Skip to main content

je sonos play 3 is toegevoegd, maar verschijnt mogelijk niet in het tabblad systeem. (geld ook voor de sub)

Deze melding verschijnt wanneer ik de zooi probeer te installeren, herinstallatie vanwege veelvuldig haperen van het geluid.

Het installeren van de producten (we hebben er nogal wat) is met de “nieuwe” bruine app s2 niet makkelijker of moeilijker geworden, wel vervelender, de producten worden niet meer toegevoegd aan het tabblad systeem, waardoor het onmogelijk wordt een surround systeem te creëren. Allemaal erg vervelend. 

Iemand een idee??

We hebben een playbase, een sub, twee play 3’s welke we willen gebruiken voor surroundgeluid in de woonkamer.

verder in de achter (eet) kamer een playbar, een sub, 4 play 1’s, die we gebruiken voor veelal muziek en af en toe tv, verder een move, een one.

zou mooi zijn als we alles weer aan de praat krijgen, de Sonos helpdesk heeft de status “druk” dus niet aanwezig, bellen heeft ook geen zin. Hopelijk helpt dit draadje.

De play 3 werkt voor zover ik weet alleen met de S1 app

@Ronald22 Nee hoor, de Play:3 is gewoon S2 geschikt. Zie https://support.sonos.com/nl-nl/article/sonos-s2-compatibility

@Paul6919 Je lijkt problemen met je netwerk te hebben. Even bellen met Sonos?

De play 3 werkt voor zover ik weet alleen met de S1 app

Er wordt ook gerefereerd aan het downgraden naar s1, maar dat valt ook niet mee, de s2 is aardig dominant zullen we maar zeggen.

ik heb wel de one ooit een keer aan een ander netwerk verbonden met de s1 app, lukte ook niet met de s2. Maar op de 1 of andere manier wil het met deze systemen niet lukken.

@Ronald22 Nee hoor, de Play:3 is gewoon S2 geschikt. Zie https://support.sonos.com/nl-nl/article/sonos-s2-compatibility

@Paul6919 Je lijkt problemen met je netwerk te hebben. Even bellen met Sonos?

Ik denk het ook, maar de Sonos dames en heren zijn druk begreep ik op de site, vandaar deze poging.

we hebben een Sonos boost, maar die heb ik er laatst juist tussen vandaan gehaald, omdat het geluid toen echt helemaal niet meer om aan te horen was….

Dat is vreemd. Bij mij werkt het prima met de Boost - die ook geen invloed heeft op het geluid overigens. De Boost is er alleen voor de verbinding.

Reageer