijd tevreden geweest.
Nadat ik m’n sub heb verwijderd heb ik ineens geen trueplay meer ik heb het wel maar het werkt niet. Het gaat fout als de testtonen moeten starten. Die komen dus niet. Weet iemand hoe dit werkende te krijgen.
Trueplay kan ik uitvoeren met iPhone 11 Pro maar zodra hij klaar is heb ik een zwart scherm en moet ik de iPhone ontgrendelen. Dan zeg ik klaar en vervolgens is het niet opgeslagen. Ik heb dan de optie tunen ipv opnieuw of aan/uit. Ik heb de laatste update. Het afspelen van muziek icm tunen heb ik ook geprobeerd zonder resultaat. Voorheen werkte het en bleef iPhone ontgrendeld. Arc+sub mini+2x era 100 als surround
In de woonkamer heb ik een Sonos Play 5S1 boven op een subwoofer staan. Die Play5 haper geregeld, terwijl de subwoofer wel functioneert
Ik heb na de update van de Sonos-app gisteren het probleem dat ik de Arc niet meer kan koppelen met de Five en de Move. Als ik muziek wil luisteren kan ik de Five en Move wel samenvoegen, maar de Arc niet meer. Ik krijg telkens de melding: “er kan geen verbinding worden gemaakt, probeer het later opnieuw”.Ik zie ze wel alle 3 in de app staan en kan ze ook apart laten spelen.Rebooten van speakers en netwerk brengen geen oplossing.Is een factory-reset van de Arc een of de enige oplossing?support chat werkt niet, wachttijd via telefonische hulp > 1uur...
Na update van 7 mei werkt mijn sonos systeem niet meer.Het is na uren proberen gelukt om de Arc te koppelen. De overige 5 sonos speakers vindt hij niet meer.Al van alles geprobeerd..reset, draadloos, bekabeld.. heb geen idee meer. Sonos support 70 minuten wacht tijd. Mail sturen kan niet. Chat is niet beschikbaar. Iemand een idee wat te doen?
Wat is er aan de hand?
Hallo, In onze lange kamer heb ik twee Five’s staan met één sub 2e generatie. Onlangs heb ik een tweede sub gekocht 3e generatie. Graag wil ik deze aan dezelfde kamer toevoegen of beide subs aan de stereo paar. Is dit mogelijk?
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn Sonos Play 5 moer retouren of resetten want witte lampje blijft knipperen.
Ik probeer nu al tijdje om het TV geluid van mijn nieuw TCL Google Tv in te stellen op mijn Sonos Soundbar, maar lukt niet.Via optische kabel TV aan Soundbar aangesloten en bij instellingen “TV Geluid uitzetten” dit gedaan.De Sonos herkent mijn afstandbediening niet als ik volume knop indruk.Weet iemand hier de oplossing? (Sonos afstandbediening kopen heb ik al gehoord...)
Sonos, Wanneer is er een update aub?Mijn Playbar is momenteel een €800 paper weight.Geen NAS, geen TuneIn, geen bluetooth als backup. Welke 3rd party App is wel te gebruiken?Waar kan ik een refund aanvragen voor deze Playbar? In zoveel jaar gestript van alle functionaliteit, dat is totaal onacceptabel. Rgds,
Gisteren en eergisteren om 06:00 ging het hele systeem aan en speelde muziek uit de Spotify playlist. Hoe kan dat? Heb een diagnostisch rapport gemaakt met nummer 354404111. Kan iemand me helpen?
kan ik mijn era 100 koppelen met mijn televisie deze heeft geen blue thooth
Na installatie van de Sonos Era 100 kan ik hem connecteren met mijn pc (windows 10). In MediaMonkey music app zie ik de Era gelijst als audio device en kan ik ook afspelen, maar in windows zelf verschijnt hij niet bij de audio devices???
Goedemorgen ben in het bezit van een sub mini samen met de beam gen 2 ben benieuwd waar die bij Julie in huis staat bij mij staat die aan de andere kant van me appartement Met eq instellingen sub mini op +2en Beam treble op +3 en bass op + 5
Hallo allemaal, Sinds nieuwe router (KPN glasvezel ) staat ONE (mijn enige sonos product) niet meer op mijn tabblad in de app. (Naam woonkamer)Alle instructies gevolgd zonder resultaat. Aangesloten met kabel aan de router en dan verschijnt hij wel. Update uitgevoerd. Spotify geopend en woonkamer verbonden en muziek speelt. Daarna van ethernetkabel en stroomkabel afgehaald en in woonkamer stroomkabel ingestoken. ONE gaat netjes branden maar hij verdwijnt weer van tabblad in de app en spotify geeft woonkamer niet weer. Wie kan mij helpen met dit probleem.Alvast bedankt Desje
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.