Sinds de update van de S2 app op mijn iPhone deze week krijg ik regelmatig niet alle SonoS players te zien in mijn systeem overzicht.
Ik moet vaak 2 - 3 keer de app opnieuw opstarten om weer alle componenten te zien te krijgen. Wat gaat hier mis?
Sinds de update van de S2 app op mijn iPhone deze week krijg ik regelmatig niet alle SonoS players te zien in mijn systeem overzicht.
Ik moet vaak 2 - 3 keer de app opnieuw opstarten om weer alle componenten te zien te krijgen. Wat gaat hier mis?
Na een update starten alle Sonos apparaten ongeveer op hetzelfde moment opnieuw op. Sommige routers hebben daar moeite mee. Dat kan een oorzaak zijn voor je probleem. Oplossing is dan de apparaten van de stroom, de router van de stroom en vervolgens de router en daarna de apparaten één voor één opnieuw opstarten. Dan evt. vaste ip-adressen opnemen voor je Sonos-apparaten.
Dank voor dit antwoord. Het lijkt erop dat dit werkt, alleen blijft de S2 app niet stabiel alle componenten tonen. Soms moet ik de app drie keer opstarten om alle componenten weer te zien. Met regelmaat geeft de app ook aan dat de sub niet is aangekoppeld.
Dit is vreemd. Zeker wanneer ik via Apple AirPlay gewoon het systeem als zodanig kan gebruiken om muziek af te spelen. Ook de sub werk dan gewoon.
Wat is de oplossing om de S2 app weer stabiel te krijgen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.