Skip to main content

Hallo Sonos,

Waarom is mijn Sub niet te koppelen heb echt alles geprobeerd kom eens met een oplossing of stuur mij een I Phone op zodat ik de Sub kan gebruiken belachelijk voor woorden investeren in een duur product en niet kunnen gebruiken graag een oplossing. 

Kan ik mijn geld terug vragen?

Wanneer je de sub recent gekocht hebt kan je natuurlijk je geld terugvragen.

met de opmerking “alles geprobeerd” komen we natuurlijk niet ver. Wanneer je wil dat er meegedacht wordt vanuit dit forum zal je moeten aangeven welke device je gebruikt en waar het precies misgaat. Melding? Wat geeft ledlampje aan?

Heb je Android dan zou je inderdaad via een bekende kunnen proberen of het met iOS wel lukt. Vervolgens zal de Android de sub ook herkennen. Of andersom natuurlijk. 

Hoi,ik heb de Sub al een poosje ik heb echt alles geprobeerd lampje knipperd rood groen wit de telefoon er boven houden wordt niet gezien ik heb de Sub gewoon kunnen gebruiken ben bekend met Sonos maar dit heb ik nog nooit gehad via de keuken sonos herkent hij de Sub wel maar niet via de Arc.

Heb je de wifi in de Sonos app soms uitstaan voor de Arc?

Vwb de leds, dit isgeen bekende cyclus. Wel komt rood, wit, oranje groen voor.

Zie https://support.sonos.com/nl-nl/article/sonos-led-lights voor de mogelijke oplossing 

Heb je op de Arc de “wifi” aan staan?

@106rallye  Twee zielen één gedachte 

😇

Hoi,heb ik aan staan.

Nog naar de led-oplossing gekeken?

Reageer