Skip to main content

Allen, 

Ik word gek.... Installeren Move 2 lukt niet. 

Momenteel in gebruik:

- Play:5

- Play:1 (2x)

- Beam

- Connect

- S1 app

Installeren Move 2 lukt alleen via S2, dus gedownload. En in S2 meldt ie doodleuk:.

"Open de Sonos S1 Controller om dit systeem te bedienen of updaten.

Installeer een nieuw systeem met de Sonos S2-app. Alle producten moeten compatibel zijn met S2".

Hoe the... krijg ik de Move 2 nu aan de praat???

Ik zou even mijn S1-producten stroomloos maken en dan in alle rust de set up van de Move doen.

Uit je lijst met devices is niet te zien of ze allemaal S1 only zijn, maar als het mogelijk is zou ik alles op S2 willen hebben.

De devices uit mijn lijst zijn allemaal compatible met S1, niet met S2 😭 

Deels wel (Play 1, Beam), maar bij de Connect en de Play 5 is dat inderdaad de vraag (van beide Gen 1 niet, maar Gen 2 wel).

Hmmm, en nu? Ik wil wel proberen Move 2 te installeren op S2 en ervoor  op S1 alle niet compatible devices eruit te halen om vervolgens -als dat gelukt is- weer de niet-compatibles op S1 terug te installeren. Of is er al een helderziende in de zaal die voorziet dat dit niet zal gaan lukken?

De gedachte de Connect en Play:5 bij de schoothoop te zetten, beangstigt me een beetje. Wel zonde als alles het niet meer doet, vanwege de installatie van 1 Move 2…. 

Hoho. Ik had “van de stroom halen” gezegd niet, deïnstalleren. Gewoon stroom van de devices af die jij op S1 wilt houden, evt. even de S1 app van je telefoon halen en S2 installeren. Set up van de Move 2 doen, S1 devices weer aan de stroom en S1 app weer installeren.

Hi, 

Ik heb er een zootje van gemaakt met boxen in de S1 en wat resteert en meekan in de S2. Enfin, het is uiteindelijk gelukt om de Move 2 in de bluetooth te zetten!  Dank voor de hulp! 🙏🏻