Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Hoi allemaal, ik heb twee Sonos boxen (Roam XL en een Ikea Symfonisk). Met mijn Iphone 11 probeer ik via AirPlay met die boxen te connecten. Dat lukt niet. Er wordt steeds om een code gevraagd. Geen enkele cijferreeks die op de boxen en verpakkingen staat, is de goede code. Ik heb ook geprobeerd de boxen via de Woning-app toe te voegen, maar daar is hetzelfde probleem. Hebben jullie een oplossing?Groet, Mathijs
Beste allemaal,ik heb recent een 2 Room Set with One SL aangeschaft. 1 speaker werkt naar behoren maar de andere wordt niet herkend door de app, het lukt niet om er verbinding mee te maken. Ze stonden allebei in dezelfde ruimte, naast elkaar. De internet verbinding is via WiFi. Hebben jullie tips en tricks?ik heb nog een vraag: Is het mogelijk om via Bluetooth met de One SL te verbinden?Bedankt!Groetjes, Sancha
Waarom lossen ze mijn probleem niet op. Diagnose ingestuurd
Wie kan me helpen we zijn twee weken geleden verhuisd en ook nu odido genomen maar ik kan mijn boekenplank box niet meer via wifi gebruiken als ik hem aansluit met de router die in de meterkast staat wel maar koppel ik hem los en zet ik hem weer in de woonkamer is het weer klaar en kan ik hem niet meer verbinden met onze wifi wat ik ook verander of het lukt niet zo heb ik er dus niets aan
Set-up: Philips 65OLED807 (Bowers & Wilkens)Sonos Beam Gen 12x Symfonisk speaker (surround) Op dit moment heb ik twee problemen waarvan ik er een opgelost lijk te hebben. Probleem 1: Zodra ik mijn tv aanzet krijg ik zoals gewoonlijk gewoon eerst beeld te zien. Zodra de TV schakelt naar HDMI geluidsysteem gaat het scherm enkele seconden op zwart. Alsof de tv denkt dat hij naast het geluid ook het beeld moet overschakelen. Dit gebeurt soms ook tijdens het tv kijken bij het wisselen van zender of het aanzetten van bijvoorbeeld een video op YouTube. De melding schakelen naar HDMI geluidsysteem komt dan overigens niet in beeld. Dit is alleen zichtbaar bij het aanzetten van de tv. Dit lijkt voor nu opgelost te zijn na het wisselen van wat instellingen in de tv. Is er iemand die weet waar dit aan kan liggen? Probleem 2: Het geluid valt regelmatig weg tijdens het tv kijken. Eerst hapert het geluid voor ongeveer 1 seconde en daarna valt het geluid helemaal weg. Dan komt het vervolgens weer
Beste, Sinds deze week heb ik een nieuwe gsm.(oneplus 11) ik kan sinds het instellen van mijn gsm in de Spotify app mijn Sonos boxen niet meer vinden. Op mijn oud toestel en tablet en pc lukt dit wel, maar op mijn nieuw toestel niet. Als ik mijn gsm opnieuw opstart vind ik de Sonos 1 maal maar erna zijn alle Sonos toestellen weg. Ik heb alles al eens gereset ook opnieuw toestemming gegeven enzovoort. Weet iemand hier een antwoord op
Hallo, Zou je via aux 3,5mm naar RJ45 adapter een extern device, bv platendraaier met voorversterker ingebouwd, rechtstreeks kunnen aansluiten op een One/One SL?
Ik begrijp dat de Five niet te combineren is met de play:5 voor stereo geluid. Waar kan ik nog een play:5 gen 2 kopen?
Ik heb een Sonos Era 100 en een Playstation 4. Nu wil ik het geluid van de PS4 naar de Sonos hebben. Kan dat via de optische out van de PS4 en dan naar Sonos usb-c lijn in? Of zijn er andere mogelijkheden?Alvast bedankt!
Hoi, ik vraag me af maakt het iets uit als ik de hdmi op een ARC of een EARC aansluit ?Maakt dit iets uit voor kwaliteit van het geluid ?Bedankt alvast voor uw reactie.
mn geluid doet niks. hoe kan dat? we hebben een Panasonic tv en gebruiken de afstandsbediening van kpn.. ook hebben we de Panasonic afstandsbediening geprobeerd maar we krijgen t niet werkende
Tijdens het uitvoeren van een update is de stroom uitgevallen en nu blijft het lampje bovenop wit knipperen. Ook als ik van de stroom afhaal, knop achterzijde indruk en weer aanzet en vasthoud, blijft hij wit knipperen.Tevens geprobeerd om de one hard met een kabel aan mijn netwerk te koppelen, helaas blijft het witte lampje dan ook knipperen. Wie heeft hier ervaring mee?
Ik kan de muziek van mijn Samsung telefoon (A52) niet meer afspelen!Ik heb een Beam, sub en One SL.Iemand een oplossing?
