Maak een praatje met andere Sonos-bezitters. Wat gebeurt er allemaal in de wereld van muziek en technologie? Wat speelt er?
Meest recente
Is er al iets bekend wanneer de Era serie in Nederland te koop is? Of wanneer ik deze kan pre ordenen.
Hallo,Ik ga binnenkort verhuizen en heb een vraag aangaande de toekomstige opstelling van mijn Sonos One speakers. Om een en ander enigszins te verduidelijken heb ik een plattegrondje wat bewerkt (excuses voor de kwaliteit!) en hier bijgevoegd. Op dit plaatje is te zien waar de TV-wand met de ARC en subwoofer komt en waar de bank, waarachter de Sonos One speakers moeten komen.Nu zou ik het liefst de Sonos Ones aan de muur hangen, maar dan loop ik tegen het probleem aan dat onze bank net wat voor de tuindeuren uitkomt en ik aan die kant de One dus niet gelijk achter/naast de bank kan bevestigen. De eerste optie om dat wel te doen is op de muur die weer begint waar de tuindeuren ophouden. Ik heb deze positie (en ook die aan de andere kant) met een geel kruis aangegeven. Zoals dan te zien is op het plattegrondje is de afstand van de speaker rechts (vanuit dit perspectief) tot de bank/zitpositie echter veel groter dan die van de speaker links. Mijn vraag is dan ook de volgende. Is dit met
Dag beste mensen!Mijn excuses als dit niet mag. Dan verwijder ik de post zonder problemen.Als alles goed verloopt hoop ik dit jaar af te studeren van de Universiteit Gent. Hiervoor rond ik op dit moment mijn masterproef af waarbij ik jullie hulp nodig heb. Ik zoek mensen die thuis een slimme speaker/smart speaker of mobiel een spraakassistente gebruiken. Mijn onderzoek heeft namelijk als doel in kaart te brengen hoe mensen hun smart speaker zien en hoe hun ervaringen ermee zijn op verschillende vlakken.Graag had ik jullie uitgenodigd om mijn enquête in te vullen, dit duurt ongeveer 10 minuten en je maakt kans op 2 filmtickets of 15 euro (afhankelijk van voorkeur)!Alvast heel erg bedankt voor het lezen en invullen.https://ghentunipss.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_3OBuq7AGQ2NEMVo?fbclid=IwAR2RFDeSqUMxUIGRKEAxpUNpftzpFT-HCvtwL6PacfJUnWTAyfQCoq-LfNI
Ik probeer bij onze zoon de sonos boxen te installeren.Heb op de app ingelogd met hun account maar account, systeem, services en stem zijn grihs (niet aan te klikken dus).Weet iemand wat ik verkeerd doe?
Mijn roam is regelmatig in een keer leeg.In de app is er nog 100 procent stroom maar dan gaat hij uit en is leeg.Wat zou daar de oorzaak van zijn?
Goedenavond, Sinds enkele weken hebben wij last van het wegvallen van het geluid in onze huiskameropstelling (Playbar, Sub en 2 x one).Na de verbouwing werkt het systeem niet meer zoals hij origineel werkte. Dit terwijl het volledig hetzelfde is aangesloten. Playbar verbonden met optische kabel aan LG 65’ OLED - WiFiSub - WiFi2 x ones - WiFi Diagnose nr: 776570616Bij het afspelen van spotify/SoundCloud via de Sonos app valt de muziek om de zoveel tijd even uit en gaat daarna weer verder. Ook wanneer ik de Playbar verbind met een UTP kabel blijft het probleem zich voordoen.Ik hoop dat iemand ons kan helpen.Mvg,
Ik heb diverse sonos speakers en met kennis hebben we ook een app om zenders te wisselen, dit werkt goed.nu woont kennis in andere plaats en heeft nu ook een sonos one speaker. Moet ik daar een andere app gebruiken van sonos of kan ik die combineren, dus we hebben ieder een ander ip adres. Wat moet ik nu , extra sonos app of combineren?
Bij het afsluiten van bluetooth, bijv. na gebruik AirPods in combo met Mac of iPad, schakelen ook de Sonos One boxen uit.
Sonos liep vast. Heb een nieuwe installatie gedaan. Alles op fabriek instellingen terug gezet maar kom niet verder dan invullen e mail adres. Daarna krijg ik een fout melding. Of mijn telefoon is verbonden met de wifi. En dat is hij....
Ik krijg mijn 7 x sonos one niet meer gekoppeld na installeren TP-LINK Deco M4 Ziggo. Ik heb nu een sonos Boost besteld. Gaat dit helpen? Anders ben ik weer 100 euro voor niets kwijt.
