Een week geleden heb ik de ConnectBox van Ziggo geïnstalleerd. Ik probeer nu de Sonos te verbinden met dit nieuwe netwerk maar bij het voltooien gaat het mis. Alle stappen worden goed doorlopen maar na de audio-pin geeft de app aan dat er een probleem is met het soort netwerk. Ik heb alle aangegeven verandering doorgevoerd in de ConnectBox. Ik heb het 2.4Ghz netwerk een aparte naam en wachtwoord gegeven en de instellingen daarvan veranderd naar 802.11b/g/n zoals de app dat zei. Ook staat de beveiliging gewoon op WPA. Toch wil het verbinden niet lukken en loopt hij bij dezelfde stap vast. Wat kan ik doen om dit op te lossen? Alvast bedankt!
Weet je je oude SSID en password nog? Wat als je die instelt in je Connect box?
Wat ik op dit moment snel kan zien is dat het gaat om één speaker.
Beste wat je in dit geval kan doen is even de speaker terug zetten naar fabrieksinstellingen.
Het klinkt inderdaad dat je nu een nieuw netwerk probeert toe te voegen en het daar inderdaad even op spaak loopt.
Hi Jeroen,
Onlangs heb ik een connect box van Ziggo geïnstalleerd en nu werken mijn Sonos OneSL speakers niet meer. De WPA uitschakelen werkt niet. De aanpassingen die Groningerkroon hierboven aangeeft ook niet. De app terugzetten naar fabrieksinstellingen helaas ook niet. Wat kan ik verder nog doen? Alvast bedankt!
Victor.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.