Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Tijdens AirPlay vanuit iPhone of iPad valt het geluidsvolume steeds terug op 25%. Reeds alles geprobeerd maar geen oplossing gevonden. Telefonisch contact opgenomen met Apple service maar met die apparaten blijkt alles ok. Probleem situeert zich dus ergens bij Sonos apparaat.
Een week geleden heb ik de ConnectBox van Ziggo geïnstalleerd. Ik probeer nu de Sonos te verbinden met dit nieuwe netwerk maar bij het voltooien gaat het mis. Alle stappen worden goed doorlopen maar na de audio-pin geeft de app aan dat er een probleem is met het soort netwerk. Ik heb alle aangegeven verandering doorgevoerd in de ConnectBox. Ik heb het 2.4Ghz netwerk een aparte naam en wachtwoord gegeven en de instellingen daarvan veranderd naar 802.11b/g/n zoals de app dat zei. Ook staat de beveiliging gewoon op WPA. Toch wil het verbinden niet lukken en loopt hij bij dezelfde stap vast. Wat kan ik doen om dit op te lossen? Alvast bedankt!
Hoi,ik wil nummers kunnen wisselen met mijn stem maar dit lukt niet bij de Sonos era 100. Ik heb al vernomen dat deze niet te koppelen is met spotify, wat kan ik nog doen? groetjes, Yvonne
Mijn sonos werkt prima alleen de subwoofer werkt alleen als ik de app open heb via WiFi. Is dit normaal? Waarom werkt deze niet zonder?
Hallo,Ik heb een Sub maar weet niet of het gen 1 of 2 is?Zelfde voor een Beam?Kan iemand mij vertellen hoe dit te zien?Bij mijn account en System krijg een afbeelding en naam wanneer geregistreerd en Serie nummer te zien.Bijvoorbeeld:
Ik heb een Sonos One SL bekabeld op internet aangesloten. Voor het streamen van muziek gebruik ik Spotify en TuneIn. Beide werken echter niet meer. Wanneer ik bijvoorbeeld aangeef dat er radiozender via TuneIn afgespeeld moet worden, geeft de Google Assistant aan de zender via TuneIn te zullen afspelen. Ik hoor vervolgens niet. Hetzelfde probleem doet zich voor bij Spotify. In de Google Home app zie ik mijn commando's en een reactie van de Google Assistent staan. Daar lijkt het dus niet verkeerd te gaan. Een andere slimme speaker van Google werkt wel. Iemand een idee wat het probleem kan zijn en hoe ik dit kan oplossen?
Sinds de update van de S2 app op mijn iPhone deze week krijg ik regelmatig niet alle SonoS players te zien in mijn systeem overzicht.Ik moet vaak 2 - 3 keer de app opnieuw opstarten om weer alle componenten te zien te krijgen. Wat gaat hier mis?
ik heb een nieuwe wifirouter en mijn play5 (gen1) kan maar geen connectie krijgen. ik voer alle stappen uit in de app maar op het einde gaat er geen wit lampje branden. Ook niet als ik hem bekabeld aansluit op de router. De router stond op b/g/n. Dat heb ik al aangepast naar B/G. 11. Heeft iemand een idee?
Van de ene op de andere dag kan ik geen muziek meer afspelen. Ik kom niet meer bij mijn muziek, sommigebproducten staan wel in de app maar ik kan er geen muziek op afspelen. Er is een hele kamer opeens weg. Producten zoeken werkt niet. Opeens geeft het systeem aan dat er een play 1 gevonden is. Deze was onderdeel van een surround speakerset icm playbar en sub. Maar deze wordt niet meer als zodanig herkend. Google kon me niet helpen. Wellicht hier iemand ooit hetzelfee meegemaakt?
Mijn Sonos Roam geeft aan dat hij wordt opgeladen. ondertussen kan ik hem niet meer aan of uit zetten, resetten of bedienen. Hij reageert netmanager meer op.
Mij is ook na lezen van de website nog steeds onduidelijk of de Play:1 zou moeten kunnen werken met Airplay 1. Dat Airplay 2 niet compatibel is, is me duidelijk (hoewel ik me afvraag waarom Sonos dat niet gewoon in een upgrade kan aanpassen), maar Airplay 1 zou toch compatibel moeten zijn?
beste, ik heb in de woning 1 netwerk waar 2 sonos speakers (slaapkamer en living) op aangesloten zijn en ik heb in een apart gebouw een tweede netwerk (kantoor) waar 1 sonos speaker op aangesloten is.Alles werkt naar behoren doch als ik op het netwerk van het kantoor zit blijven in de app de toestellen van de woning naar voor komen. Ik moet de app meerdere malen openen en sluiten om het correcte apparaat ‘kantoor’ te voorschijn te toveren. Vroeger switchte de Iphone perfect tussen de netwerken en nam hij steeds de correcte apparaten op de locatie.Kent iemand een oplossing voor dit probleem?