Beste Sonos,Als groot fan van Sonos loop ik dagelijks tegen 1 kleine irritatie aan die ik graag hier wil droppen;Ik heb in mijn woonkamer een 5.1 opstelling: Arc, Sub, en 2x One (surround) Als groot muziek liefhebber staat de optie aan: Muziek afspelen = volledig over alle speakers. voor als ik muziek afspeel via de sonos app. Nu is de ARC aangesloten op mijn TV via HDMI en zou ik heel graag de optie willen om ook dit signaal te kunnen laten afspelen over alle speakers. Ik kijk veel muziekvideo's op YouTube, concerten op TV maar ook muziekprogramma's en talkshows die ik over alle speakers wil afspelen. Ik heb op diversen fora en ook hier gelezen dat hier veel behoefte aan is. bij normaal gebruik doen de achter speakers nu bijna niks, alleen bij het kijken van een film in 5.1Om dit nu voor elkaar te kijken moet ik de surround speakers ontkoppelen, dan weer als stereo-paar moet koppelen en weer dan koppelen aan de Arc als groep..deze optie zou super zijn! dank! fijne feestdagen.
Ik heb de producten aangemeld als retourverzending en heb instructies gekregen via de mail. Maar kom er niet echt uit, aangezien alles in het engels is. Er wordt gevraagd naar een postcode en plaats. Dit staat nergens op de label. at the side, tap on schedule a Parcel collection. Dit zie ik nergens staan op de website van ups. Ik kom er gewoon niet echt uit. Is het wel bedoeling dat ik de producten die ik wil retourneren laat aanmelden bij de website UPS? of kan ik gewoon de labels op de doos plakken en dit afgeven bij een ups locatie.
Mijn zoon houd van extreme bas in zijn muziek terwijl dit niet fijn is bij TV kijken. Is er buiten tegen mijn zoon zeggen dat hij de instellingen niet mag wijzigen (Puber) ook een mogelijkheid om de instellingen EQ af te schermen met een wachtwoord?
Hallo, de tv volume op de Sonos Beam gaat met 2 volumes omhoog of omlaag, is dit om te zetten naar 1 volume per klik? Ik zit nu namelijk precies verkeerd met de volume 12 is te zacht en net 14 te hard dus ik hoop dat 13 precies goed zou zijn.ter infoIk heb mijn Sonos Beam aangesloten op mijn Samsung tv via de e-arc HDMI Port.Gr Sander
Het zal vast wel een keer behandeld zijn, maar ik kan het niet ontdekken. Ben nieuw in deze community.Kan je met behulp van een MiFi in het buitenland (of niet thuis) een netwerk maken zodat je toch je sonos speakers kan gebruiken?Ik wil dit in Italia gaan doen. Daar koop je een telefoonkaartje met 120GB voor €9,95.
Komt er vrijdag ook nog een black friday sale?
Ik wilde de Sonos Roam SL bestellen, maar door de 15 % upgrade korting op de adviesprijs is de prijs nu hoger… Kan ik geen gebruik maken van de aanbieding?
Hello. Ik wil mijn sonos systeem upgraden.Ik twijfel om mijn systeem via sonos te verkopen en dan de nieuwe set van €1650 aan te schaffen of het systeem los te verkopen. Iemand ervaring met dit?
Ik heb een toestel “play 5 “dat 30 % korting heeft bij een upgrade. Nu is mijn vraag moet dit dan vervangen worden door een nieuwe play 5 of mag dit een ander zijn en moet ik dan de “oude” terug sturen naar hen?
Zou het niet tof zijn indien er een hardware device bestond waar je een draaiknop hebt om volume te regelen en presets voor radio of afspeellijsten van spotify .eigenlijk de squeezradio van logitech geweest zodat je niet altijd op je iphone moet bezig zijn.zou er direct een kopen.vroegre had sonos zo een controller doch zou leuk zijn met zelfdimmende klok als klokradio van vroeger.
Zit er veel verschil qau geluid tussen de sub gen 3 en de sub mini
Is het schadelijk voor de apparatuur om 's-nachts de stroom eraf te halen. Momenteel staat de installatie dag en nacht aan wat veel stroom kost.
Enkele maanden geleden had ik problemen om met mijn reguliere Sonos account in te loggen op Sonos Community.Ook na veel inspanningen van Sonos lukte het niet om dit probleem te verhelpen. Uiteindelijk heb ik een tweede account aangemaakt met een andere mailadres.Tot mijn grote verbazing lukte sinds vorige week wel weer, gewoon toegang met mijn regulieren account.Het tweede account is dus nu overbodig, echter ik zie geen mogelijkheid dit te wissen.Wie kan mij helpen?
Sorry voor de basic vraag, maar als ik hierop zoek vind ik tegenstijdige antwoorden.Ik lees referenties naar zowel een 100-dagen retourbeleid als een 100 dagen “geld terug” beleid.Zijn dit tijdelijke promoties of is dit iets dat permanent geldt.Als ik, ten alle tijden, een Sonos product koop, deze een paar maanden test, niet tevreden ben, en wil terug sturen, kan dit dan gewoon? Of is dit iets dat Sonos af en toe doet als promotie?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.