Goedemiddag, Ik ben voornemens om een SONOS beam of arc aan te schaffen maar wat is een goede keus? Er wordt namelijk vaak gesproken over arc voor een grote ruimte en beam voor een kleinere ruimte. Maar wat is groot en klein ?Op dit moment maak ik gebruik van de volgende sonos apparatuur en wil deze graag uitbreiden met een playbar voor tv in de woning. SONOS1: (berging/tuin)Connect (Gen1) ivm aansluiting oudere hifi apparatuur in aparte ruimte ; Sonos Play 5 (Gen1) ivm muziek in tuin onder overkapping (met aansluiting 3.5mm voor tv)SONOS2: (in woning)Connect (Gen2) ivm aansluiting platenspeler/cd speler 2x Play one (Gen2) welke ik deels in keuken/kamer heb staan Optie beam/arc zou dus in de voorkamer moeten komen met aansluiting voor philips p.s. ik moet erbij vertellen dat de ruimte om de arc/beam te plaatsen beperkt is. De arc past net maar boven de tv en geluid kan dan minder goed weg. De beam past denk ik zowel onder als boven de televisie. Totslot misschien de keus voor een G
Radio instellen als Sonos alarm werkt meer niet dan wel (wordt steeds vervangen Sonos signaal) ondanks het feit dat sterk WIFI signaal en internet toegang aanwezig is.Wanneer je het alarm afzet en onmiddelijk de sonos speler aanzet ingesteld op hetzelfde radio station, begint deze onmiddellijk correct te spelen
ik wil de beam aansluiten op de TV via de HDMI-arc, maar de tv ziet hem niet?
om de zoveel tijd verlies ik de verbinding zeg maar, gebruik bij muziek afspelen via mobiel
Is het mogelijk om een sub mini aan te sluiten in 2 kamers zonder af en aan te melden? Ik wil deze voor 2 kamers gebruiken.in de 1e kamer gebruiken bij de playbar . In de 2e kamer gebruiken bij een play 5.
Ik heb een vraag, heb diverse sonos speakers in huis hangen maar van 1 speaker play1 valt het geluid steeds weg. Heb hem al eens uit het netwerk gehaald en weer terug gekoppeld. Nu is me mij opgevallen (via TP link app) dat de verbinding van deze speaker slechter is als van de andere speakers. 1 soms 2 wifi boogjes. Terwijl alle andere apparaten inclusief de andere sonos speakers gewoon goede verbindingen hebben vol Wifi. Kan het zijn dat de wifi van die ene speaker kapot is? Hoe en waar kan ik dat laten nakijken?
Ik heb 2 Connect:Amp’s, waarvan 1 rechtstreeks met ethernet kabel verbonden is, en de andere ook via connectie met ethernet kabel vanaf 1ste verbonden Connect Amp naar de andere doorverbonden is.En ik heb een Play:5 die via wifi connectie maakt.Hier hete er uitzietGekoppeld product: 192.168.0.219---------------------------------Connect:Amp: EetkamerSerienummer: XX-XX-XX-XX-XX-XX:XSonos OS: S1Versie: 11.12 (build 571946310)Hardwareversie: 1.16.3.1-2.0Serie-ID: P100IP-adres: 192.168.0.108WM: 0OTP: 1.1.1(1-16-3-0.9)---------------------------------Connect:Amp: KeukenSerienummer: XX-XX-XX-XX-XX-XX:XSonos OS: S1Versie: 11.12 (build 571946310)Hardwareversie: 1.16.3.1-2.0Serie-ID: P100IP-adres: 192.168.0.170WM: 0OTP: 1.1.1(1-16-3-0.9)---------------------------------Play:5: SlaapkamerSerienummer: XX-XX-XX-XX-XX-XX:XSonos OS: S1Versie: 11.12 (build 571946310)Hardwareversie: 1.16.4.1-2.0Serie-ID: P100IP-adres: 192.168.0.233WM: 1OTP: 1.1.1(1-16-4-zp5s-0.5)---------------------------------Recent
Hi! Als ik het goed begrijp dan kunnen alle Sonos speakers op het Sonos kanaal als je minimaal een Sonos speaker met een ethernetkabel verbindt. In de instellingen zie ik dan ook dat er een speaker verbonden is met het Sonos kanaal (WM0), maar hoe krijg ik de rest van de speakers ook op het Sonos kanaal? Deze blijven namelijk via de wifi verbonden (WM1) . Heb alle Sonos kanalen geprobeerd en staat nu op de standaard 6. MOD EDIT: Afbeelding verwijderd vanwege persoonlijke informatie
Goedenavond!zojuist mijn 1 van mijn sonos speakers ergens anders in de kamer neer gezet. Hij wilde niet meer verbinden dus heb ik hem gereset.nu staat de sonos speaker op “huiskamer 2”, staat er wel bij in huiskamer 1 maar speelt niet mee af met het geluid van de tv..Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? groetjes!!
Mijn Sonos Play 5 gaat steeds op koptelefoon, terwijl er geen koptelefoon op de uitgang zit. Als ik met mijn vinger over de uitgang wrijf, komt het geluid weer terug. Blijkbaar werkt het systeem voor de automatische detectie van een koptelefoon op de Sonos niet goed. Wat kan ik er aan doen?
Ik wil mijn ome updaten maar dit gaat niet meer. heb de one al naar fabrieksinstellingen gezet maar nu wil deze niet meer een update doen is net of deze blijft hangen. wat is hier mee aan de hand ? servicedesk kon geen antwoord geven.
Ik zou twee Sonos One toestellen willen kopen om op twee verschillende locaties te gebruiken. Kan de app automatisch wisselen wanneer ik naar de andere locatie ga?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.