Zijn er al langere aansluitsnoeren voor de Era 300?Dit zoals de orginele kabelDank!
Kun je 2x15% tot 1x 30% samenvoegen
1 van mijn 2 Symfonisk boekenplank speakers daarvan brand het ledlampje niet meer. Speaker doet het wel.opstelling in huis is Beam 1e generatie, Symfonisk boekenplank 2x, gekoppeld als paar en surroundgeluid.Waar ligt het aan? Led lampje brand wel van de andere Symfonisk. Speakers werken wel. Omdat het lampje uit was dacht ik hij werkt niet meer. Speaker gereset en opnieuw gekoppeld maar ledlampje van 1 van de 2 speakers werkt nog steeds niet.
Ik heb van beide sprekers ean stereo koppel geïnstalleerd en stel vast :Stereo paar Era 100 heeft een balans instellingStereo paar Era 300 heeft GEEN balans instellingHoe komt dit ???
Dit onderwerp is ouder en bevat mogelijk niet de meest actuele informatie. Klik hier om een lijst met andere onderwerpen over hetzelfde thema te zien. Product verwijderen maar ik zie in instellingen niet de optie om te verwijderen. Zie alleen microfoon netwerk en verbinding. Waar moet ik dan zoeken
Hallo allemaal,ik heb onlangs een Arc aangeschaft en die samen met mijn One’s SL en sub in een huiskamer groep geplaatst. Tijdens het afspelen van films klinkt het allemaal top maar ik vind het geluid tijdens afspelen van muziek (spotify of gewoon radio) tegen vallen. Hiervoor had ik een Beam (1ste gen) en klonken de One’s tijdens het afspelen van muziek beter, ik kreeg meer bas te horen. Kan ik de One’s samen met de Sub in een aparte ruimte plaatsen zodat ik tjjdens het afspelen van muziek gewoon stereo kan luisteren en het beter klinkt?
Hallo, heb al paar jaar het home cinema,playbar, sub en 2x de one als surroud.plots komt er geen geluid meer uit de playbar..hoe los ik dit op? Heb al paar keer reset gedaan en is wel verbonden maar komt geen geluid..
Bij installeren Sonos era 100 lukt het niet om systeem te registreren, ik moet op 2 Knoops (< en ~>) drukken maar er gebeurt niets en dan komt even laten melding overzetten lukt niet\wat nu?
Hallo,ik heb een sonos Ray alleen deze kraakt op sommige momenten. Ik heb de kabel al vervangen maar hij blijft kraken. Ook heb ik al een nieuwe gekregen omdat ze dachten dat het aan de sonos soundbar lag. ervaart iemand anders dit probleem ook?
Sinds enkele dagen ben ik over gestapt van Ziggo naar Delta Fiber. Ik heb nieuwe Nokia XS-2426G-B router gekregen. Sinds overstap hapert het geluid van Sonos vaak als ik TuneIn stream. Ik heb hier voor de overstap naar Glasvezel nooit problemen mee gehad, altijd was alles perfect. Als ik router herstart blijft het even weg, maar het komt elke dag weer terug. Ik heb met andere apparatuur geen problemen na de overstap alleen de Sonos Play 1. Iemand enig idee waar dit probleem hem in zit. Sonos Play 1 is via netwerkkabel aangesloten.
In mijn woonkamer heb ik een Sonos Arc + subwoofer en 2 x one. Nu wil ik in mijn slaapkamer een SonosBeam kopen. Ik zit op een netwerk. Is dit mogelijk en kan ik beide systemen dan bedienen met de app op mijn telefoon?
Goedemiddag,Een set play 3 sonos boxen wil ik installeren op een nieuw netwerk.Echter vindt de app de boxen niet.Ook niet na een reset of SONOS (tijdelijk) netwerk. Wat isd de oplossing?
Sinds een paar dagen merk ik dat binnen de S2 AP de instellingen binnen “Audio van de Sub” niet meer lekker werken. Sub-niveau en Crossover sliders bewegen samen.Als ik bijvoorbeeld het sub niveau binnen de app wil wijzigen dat gaat de slider van de crossover ook automatisch mee. Andersom, als ik de crossover settings aanpas dan beweegt de slider van het volume ook mee. Vrij irritant! Het heeft voorheen altijd goed gewerkt icm mij Dali Subwoofer. Ik heb de App al een keer opnieuw geïnstalleerd. Dit heeft helaas niet geholpen. Ik weet niet of dit Iphone gerelateerd kan zijn. Ook de update naar IOS 16.4 heeft niet geholpen helaas.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.