Mij is ook na lezen van de website nog steeds onduidelijk of de Play:1 zou moeten kunnen werken met Airplay 1. Dat Airplay 2 niet compatibel is, is me duidelijk (hoewel ik me afvraag waarom Sonos dat niet gewoon in een upgrade kan aanpassen), maar Airplay 1 zou toch compatibel moeten zijn?
Waarom zou dat moeten? Alleen de Sonos devices die na de introductie van Airplay 2 zijn geïntroduceerd zijn Airplay compatible. Sonos heeft nooit Airplay 1 gedaan. De Play:1 is niet Airplay compatible. Ook niet Airplay 1.
En waarom zou je denken dat het met een simpele upgrade wel zou kunnen? Zou het ook niet gewoon zo kunnen zijn dat de hardware niet geschikt is? Had het mogelijk geweest dan had Sonos dat heus wel toegevoegd.
Dank voor jullie snelle antwoord. Waarom zou dat moeten? Niks moet, zou prettig zijn. En zou recht doen aan het A-merk dat Sonos is.
Wanneer het technisch niet kan dan houdt alles op en heeft dat niets met A- of B merk te maken.
Dank voor jullie snelle antwoord. Waarom zou dat moeten? Niks moet, zou prettig zijn. En zou recht doen aan het A-merk dat Sonos is.
Dat “moeten” had ik uit je eerste post: “zou toch compatibel moeten zijn”.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.