hier een printscreen van mijn instellingen. Ik behoor een WM- waarde te zien. Niets van dat alles..
sonos S2 app. De boost zit met een ethernetkabel direct op mijn nieuwe Ziggo- modem
iemand een idee?
hier een printscreen van mijn instellingen. Ik behoor een WM- waarde te zien. Niets van dat alles..
sonos S2 app. De boost zit met een ethernetkabel direct op mijn nieuwe Ziggo- modem
iemand een idee?
Staat er hier ook niet/meer bij, als alles werkt is het goed toch?
In de web-app (https://play.sonos.com/nl-nl/web-app) zie ik bij mijn systeem “Verbonden” staan. In de gewone app niet. Mogelijk is dat de oude WM-status?
Bovendien: als je systeem je wifi password niet heeft moet hij wel via de Boost lopen. Ook de Boost is volgens mij enkel in de web app zichtbaar.
Dank voor de reacties, maar dat ‘alles werken’ is nou juist het probleem. Als ik muziek afspeel (lijningang of Spotify) dan valt er afwisselend een speaker uit. Onafhankelijke wifi-snelheidstest laat een uitmuntend resultaat zien op het netwerk waar mijn Sonos systeem op is aangesloten. Maar hoe krijg ik het voor elkaar dat het alleen met SonosNet via de Boost gaat ipv het WiFi netwerk van mijn router?
ondanks dat ik best veel geïnvesteerd heb in dit systeem vind ik het nog maar magertjes aan kwaliteit en betrouwbaarheid. Het geluid is aardig maar het voelt af en toe een beetje als een printer installeren. Gezeur en onbevredigend..
maarja.. het is er nou eenmaal..
Je zegt: “Maar hoe krijg ik het voor elkaar dat het alleen met SonosNet via de Boost gaat ipv het WiFi netwerk van mijn router?”
Zie mijn eerdere opmerking: “als je systeem je wifi password niet heeft moet hij wel via de Boost lopen.”
Dit werkt alleen niet als je een Roam, Move of Era gebruikt. Dien gebruiken geen Sonosnet en dan moet je dus je wifigegevens in het ysteem zetten. De andere speakers zullen dan meestal voor Sonosnet kiezen, maar kunnen ook naar de wifi. als ze geen wifigegegevens hebben, hebben ze de keus niet.
Je zou ook nog kunnen variëren met de plaats van de Boost. De meterkast is niet de best plek voor radio-apparatuur.
Dankjewel voor je reactie.
Mijn boost hangt niet in de meterkast maar bedraad in een keukenkastje bij de router.
maar bij het installeren van een nieuw component/ Sonos systeem moet je toch op een bepaald moment een wifinetwerk selecteren anders gaat de hele installatie niet door… of heb ik iets over het hoofd gezien?
Kan ik SonosNet in dat rijtje ( puldown menu) selecteren?
Volgens mij zou hij Sonosnet (dat niet in je wifi lijst terugkomt) zelf moeten vinden. Maar het is een poos geleden dat ik een systeem heb uitgerold.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.